Rebnel Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Platt bana passar kortväxta och närsynta,som jag perfekt Tror att det är svårt se kuperingen genom kameran. Rebnel har du dragit ner ännu? mvh Drivern 21 dar kvar Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Något för Drivern att bita i ! Rajjaprapa Dam vid Khao Sok National Park. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Något för Drivern att bita i ! Rajjaprapa Dam vid Khao Sok National Park. Hej, Var ligger den någonstans? Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Khao Sok ligger i södra Thailand i närheten av Khao Lak eller kanske man ska säga mittemellan Khao Lak och Suratthani. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Hej, Var ligger den någonstans? Rebnel Den ligger i Khao Sok NP. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Sanningen om din hole in one bonton.se “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd November 13, 2011 Dela Inlagd November 13, 2011 (ändrad) Man blir sugen att prova spela när man ser bilderna. Vad krävs om man är nybörjare? Får man provspela då? Menar på thailändska banorna. Har endast provat en gång i sverige. Ändrades November 13, 2011 av PeterA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 13, 2011 Dela Inlagd November 13, 2011 Man blir sugen att prova spela när man ser bilderna. Vad krävs om man är nybörjare? Får man provspela då? Menar på thailändska banorna. Har endast provat en gång i sverige. Det är bara att pröjsa vad det kostar och sedan kan du ge dej ut på banan och göra livet surt för caddies och golfare som kan spela någorlunda hyfsad golf. Jag rekommenderar stark ett antal lektioner av en pro på en drivingrange innan du ger dej ut på banan. För ditt eget och andras bästa. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd November 13, 2011 Dela Inlagd November 13, 2011 Ok. Tack för svaret. Jag får nog ta några lektioner först. Har funderat på att prova spela ett tag, ska nu vara i Thailand i tre månader så då är det ju läge att ta fingrarna ur och testa. Ursäkta en kanske dum fråga Men varför gör jag livet surt för andra spelare om jag inte kan spela? Är man i vägen så får man väl låta de som kan gå före eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 13, 2011 Dela Inlagd November 13, 2011 Ok. Tack för svaret. Jag får nog ta några lektioner först. Har funderat på att prova spela ett tag, ska nu vara i Thailand i tre månader så då är det ju läge att ta fingrarna ur och testa. Ursäkta en kanske dum fråga Men varför gör jag livet surt för andra spelare om jag inte kan spela? Är man i vägen så får man väl låta de som kan gå före eller? Jo, du är nog inte ensam i din boll, utan spelar tillsammans med några som är lite duktigare än du och det är aldrig kul att ständigt se dej knalla omkring i ruffen och sinka spelet. Genomsläpp i Thailand är mycket ovanligt och i värsta fall är det en koreansk 5-boll du släpper igenom och det kan jag lova - det är inte kul. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd November 13, 2011 Dela Inlagd November 13, 2011 Ok. Det blir nog till att lära sig lite först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2012 En kaffe i resturangen innan start med utsikt över Pleasent Valley G&CC Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest piipe Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 En kaffe i resturangen innan start med utsikt över Pleasent Valley G&CC Nice pic ! Kaffe !!!? Blir det ingen "svingolja". ? //piipe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frontline Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 OJ..Nu drog det till i golf tarmen. Härlig bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 En kaffe i resturangen innan start med utsikt över Pleasent Valley G&CC Härlig bild!! Nu blev jag sugen på en runda!! Knifetown, är du kvar i Mars så kanske vi kunde tagit en runda, kanske nån mer MPR'are också är sugen?? / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 18, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2012 Hål 1 Siam Old Course LPGA touren avgörs nu i helgen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Lagom?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 22, 2012 Tidig morgon på Pattaya Country Club Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 25, 2012 Mountain Shadows Ölförsäljning ute på banan Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 (ändrad) Lirade en mina första rundor i Australien i Noosa(89-90), var ute extremt tidigt på morgonen med några Aussies, jäklar vad ormspår vi såg på fairway&green. Har för mig att denna bana hade varit värd för Australien open i golf.. Ändrades Februari 25, 2012 av b-tung Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 28, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 28, 2012 Kanonväder för golf idag. En del moln och en skön vind Greenwood Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Om ni någon gång vill bli lite förnedrade när det gäller era golfkunskaper så rekomenderas the euorpoean"ej säker på stavning" på Irland Har trots massor med år av golf inte lyckats med en hio, på Euoropean så var man så där retfullt nära igen Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Snyggt slag faktiskt, lite för mycket höger. 1cm eller? Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Lite mer golfbilder Turnberry en till Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 1, 2012 Dela Inlagd Mars 1, 2012 Fountainebleu 200m carry till fairway Och sen så det ut så här, lite bunkrar mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu