goli006 Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Rena rama tortyren Hellre i skogen än ett vintrigt Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2011 Rena rama tortyren Hellre i skogen än ett vintrigt Sverige. Mer tortyr. En underbar februaridag på Greenwood En av dom bästa banorna Ettan på C Tuff avslutning på C.Par4 412yards. Tjejerna har bytt färg iår Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 19, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 19, 2011 Idag var jag upp o kollade tjejerna på LPGA touren Siam Country Club Pattaya Old Course Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 22, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 22, 2011 En bana mitt i stan. Den första banan jag spelade i Thailand Asia Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2011 KHAO KHEOW C.C. Hål 8B Par 3 128 yards Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 KHAO KHEOW C.C. Hål 8B Par 3 128 yards Järn8:an eller 9:an? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2011 Jag spelade inte den slingan utan sprang över från 8C och tog några kort. Banan är i toppskick Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Järn8:an eller 9:an? Pitch Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Jag spelade inte den slingan utan sprang över från 8C och tog några kort. Banan är i toppskick spelade den igår Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Pitch Jag tror dej. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Pitch Jag spelade dar i dag, en lugn j8 i bakkant pa green. Vi var 4 som spelade, ingen hamnade i vattnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 27, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2011 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 (ändrad) Å inte fick jag gå med Mankan idag heller Ändrades Februari 27, 2011 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 På det hålet sköt jag tre i vattnet efter varandra. Inte så kul. Vinden är väldigt lurig där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 (ändrad) Inte Thailand,men iallafall. Här bor vi mellan rundorna på en 5-dagars,Schloss Lydesburg,vid Hamburg.Denna resa ligger inbakad i vår årstour som började i Göteborg på Vallda GoCC förra måndagen.Vi åker 21-25 maj. Ändrades Maj 10, 2011 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Inte Thailand,men iallafall. Här bor vi mellan rundorna på en 5-dagars,Schloss Lydesburg,vid Hamburg.Denna resa ligger inbakad i vår årstour som började i Göteborg på Vallda GoCC förra måndagen.Vi åker 21-25 maj. Väcker gamla minnen till liv. Dessa golfresor - snacka om livskvalitet! Jätteavis!! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge47 Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 Är i Pattis varje vår sedan 2006 och spelar golf. Phoenix är en av favoritbanorna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Mpr:s Golfguru uncovered: Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Singha Park i Khon Kaen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Black Forest. Banan ligger på gränsen mellan Thailand och Malaysia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Singha Park i Khon Kaen Hej, Den ser platt ut! Får man fråga hur banans skick var, hur skötte caddies sitt jobb, pris och ev mer info av värde? Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Hej, Den ser platt ut! Får man fråga hur banans skick var, hur skötte caddies sitt jobb, pris och ev mer info av värde? Rebnel Banans skick var utmärkt. Bra greener och fairways. Faktiskt en av de bästa banorna jag har spelat på vad det gäller banans skick. Spelade 3 rundor i mars och 2 av 3 caddies var mycket bra den 3e sisådär. Tror ändå att Santburigruppens "caddisar" håller högre klass än på många andra banor. Har för mig att det kostade runt 2000 B och kom man före Kl:08.00 så ingick även frukost ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Banans skick var utmärkt. Bra greener och fairways. Faktiskt en av de bästa banorna jag har spelat på vad det gäller banans skick. Spelade 3 rundor i mars och 2 av 3 caddies var mycket bra den 3e sisådär. Tror ändå att Santburigruppens "caddisar" håller högre klass än på många andra banor. Har för mig att det kostade runt 2000 B och kom man före Kl:08.00 så ingick även frukost ! Tack för infon. Har du spelat några andra banor i området, t.ex Daen Koon, Ubonrat damm, om, kondition, pris? Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Tack för infon. Har du spelat några andra banor i området, t.ex Daen Koon, Ubonrat damm, om, kondition, pris? Rebnel Har ej spelat på några andra banor i området. Håller mest till i södra Thailand och i Pattaya. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 (ändrad) Hej, Den ser platt ut! Får man fråga hur banans skick var, hur skötte caddies sitt jobb, pris och ev mer info av värde? Rebnel Platt bana passar kortväxta och närsynta,som jag perfekt Tror att det är svårt se kuperingen genom kameran. Rebnel har du dragit ner ännu? mvh Drivern Ändrades Augusti 10, 2011 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu