Jump to content
IGNORERAD

Gjorde jag rätt....


Stefan

Recommended Posts

Quote

I varjefall säger min tjej att hon älskar mig, och Thaitjejer ljuger väl aldrig?

Hon kallar mig t.o.m. darling ibland! :dance1:

Baa

Självklart gör hon det :mdr:

Speciellt när hon fått något :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • NangYak

    4

  • pigge01

    3

  • Baa

    3

  • lars60

    3

Mest aktiva i denna tråd

Jo speciell då  :preved: annars  :rtfm: . Väntar med spänning på fortsättningen..

If You want something done...Do it Your self..

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle kunna betta en rejäl slant på att han som skrev huvudinlägget har drömt alltihop.

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Peppar stek+ingen vinlista på finaste restaurang och en galen servitris gör ju att man tvekar beträffande sanningshalten  ;) men som trådskaparen säger så väntar jag tills imorgon kväll med att döma  :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Följande incident utspelade sig i lördags då jag och tjejen skulle fira starten av min semester med en matbit på en av stadens lite”finare” restauranger.

... cut .

nu ska det slaktas helig kor, jag ska för första gången i mitt liv nita en tjej.

. om någon är intresserad försätter jag imorgon kväll.

Blåsning?

Glömde vi säga att vi var intresserade?

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

I och för sig skrev han ju att semestern startade precis. Så det kan ju vara så att han är bortrest och inte har tillgång till en dator.

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Jaha jag tror på teorin om häktet ;) om varför vi inte fått se upplösningen all bets are off?

:bs_offtopic: Knasen  :D:D:D:D:D dom kan ju inte ha varit seriösa? :no::whistle: .

Ungefär som Danska  aqua med I'm a Barbie girl på nittiotalet?     I'm a barbie girl

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Jag kanske skulle postat under dagens tub ?

:yes: men det där med tabun  :D .

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Lite märkligt varför bad han inte om att få tala med hovmästaren samt tog namnet på bordsgrannen för polisanmälan av restaurangen samt servitrisen.

Tror det i sådant fall genast hade hamnat i medierna då det varit ett solklart fall av kränkande särbehandling.

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Om en svensk man lyckas med konststycket att få en yngre kvinna som kärlekspartner (behöver inte nödvändigtvis vara en asiatiska), så kallas han nästan ofrånkomligen för en ”gubbsjuk snuskhummer”, men när en svensk kvinna lyckas med bedriften att få en yngre man på kroken så applåder hela media-apparaten tillsammans med hennes imponerade medsystrar det faktum att hon är så härligt självständig och vågar bejaka sin kropp och sitt kärleksliv.

Det är väl detta som är essensen av den så kallade svenska jämlikheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

så sant så sant siam :great: jag tänker på den där kompisen till kungen som gifte sej med en lackris som

var 30 år yngre o där silvia inte ville följa med på bröloppet

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag hade lost det moraliska dilemmat med att helt sonika oversatta kommentaren for Alisa sa hade hon tagit hand om den fysiska upplaxningen. Hon ma fightas i flugvikt men ar ettrig som en patand iller och ingen jag skulle ga upp i ringen emot.

Ater till topic.

Ar det sant eller skamtar du med oss? Verkar ju helt orimligt eller har man helt enkelt varit besparad fran att mota med dessa mans/Thailand-hatande manniskorna?

Wille,

hur ser en  :crazy: påtänd Iller ut :crazy:

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

4 dagar har gått nu men ingen fortsättning.. :kort:

Historien var kanske allt för otrolig för att vara sann.

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller va servitrisen starkare än vår skribent, kanske ska kolla intensivvårdsavd. på hospitalet. :crazy::crazy:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Misstänker att det är en Ingegerd.undrar om kim har ett finger med??

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...