Jump to content
IGNORERAD

SAR i Thailand


hasseryd

Recommended Posts

Sicken tur att jag hann

IMG_20200228_191457.thumb.jpg.b1016c0d8826d05fa971fcaf6eaca600.jpg

innan det brakade lös 😁

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 731
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nicholas

    61

  • spooncreek

    59

  • Captain Morgan

    44

  • Esspe

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

9 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Sicken tur att jag hann

IMG_20200228_191457.thumb.jpg.b1016c0d8826d05fa971fcaf6eaca600.jpg

innan det brakade lös 😁

 

För dej har det braka löst för länge sen, du är ju nästa oseriösa trådskrivar, men dt vet alla, så watt

Link to comment
Dela på andra sajter

Respiratory protection in the form of disposable dust masks come in three respirator ratings: 

FFP1, FFP2, and FFP3 - FFP stands for "Filtering Face Piece" and the number denotes the level of protection.

Many people shorten these acronyms even more as P1, P2 & P3 - but the meaning and level of respiratory protection is the same.

 

What does a P3 filter protect against?

  • Protects against higher levels of dust.
  • Protects against solid and liquid aerosols.
  • Higher protection than FFP1, and FFP2.
  • Can be used for handling hazardous powders such as those in the pharmaceutical industry.
  • Recommended when in doubt of protection needed.
  • OEL: Protects against materials in concentrations 50x limit.
  • APF: Protects against materials in concentrations 20x limit.
  • Can be used as an Asbestos mask
  • Current NHS guidelines stipulate FFP3 face masks for virus and bacterial infection control when the contagion is spread through aerosol (coughs, sneezes etc)
  •  
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

För dej har det braka löst för länge sen, du är ju nästa oseriösa trådskrivar, men dt vet alla, så watt

Vilken tur att du finns då med dina otroligt seriösa och välformulerade inlägg 🙏

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom från Thailand i går , Ont i skallen o mår pyton, Kan de va alla whisky som grannen tvingade i mig eller Corona ,,.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Boa52:

Stäng inte av mej igen det tänker jag fixa själv, lovat lte bilder och det tänker jag hålla, blir till veckan

Du ska se att forumet överlever utan dina bilder, troligen ingen som direkt sitter och trånar efter dem, för övrigt är väl du nummer 1, möjligen nummer 2 efter BTT i att förstöra trådar med ditt skitsnack!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

 3 new cases in Israel. One of them is a man who was deemed to have recovered after being infected on the Diamond Princess cruise ship.

Först frisk sedan sjuk igen.
Inte bra.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Du ska se att forumet överlever utan dina bilder, troligen ingen som direkt sitter och trånar efter dem, för övrigt är väl du nummer 1, möjligen nummer 2 efter BTT i att förstöra trådar med ditt skitsnack!

Lovar du att inte läsa och kommentera vad jag lägger in för bilder, du och Kennet 4600 så slipper jag starta en ny tråd

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Lovar du att inte läsa och kommentera vad jag lägger in för bilder, du och Kennet 4600 så slipper jag starta en ny tråd

Nää!!!!

Om det nu var mig du menade och inte Kennet 4600 😀

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får vi gratis ...handsprit i mitt boende i Chiangmai……...undrar om man kan fixa en grogg med det (med groggen var ironi ) Läste/hörde att i USA måste du ha en bra försäkring om du vill testa dej mot Corona  annars kostar ett test mellan 1000 till 1500 USD. Obama införde en lag om gratistest vid risk för Pandemi men den lagen har den underbara Donald tagit bort. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nää!!!!

Om det nu var mig du menade och inte Kennet 4600 😀

Inte lätt att hålla reda på alla tjosansiffror! 🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nää!!!!

Om det nu var mig du menade och inte Kennet 4600 😀

Klart det var du. tycker 46 noll nolla passar bätre

Link to comment
Dela på andra sajter

 

16 timmar sedan, skrev Boa52:

En ganska seriös trådstart om coronaviruset men sen kommer såna som du och nägra till och bara sabbar tråden

Influensa vad den än heter är ganska allvarlig för vissa och vad gör ni, spelar Allan

 

15 timmar sedan, skrev Boa52:

Menar du allvarligt att du och några till med era skämtsamma inlägg tillför en tråd som handlar om coronaviruset, det 

kan du inte mena så dum är du inte. 

 

15 timmar sedan, skrev Boa52:

Vist ska man ta det lungt men en seriös tråd ska behanlas där efter finns så många trådar där fjortisarna kan käfta loss

ävan jag men spela Allan, huva. Ger mej fan på att många är skit rädda för en " vanlig " influensa men på forumet ?????

 

15 timmar sedan, skrev Boa52:

Stäng inte av mej igen det tänker jag fixa själv, lovat lte bilder och det tänker jag hålla, blir till veckan

 

15 timmar sedan, skrev Boa52:

För dej har det braka löst för länge sen, du är ju nästa oseriösa trådskrivar, men dt vet alla, så watt

 

1 timme sedan, skrev Boa52:

Lovar du att inte läsa och kommentera vad jag lägger in för bilder, du och Kennet 4600 så slipper jag starta en ny tråd

 

9 minuter sedan, skrev Boa52:

Klart det var du. tycker 46 noll nolla passar bätre

16 timmar sedan, skrev Boa52:

En ganska seriös trådstart om coronaviruset men sen kommer såna som du och nägra till och bara sabbar tråden

Influensa vad den än heter är ganska allvarlig för vissa och vad gör ni, spelar Allan

 

9 minuter sedan, skrev Boa52:

Klart det var du. tycker 46 noll nolla passar bätre

Självmål igen......eller🤣

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

 

 

 

 

 

 

 

 

Självmål igen......eller🤣

Hur många ggr har du skrivit självmål igen, lär dej nåt nytt utryck

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Hur många ggr har du skrivit självmål igen, lär dej nåt nytt utryck

Sluta gör självmål hela tiden då 😷

Men Humle & Dumle tycks gilla dem 😀

 

Det finns ett bra uttryck för att beskriva dig men tyvärr får jag inte använda det för P3 🤐

 

 

Nu tänker jag inte förstöra denna tråd mera 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

35-årig man i Thailand död till följd av coronaviruset

Fler länder rapporterar nu sina första dödsfall till följd av Wuhanviruset.

I Thailand har en 35-årig man dött. Enligt Bangkok Post led han av denguefeber innan han smittades av det nya coronaviruset.

I Australien har en 78-årig man dött i karantän. Han var en av alla som tidigare hölls isolerad ombord fartyget Diamond Princess i Japan, innan han flögs till hemlandet, skriver West Australian.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-02-29 at 08:03, skrev Nicholas:

 3 new cases in Israel. One of them is a man who was deemed to have recovered after being infected on the Diamond Princess cruise ship.

Först frisk sedan sjuk igen.
Inte bra.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Enligt någon amerikansk expert (TV4 nyheterna) kunde man inte bli smittad två ggr. 

Link to comment
Dela på andra sajter

De är ännu inte säkra på om han dog av dengue eller corona men är under utredning.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
28 minuter sedan, skrev Jive:

De är ännu inte säkra på om han dog av dengue eller corona men är under utredning.

Troligen kombinationen av att ha båda som kroppen inte klarade av

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tallviking:

Troligen kombinationen av att ha båda som kroppen inte klarade av

Är utredningen klar och har du läst den?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
9 minuter sedan, skrev Jive:

Är utredningen klar och har du läst den?

Ordet "troligen" missade du tydligen ?

 

Just svaga och människor med andra sjukdomar är de som löper största risken att dö av Covid-19

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Tallviking:

Ordet "troligen" missade du tydligen ?

 

Just svaga och människor med andra sjukdomar är de som löper största risken att dö av Covid-19

Och av dengue.

Jag menar bara att det här med covid-19 är så hysteriskt nu, att man kanske ska vara lite återhållsam  när det är befogat.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...