Jump to content
IGNORERAD

Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?


Joints

Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?  

293 röster

  1. 1. Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?

    • Nej!
      43
    • Ja, men inte med samma glädje som förut
      56
    • Ja
      194


Recommended Posts

swedenfarang

Nja, kanske inte maten men inte var det för sex i varje fall. Men sedan att man hamnade i nattlivsträsket är ju en annan sak...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 198
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Balut Power

    25

  • måne

    17

  • swedenfarang

    15

  • Avregistrerad clion

    10

Mest aktiva i denna tråd

GammalDansken

Quote

Nja, kanske inte maten men inte var det för sex i varje fall. Men sedan att man hamnade i nattlivsträsket är ju en annan sak...

Från nudel- till nattlivsträsket :-)

Bra titel.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja

Åkte ner första gången som sista destinationen på en jordenrunt resa. Hade tågluffat många gånger och ville se ngt utanför europa. Hade ingen tanke på att hitta en kvinna och visste i stort sett ingenting om Thailand.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

GD:

Så kan man sammanfatta det! Hehehe..

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Varför åkte ni ner till Thailand första gången för? Var det för den goda maten?

Nu får ni kamma er….

Ha det gubbs

Här är en som inte hade några dirty baktankar vid första besöket.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Får nog instämma med dig Swedenfarang, var där med min svenska flickvän första gången och inte blev det mycket till barhäng då….

Ha det gubbs

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Det skulle krävas att något mycket otrevligt skulle inträffa i Thailand för att all "köpsex" skulle försvinna. Det enda stället på jorden som inte har köpsex är Antarktis och dit vill man ju inte åka och sola och bada dricka en kall öl eller två  och snacka skit med folk i baren  på kvällen.

  Thailand är inget bra ställe att åka för att köpa sex tråkigt dyrt fula tjejer och tjejerna försvinner in i duschen kommer ut inrullad i en handduk med en löjlig badmössa och utbrister  open TvTv och lägger sig och glor på tv. :kort:

Ändå åker folk dit som "sexturister" ?

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

  Thailand är inget bra ställe att åka för att köpa sex tråkigt dyrt fula tjejer och tjejerna försvinner in i duschen kommer ut inrullad i en handduk med en löjlig badmössa och utbrister  open TvTv och lägger sig och glor på tv. :kort:

Ändå åker folk dit som "sexturister" ?

Åk till Eden i BKK, inga löjliga badmössor, inget TV-tittande, ingen som är inrullade i handdukar, bara att åka med å njuta

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag rest till Thailand enbart för billiga fyllors och engångsliggs skull hade jag tyckt ganska så

synd om mig själv. Det är ju möjligt att det hade blivit lättare att välja ngt annat resmål (såsom

Brasilien eller Japan) men det är klart man skulle åka dit igen. Att ta dykarcert i Krabi var för övrigt

första prio inför den första resan.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Även om man inte har ett intresse av att köpa sex så kan man ju ändå indirekt påverkas av att det skulle bli ett 100% stopp på sexhandeln. Thailand skulle inte vara sig likt på gott och ont. Skulle det bli lika kul att åka till Pattaya och t ex Patong, knappast om man gillar "röjjet" som är där tack vare sexhandeln. Tycker personligen att t ex Koh Lanta är ett av de tristaste turistställena i Thailand just pga mer eller mindre helt avsaknad av "ladybars". Däremot så är ju t ex Phi Phi helt ok trots att det inte finns såna barer där. Men det kanske bara är för att jag smälter in så bra bland alla backpackers där, skulle jag vara 50+ och min flickvän 25 bast så hade jag nog snarare känt mig uttittad och längtat till Pattaya där man inte skulle mötas av en massa fördomsfulla blickar...  ;)

Mvh Swippe

Ps: Och som svar på frågan, ja jag skulle självklart fortsätta åka till Thailand men det hade inte varit lika kul förmodligen.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

"skulle jag vara 50+ och min flickvän 25 bast så hade jag nog snarare känt mig uttittad och längtat till Pattaya där man inte skulle mötas av en massa fördomsfulla blickar...  [img alt= <ahttp://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_wink.png' alt=';)'> ]http://www.maipenrai...efault/wink.gif "

Det kan ju också vara så att de där blickarna skulle försvinna som en konsekvens av att sexhandeln försvann.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

"skulle jag vara 50+ och min flickvän 25 bast så hade jag nog snarare känt mig uttittad och längtat till Pattaya där man inte skulle mötas av en massa fördomsfulla blickar...  [img alt= <ahttp://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_wink.png' alt=';)'> ]http://www.maipenrai...efault/wink.gif "

Det kan ju också vara så att de där blickarna skulle försvinna som en konsekvens av att sexhandeln försvann.

Det tror jag inte, en äldre man i sällskap med en ung kvinna skapar nog alltid fördomsfulla blickar.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Det verkar som ingen på forumet har pröjsat för sex i Thailand, men när man är på plats då ser man massor av svenskar som springer runt med tillfällig selskap, det är väl kanske så att dessa sexköparna inte har hittat till detta forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Balut Power:

Nja, nu har du nog lite fel. Finns ju trådar där vi säger att vi har gjort det och gör det, många av oss iallafall. Men en del nekar så de tror sig själva.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Nja, nu har du nog lite fel. Finns ju trådar där vi säger att vi har gjort det och gör det, många av oss iallafall. Men en del nekar så de tror sig själva.

Jag satte det lite på spets, men att många orkar att vara så rediga förstår jag inte

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

BP:

Japp, de som är så rediga tror jag nästan har varit värst... Men nu ska man minsann vara helylle och förneka allt tidigare samröre med bartjejer så i den milda grad att det nästan glöder om bokstäverna på skärmen. Nåja, jag står för vad jag är och vad jag har gjort. Inget jag skäms över, snarare gläds över.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja.

Men hade du ställt samma fråga för 10 år sen, blev svaret annorlunda för många.

Instämmer med Surin!

Visst skulle jag åka ändå, men för 16 år sedan var det andra tankegångar.  :mdr:  

Numera är det bara se men inte röra!  :yes:

Mvh Maakaao  :wai:

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt OK att vara mera intresserad av pojkar än flickor

mvh

är inte intreserad av pojkar

även kvinnor håller på med muyathai thaiboxing å det är kamp arterna i helhet som jag tycker om på grund av att det ingår en massa självkännedom å självkänsla samt mycket ödmjukhet.

å tillsaken hör att jag är ihop med en Thaikvinna.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Måste nog erkänna att jag också gillar att se på när kvinnor slåss...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

BP:

Japp, de som är så rediga tror jag nästan har varit värst... Men nu ska man minsann vara helylle och förneka allt tidigare samröre med bartjejer så i den milda grad att det nästan glöder om bokstäverna på skärmen. Nåja, jag står för vad jag är och vad jag har gjort. Inget jag skäms över, snarare gläds över.

:great: Så ska det låta Sweden Farang! Jag hade inte kunnat sagt det där bättre själv. "Busy looking

good" typer är ju såå iriterande...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Måste nog erkänna att jag också gillar att se på när kvinnor slåss...

Jag med, framför allt Gina som spöat x-antal Thaitjejer ;-)

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm nice du kan ju lägga up fler på en link forum för sig själv jädra bra tjej.

mer sånt me.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Första gången jag åkte ner till Thailand var föra tt hälsa på min då dåvarande flickvän å det var efter min olycka 2004 sen har jag åkt ner ett antall gånger för att träffa den tjejen som numer är min flickvän.

Å hade det inte varit för olyckan hade jag nog alldrig åkt ner till Thailand heller hade planaerat en resa till Japan som numer inte ens blitt av.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Uch swippe Gillar inte tjejer som boxas :kort:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

BP:

Men nu ska man minsann vara helylle och förneka allt tidigare samröre med bartjejer så i den milda grad att det nästan glöder om bokstäverna på skärmen.

Kan du ge något sådant exempel? Verkar som om det är väldigt vanligt men jag kan inte påminna mig om någon som skriver på det sättet. Är jag blind, eller är det överdrifter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...