John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Källa har jag. Leta själv så finns den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Precis nyss, skrev John Khonken: Källa har jag. Leta själv så finns den Nä, du påstår något så det är fake news ända tills du kan påvisa fakta. Jorden är platt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Du kan påstå vad du vill. Men aldrig erkänna att du har fel. Pröva och leta själv först så kanske jag hjälper dig. Man ska aldrig mata woke människor för dom är aldrig mottagliga för fakta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Precis nyss, skrev John Khonken: Du kan påstå vad du vill. Men aldrig erkänna att du har fel. Pröva och leta själv först så kanske jag hjälper dig. Man ska aldrig mata woke människor för dom är aldrig mottagliga för fakta Jorden är platt, troll. Du är inte mottaglig för fakta, endast fake news och alternativ fakta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Precis nyss, skrev ThailandNovise: Nä, du påstår något så det är fake news ända tills du kan påvisa fakta. Jorden är platt. Praxis är väl ändå att du meddelar vilka källor du accepterar först. Annars kanske JK presenterar data ifrån "fel" källa. För det viktigaste är ju vem som presenterar information och inte informationen i sig, den har noll vikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Precis nyss, skrev Surin P3: Praxis är väl ändå att du meddelar vilka källor du accepterar först. Annars kanske JK presenterar data ifrån "fel" källa. För det viktigaste är ju vem som presenterar information och inte informationen i sig, den har noll vikt. Ja så är det. Jag antar att JK inte accepterar MSM som källa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 https://expose-news.com/2022/08/27/9-in-10-covid-deaths-past-year-vaccinated/ Här har du. Kunde du fixat själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev John Khonken: https://expose-news.com/2022/08/27/9-in-10-covid-deaths-past-year-vaccinated/ Här har du. Kunde du fixat själv 75,4% av hela befolkningen är vaccinerade. Barn är ofast inte vaccinerade och dör inte i lika stor omfattning som äldre. Alltså är det en överdödlighet i de ovaccinerade. Kunde du väl ha fixat själv Ändrades Augusti 31, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 1 minut sedan, skrev ThailandNovise: Alltså är det en överdödlighet i de ovaccinerade. Är inte det oväsentligt eftersom de inte dör av Covid? Det är fortfarande svårt att säga exakt vad det beror på, men att onödiga regler och lockdowns har en stor del av skulden är troligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Woke woke woke. Bra att du läste i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 14 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Ja så är det. Jag antar att JK inte accepterar MSM som källa. Finns inget som heter MSM enligt experter här på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Det är klart att det är överdödlighet bland ovaxxade också i England. Min fråga är då vill du riskera ditt liv 9ggr så mycket. Genom att spruta in ett biovapen i din kropp som du inte vet ett skit om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 4 minuter sedan, skrev Surin P3: Finns inget som heter MSM enligt experter här på forumet. https://www.dictionary.com/e/acronyms/msm/ MSM WHAT DOES MSM MEAN? MSM means “mainstream media.” It is often used to describe media outlets, like newspapers and news shows, that are widely viewed and accepted by most people and that are generally seen as reliable. Some people believe they are all skewed either right or left, in terms of political viewpoints, but they all claim to be neutral. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Precis nyss, skrev John Khonken: Det är klart att det är överdödlighet bland ovaxxade också i England. Min fråga är då vill du riskera ditt liv 9ggr så mycket. Genom att spruta in ett biovapen i din kropp som du inte vet ett skit om Var hittar du siffran 9? Läs mitt svar och räkna så ser du att överdödligheten är i de ovaccinerade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 3 minuter sedan, skrev ThailandNovise: https://www.dictionary.com/e/acronyms/msm/ MSM WHAT DOES MSM MEAN? MSM means “mainstream media.” It is often used to describe media outlets, like newspapers and news shows, that are widely viewed and accepted by most people and that are generally seen as reliable. Some people believe they are all skewed either right or left, in terms of political viewpoints, but they all claim to be neutral. Det är inte för mig du behöver förklara det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Det borde du vara . Till skillnad mot dig försöker jag ta reda på fakta inte bara svara med en motfråga. Det visar bara hur okunnig och wokad du är. Som jag sa. Jag försöker ta reda på fakta.. Att du ska dö är under 5 % men du måste väl plussa på lite eftersom du är i Thailand. Där hittar jag inga siffror om Svenskar. Khonken, jag har mängder med motfrågor har bara börjat.😎. Om biovapnet nu inte dödar, vad gör det då som är så farligt? Ändrades Augusti 31, 2022 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 50 minuter sedan, skrev Surin P3: Praxis är väl ändå att du meddelar vilka källor du accepterar först. Annars kanske JK presenterar data ifrån "fel" källa. För det viktigaste är ju vem som presenterar information och inte informationen i sig, den har noll vikt. Praxis är naturligtvis att man hänvisar till en källa och sen får man väl se om den godkänns. Ska man rabbla upp alla källor man accepterar så kan det bli en jäkla lång radda. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 (ändrad) 36 minuter sedan, skrev John Khonken: Woke woke woke. Bra att du läste i alla fall. Vad har uttrycket woke med saken att göra? Har ditt favorituppslagsverk fel nu igen var det ordet kommer ifrån och syftar på? Ändrades Augusti 31, 2022 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 (ändrad) 40 minuter sedan, skrev Surin P3: Är inte det oväsentligt eftersom de inte dör av Covid? Det är fortfarande svårt att säga exakt vad det beror på, men att onödiga regler och lockdowns har en stor del av skulden är troligt. Det dog folk före Covid också. Ändrades Augusti 31, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: Det dog folk före Covid också. Är det sant??? Vi pratar om "överdödlighet". (En term jag egentligen aldrig hört före Covid, men verkar vara en bra indikator till olika slags problem.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Fritz: Praxis är naturligtvis att man hänvisar till en källa och sen får man väl se om den godkänns. Ska man rabbla upp alla källor man accepterar så kan det bli en jäkla lång radda. Så är det ju på många ställen, men det känns inte så här på MPR eftersom "shoot the messenger" allt som oftast är mottot. Ändrades Augusti 31, 2022 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 samma som med okänd död. Har ökat med över 200% . Borde inte alla obduceras för att finna orsakerna till plötslig . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 1 timme sedan, skrev Surin P3: Så är det ju på många ställen, men det känns inte så här på MPR eftersom "shoot the messenger" allt som oftast är mottot. Jorden är platt 1+1=3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev spooncreek: Khonken, jag har mängder med motfrågor har bara börjat.😎. Om biovapnet nu inte dödar, vad gör det då som är så farligt? Fråga ett vilket nummer hade du på din dos ????? Ändrades Augusti 31, 2022 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 53 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Jorden är platt 1+1=3 Blev det jobbigt med fakta. Självklart är tyckande bättre. Kallas Woke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu