Captain Morgan Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 6 hours ago, Tommy said: Bra länk, tack! Och extremt osmakligt av Kent Ekeroth, om det är han som skrev det. MVH Om Ekeroth har skrivit detta så har han problem med det svenska språket. Det heter båda männen, inte både männen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 39 minuter sedan, skrev Soengsang: Ahha, Ekeroth har börjat skriva för Sky news tänkte du🤔😵😵😵 Nja, tror inte det.... Att dessa 2 ”smålänningar” och flera andra inte kommer tillbaka till ”hemlandet” gör Sverige till en tryggare plats! Naturligtvis synd om barn som var med, men en förälder som tar med barn till Iran 2020 är enl mig dum i huvudet! De var ju på väg hem och var där innan allt brakade löst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 1 minut sedan, skrev 65Selander: De var ju på väg hem och var där innan allt brakade löst Ja, på väg "hem" från landet de en gång flytt från... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 4 minuter sedan, skrev 65Selander: De var ju på väg hem och var där innan allt brakade löst Har väl ”brakat” där rätt länge. Inte särskilt säkert land för en västerlänning sedan -79? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 13, 2020 Dela Inlagd Januari 13, 2020 Per T Svensson i SDS om Trump och Iran. https://www.sydsvenskan.se/2020-01-12/dum-dummare-trump Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd Januari 13, 2020 Dela Inlagd Januari 13, 2020 On 2020-01-09 at 04:10, skrev 65Selander: Nu tror jag att det finns senare nyheter ang lådan och det är att Iran och Ukraina skall lyssna igenom. Här lite om teorier. På twitter lever sverigevännerna rövan. https://news.sky.com/story/iran-plane-crash-theories-about-what-happened-to-ukraine-passenger-jet-11903760 Kom bara å tänka på denna bild.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 13, 2020 Dela Inlagd Januari 13, 2020 1 timme sedan, skrev Esspe: Per T Svensson i SDS om Trump och Iran. https://www.sydsvenskan.se/2020-01-12/dum-dummare-trump Ser inte hela texten eftersom de vill ha betalt, men jag ser att det inte tog lång tid att få in Hitler i en artikel om Trump. Normalt brukar dessa tomtar inte skriva in Hitler i första meningen redan, men tiderna förändras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 13, 2020 Dela Inlagd Januari 13, 2020 1 timme sedan, skrev Surin P3: Ser inte hela texten eftersom de vill ha betalt, men jag ser att det inte tog lång tid att få in Hitler i en artikel om Trump. Normalt brukar dessa tomtar inte skriva in Hitler i första meningen redan, men tiderna förändras. Sorry, trodde att hans alster var öppna. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Samma taskspel som här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Mera kommer. Det roliga är att demokraterna försöker skylla på Trumpen för fiaskot med biovapnet. Vänta och se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 2 minuter sedan, skrev John Khonken: Mera kommer. Det roliga är att demokraterna försöker skylla på Trumpen för fiaskot med biovapnet. Vänta och se. När dör vi Khonken? Varför svarar du aldrig på frågan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Ställ dig en fråga själv. Du svarar aldrig på en fråga utan svarar endast med en motfråga. Är du rädd eller totalt okunnig. Framförallt är det något fel på vad jag skrev. Svara gärna på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 11 minuter sedan, skrev John Khonken: Ställ dig en fråga själv. Du svarar aldrig på en fråga utan svarar endast med en motfråga. Är du rädd eller totalt okunnig. Framförallt är det något fel på vad jag skrev. Svara gärna på det. Jorden är platt, snart kommer du att förneka den sanningen med fake news, alternativa fakta och fake propaganda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Nu hoppas vi alla att det inte fuskas i nästa val och Trump blir president igen 2025. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 3 timmar sedan, skrev John Khonken: Ställ dig en fråga själv. Du svarar aldrig på en fråga utan svarar endast med en motfråga. Är du rädd eller totalt okunnig. Framförallt är det något fel på vad jag skrev. Svara gärna på det. Du sa ju att jag skulle dö ett år efter första injiceringen av biovapnet, nu har det snart gått ett och ett halvt. Du måste förstå att jag är orolig, när är det dags? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 11 minuter sedan, skrev Surin P3: Nu hoppas vi alla att det inte fuskas i nästa val och Trump blir president igen 2025. Till och med Fox och Alex Jones verkar ha övergett Trumpen. Snart är det väl bara två MPR medlemmar kvar bland supporterskaran . 😁😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 2 timmar sedan, skrev spooncreek: Till och med Fox och Alex Jones verkar ha övergett Trumpen. Snart är det väl bara två MPR medlemmar kvar bland supporterskaran . 😁😃 Det går utför för dig. Du, Fox och Alex Jones är eniga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 On 2022-08-28 at 11:45, skrev spooncreek: Du sa ju att jag skulle dö ett år efter första injiceringen av biovapnet, nu har det snart gått ett och ett halvt. Du måste förstå att jag är orolig, när är det dags? Det borde du vara . Till skillnad mot dig försöker jag ta reda på fakta inte bara svara med en motfråga. Det visar bara hur okunnig och wokad du är. Som jag sa. Jag försöker ta reda på fakta.. Att du ska dö är under 5 % men du måste väl plussa på lite eftersom du är i Thailand. Där hittar jag inga siffror om Svenskar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 On 2022-08-28 at 11:47, skrev spooncreek: Till och med Fox och Alex Jones verkar ha övergett Trumpen. Snart är det väl bara två MPR medlemmar kvar bland supporterskaran . 😁😃 Kan inte tala om för oss två vilka bra alternativ som finns. Eftersom du inte själv kan tänka och ha åsikter . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Och spoonis. Jag har inte talat om att alla ska dö inom ett år. Titta på statistiken av överdödligheten och bilda dig en egen uppfattning . Statistiken finns för flera länder för 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 19 minuter sedan, skrev John Khonken: Det borde du vara . Till skillnad mot dig försöker jag ta reda på fakta inte bara svara med en motfråga. Det visar bara hur okunnig och wokad du är. Som jag sa. Jag försöker ta reda på fakta.. Att du ska dö är under 5 % men du måste väl plussa på lite eftersom du är i Thailand. Där hittar jag inga siffror om Svenskar. Du lyckas inte så bra i dina försök att ta reda på fakta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 18 minuter sedan, skrev John Khonken: Och spoonis. Jag har inte talat om att alla ska dö inom ett år. Titta på statistiken av överdödligheten och bilda dig en egen uppfattning . Statistiken finns för flera länder för 2021 Massiv överdödlighet i bland annat Storbritannien nu. Och i Kanada så är okänd dödsorsak bland de vanligaste idag. Vad detta beror på kan man ju spekulera om, men det är inte viruset... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Nio av tio var vaxade i England . Väldigt stor överdödlighet 2021 var dödligheten med okänd orsak upp med nästan 200 % Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 36 minuter sedan, skrev John Khonken: Nio av tio var vaxade i England . Väldigt stor överdödlighet 2021 var dödligheten med okänd orsak upp med nästan 200 % Källa på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu