UglyFarang Inlagd Februari 4 Dela Inlagd Februari 4 (ändrad) Nu i samband med att Solbacka läroverk som filmen Ondskan handlade om eventuellt ska öppnas igen som gymnasieskola så vid en fråga från en reporter vad han tyckte om det så svarade Jan Guillou genom att jämföra med presidenten i USA: "Ja, det är ungefär som när Trump blev president i USA, det är inget framsteg för mänskligheten." Länken missade jag: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/solbacka-laroverk-fran-ondskan-kan-oppna-igen Nu får vi se vad svansen som inte vågar uttrycka egna åsikter tycker om detta...... Ändrades Februari 4 av UglyFarang 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd Februari 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 5 4 timmar sedan, skrev UglyFarang: Nu i samband med att Solbacka läroverk som filmen Ondskan handlade om eventuellt ska öppnas igen som gymnasieskola så vid en fråga från en reporter vad han tyckte om det så svarade Jan Guillou genom att jämföra med presidenten i USA: "Ja, det är ungefär som när Trump blev president i USA, det är inget framsteg för mänskligheten." Länken missade jag: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/solbacka-laroverk-fran-ondskan-kan-oppna-igen Nu får vi se vad svansen som inte vågar uttrycka egna åsikter tycker om detta...... Den ryska spionen får ju inte komma in i USA eftersom han är en falsk jävel. Surt sa räven. Men om hans åsikt är i linje med vad SVT tycker så får han givetvis komma till tals. Som ett ombud för deras egna tankar. 6 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 Nästa steg verkar vara utbildningsministeriet för DOGE och Trump. Yes. Bort med överflödiga, nationella regerigsorgan. 👍 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 (ändrad) 😆 Inte ens lönt att skriva nått........ https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vgGbPm/trump-om-gaza-usa-ska-aga-det "Jag vill inte vara oförskämd, jag vill inte vara en wiseguy. Men det här skulle kunna vara Mellanösterns riviera" Ändrades Februari 5 av Soengsang 1 3 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 2 timmar sedan, skrev Soengsang: 😆 Inte ens lönt att skriva nått........ https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vgGbPm/trump-om-gaza-usa-ska-aga-det "Jag vill inte vara oförskämd, jag vill inte vara en wiseguy. Men det här skulle kunna vara Mellanösterns riviera" Playa Gaza, jag har fingret på bokningsknappen. Kan bli äventyrsbad. 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 3 timmar sedan, skrev Soengsang: 😆 Inte ens lönt att skriva nått........ https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vgGbPm/trump-om-gaza-usa-ska-aga-det "Jag vill inte vara oförskämd, jag vill inte vara en wiseguy. Men det här skulle kunna vara Mellanösterns riviera" Äntligen, då kanske det kan bli lite dragracing på Gazaremsan. 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 2 timmar sedan, skrev rolba: Äntligen, då kanske det kan bli lite dragracing på Gazaremsan. Du och Trumpen där, jag lovar att komma och heja! 2 1 7 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Du och Trumpen där, jag lovar att komma och heja! Du och Trumpen och miljarders kamelflugor! Kan det locka någon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 1 timme sedan, skrev Wangthong: miljarders kamelflugor! De får inte vara där för det har Trump bestämt och skriv under ett papper på. De måste flytta till närliggande länder förutom Israel. enis 2 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 En 17 årig palestinier sa detta: "Trump har helt rätt, det går inte att leva i Gaza! Om han ger mig ett green-card, så reser jag till USA i morgon!" MVH 3 1 5 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 On 2025-02-02 at 16:38, skrev janne_h: Börja inte snurra in dig på bortförklaringar du inte klarar av. Så här skrev du 8e januari. "Sedan får vi se om dom vågar ta tag i biovapnet. Jag har nämligen inte sett att biovapnet blivit mer än nödgodkänt än. Skulle godkännas 2023, Men har inte sett något om detta" Menar du att Kina fick viruset nödgodkänt innan det släpptes från Wuhan labbet? Snacka om patetisk bortförklaring. Du har ju inte ens koll på vad du själv skriver..... Snacka om patetiskt inlägg. Kan du inte läsa och i så fall kom med andra fakta . Pfizer och moderna fick ett vaccin nöd godkänt. Som bygger på MNRA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 On 2025-02-02 at 16:47, skrev UglyFarang: Så du menar att både SarsCov2(Covid) viruset och SarsCov2(Covid) vaccinet skulle vara klassade som biovapen av någon? Eller det är ditt eget hittepå? Läs på själv ett tillverkat vaccin i labb som sprids KALLAS VADÅ .?????? Sök lite själv 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 On 2025-02-03 at 12:28, skrev Marlon: Jo men nog var labbspåret med tidigt, man pratade ju till och med om en batwomen som jobbade där. Sen kom diverse experter och uteslöt labbspåret då det är omöjligt att virus smiter ut från högsäkerhetslabb varpå andra experter påstod att säkerheten i just detta labb inte håller måttet. Vad som verkligen hände lär vi nog inte få reda på Men sanning har vi om du orkar leta . Inte vara bekväm och sitta framför en dator och oja dig. Det var en gain of funktion från början till slut. Finanserad av Fauccis statliga bolag. Ta reda på för vem. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 7 minuter sedan, skrev John Khonken: Men sanning har vi om du orkar leta . Inte vara bekväm och sitta framför en dator och oja dig. Det var en gain of funktion från början till slut. Finanserad av Fauccis statliga bolag. Ta reda på för vem. Har jag ojat mig??? Tagga ner, jag skrev att labbläcka inte kan uteslutas och det kan inte heller djurmarknaden. Till skillnad från dig har jag bott i Kina och besökt flera av dessa marknader där exotiska djur blandas med tamdjur och människor. Menar du att virus inte kan mutera och smitta från djur till människa? Är du virolog med läkarexamen? Och vad är sanningen? Den som kommer från den amerikanska administrationen där allt som sägs är för USA bästa bara? 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 9 timmar sedan, skrev rolba: Äntligen, då kanske det kan bli lite dragracing på Gazaremsan. Du vet väl vad man brukade säja vilken likheten mellan Yasser Arafat och Jonas Gardell var? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 (ändrad) Jag kan rekommendera er som läser och skriver i denna tråden att titta på dagens avsnitt av Utrikesbyrån på SVT där en av Elon Musks favoritförfattare Johan Norberg är med, den går i repris på SVT2 kl 00:45 i natt och den går säkert att se på valfri tid på SVT Play för er som föredrar detta. Ändrades Februari 5 av UglyFarang 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 5 minuter sedan, skrev UglyFarang: Du vet väl vad man brukade säja vilken likheten mellan Yasser Arafat och Jonas Gardell var? Båda gillade att ta mark i gasaremsan. 1 6 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 5 Dela Inlagd Februari 5 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Läs på själv ett tillverkat vaccin i labb som sprids KALLAS VADÅ .?????? Sök lite själv Är detta också ett biovapen? https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/dödligt-virus-upptäckt-för-första-gången-forskare-slår-larm/ar-AA1ys5jv?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=f5a0056904ab4feac95360ba49ba2ed3&ei=34 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 https://x.com/elonmusk/status/1887179666525417623?t=R676SEa_E3l_j-q_uaPrWw&s=09 En kort dokumentär. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 On 2025-02-03 at 20:15, skrev UglyFarang: Ska man tolka detta som att Thump kommer att lämna tillbaka de södra delstaterna till Mexico? Du kan väl fråga dom som bor i dom södra delstaterna om dom vill tillhöra Mexico. Tror inte det 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Februari 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 6 (ändrad) Fantastiskt att se USAID falla ihop och visa korruptionen. Tydligen helt utan gränser... Finns hur mycket "roligt" som helst att hitta i deras arkiv. Tex Saab behövde tydligen 2 miljarder dollar i stöd av dem... Trans teater i Iran. Kondomer till Gaza. BBC har fått 8% av sin omsättning av dem... Listan är otroligt udda och lååååång. Usaspending.gov Och vänstern gråter. Buhuu... Underbart! 😂 Ändrades Februari 6 av Surin P3 7 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 6 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 On 2025-02-06 at 00:37, skrev John Khonken: Snacka om patetiskt inlägg. Kan du inte läsa och i så fall kom med andra fakta . Pfizer och moderna fick ett vaccin nöd godkänt. Som bygger på MNRA. Nja verkar som att du inte förstår vad du själv skriver. Du har länge kallat vaccin som biovapen. När någon ställer dig mot väggen angående detta. Så kommer du med ett goddag yxskaft svar. Om att viruset är biovapen. Vilket av dessa Åsyftar du när du skriver biovapen? 3 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 11 timmar sedan, skrev BanFang: Du kan väl fråga dom som bor i dom södra delstaterna om dom vill tillhöra Mexico. Tror inte det Jag har en kompis som bor i en av staterna, det var hans förslag, han har varit här den senaste veckan på besök. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu