Jump to content
IGNORERAD

Trump

clion

Recommended Posts

5 minuter sedan, skrev Wangthong:

Antar att den domaren får en snigel på ögat.

Det är väl det minsta som han kan råka ut för med en dömd brottsling som president...

• Ge karma 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

On 2025-01-28 at 11:38, skrev UglyFarang:

Nej, foliehatt är synonymt med mycket annat än profet tex byf*ne.

Du och din siamesiska tvillingbrorsa Konken kommer ofta med en massa ej underbyggda "fakta" angående Thump och en massa andra saker som är helt verklighetsfrånvarande.

Det är nog bättre att du skyddar dej mot lögner och fantasier från Thump.

SVT visar av någon konstig anledning ibland program som motsäger vad deras rödgrönarörajournalisters agenda hävdar så det är inte allt inom SVT som är lögner och propaganda men det gäller att kunna sortera vilket gäller all journalistik idag.

Dessa massa ej underbyggda fakta. Kan väl du visa några exempel jag skrivit med fakta  att jag har fel. Väntar med spänning. Kalla mig gärna fler smeknamn  om du blir lycklig av det. Fakta kvarstår. 

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev John Khonken:

Dessa massa ej underbyggda fakta. Kan väl du visa några exempel jag skrivit med fakta  att jag har fel. Väntar med spänning. Kalla mig gärna fler smeknamn  om du blir lycklig av det. Fakta kvarstår. 

On 2025-01-08 at 14:56, skrev John Khonken:

Snart är Kungen på plats hoppas jag. Ska bli spännande att se vad han tänker göra . Jag väntar och ser vad kungen kommer göra. Starta bygget av Keystone P och Muren. Ta tag i krigen så vi får fred på jorden. 

Sedan får vi se om dom vågar ta tag i biovapnet. Jag har nämligen inte sett att biovapnet blivit mer än nödgodkänt än. Skulle godkännas 2023, Men har inte sett något om detta.

Lite fakta om biovapnet då tack!

Sist jag citerade dej och frågade om det då höll du dej undan som vanligt när du spridit dina fantasier.

• Ge karma 2

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

On 2025-01-08 at 14:56, skrev John Khonken:

Snart är Kungen på plats hoppas jag. Ska bli spännande att se vad han tänker göra . Jag väntar och ser vad kungen kommer göra. Starta bygget av Keystone P och Muren. Ta tag i krigen så vi får fred på jorden. 

Sedan får vi se om dom vågar ta tag i biovapnet. Jag har nämligen inte sett att biovapnet blivit mer än nödgodkänt än. Skulle godkännas 2023, Men har inte sett något om detta.

On 2025-01-08 at 16:41, skrev UglyFarang:

Du har kanske missat din idols idiotiska uttalande de senaste dagarna??
Vad är det för biovapen som du menar ska godkännas och av vem ska det godkännas??

Här är frågan jag ställde när du kom med ditt påstående om biovapnet.

Ändrades av UglyFarang
  • Ge karma 2

Dela på andra sajter

Captain Morgan
2 timmar sedan, skrev Dempa:

Som vanligt huvudet på spiken av Jens Ganman

IMG_3321.jpeg.444da8acdd9f328e3f5220c2c7cd7022.jpeg

MAKE SWEDEN GREAT AGAIN.

image.png.966ff3b262d0522a720bffacf5abb254.png

• Ge karma 8
  • Hjärta 1
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Dempa:

Vallöfte efter vallöfte efterlevs, nu är det dags att rensa bland Hamaskramarna.

Önskar SD och kompani kunde visa samma pondus i Sverige men med tanke på de syltryggarna vi har till politiker lär det aldrig hända.

Är det fred i Ukrania?

• Ge karma 1
  • Pannslag 4
  • Bullseye 4
  • Haha 3
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev 65Selander:

Är det fred i Ukrania?

Den kommer var så säker. 
Trump fokuserar på USA först, mycket att städa upp efter sleepy Joe

• Ge karma 7

F*ck Palestine!

Dela på andra sajter

On 2025-01-20 at 17:32, skrev Surin P3:

Och angående Fauci, så är det ett solklart fall där han förtidsbenådas (ett ord som inte borde finnas) pga något skumt han gjort (bla ljugit under ed vad gäller Gain of function).

Baserar det på att Trump alltid var på Faucis sida under Covid.

Trump var den som lyfte fram Fauci.

Det finns alltså inget för Trump att "hämnas" för i hans fall.

Men vi får se om detta är ens möjligt rent konstitutionellt.

Skrmbild2025-02-02102338.png.c2dc69164884dc64e87aca00264db6b5.png

• Ge karma 1

F*ck Palestine!

Dela på andra sajter

Det är ju iallafall trevligt att det inte bara jolmas på i gamla spår pga lathet och flathet.

Västerländska ledare är ju sedan decennier vana vid att inte behöva göra något,  och framförallt aldrig ha bråttom. 

Att vara saktfärdig är en svensk dygd. 

Man maskerar det och skyller på att man vill vara  noggrann,  genomtänkt etc. 

Uppfriskande med Trump,  en lisa för själen när man haft för mycket mellanmjölk.

• Ge karma 7
  • Bullseye 1
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Det är ju iallafall trevligt att det inte bara jolmas på i gamla spår pga lathet och flathet.

Västerländska ledare är ju sedan decennier vana vid att inte behöva göra något,  och framförallt aldrig ha bråttom. 

Att vara saktfärdig är en svensk dygd. 

Man maskerar det och skyller på att man vill vara  noggrann,  genomtänkt etc. 

Uppfriskande med Trump,  en lisa för själen när man haft för mycket mellanmjölk.

Ja men visst är det härligt att äntligen få Covid på riktigt istället för att gå runt och vara lite förkyld. 

• Haha 2
Dela på andra sajter

On 2025-01-29 at 17:52, skrev UglyFarang:

Lite fakta om biovapnet då tack!

Sist jag citerade dej och frågade om det då höll du dej undan som vanligt när du spridit dina fantasier.

Tack för din fråga. Är CIA en fakta granskare . Dom påstår med största sannolikhet att biovapnet kom från labbet i Wuhan. Ett tillverkat virus som sprids kallas biovapen. När det tillverkas i ett labb. Frågor på det . Eller vad kallar du det.

• Ge karma 1
  • Pannslag 1
Dela på andra sajter

Trump är en spark i baken för många inklusive Europa. Personligen tycker jag nedrustningen av civilförsvaret och försvarsmakten var ett av de största misstag som vänster och höger regeringar gjort. Vi skulle behållit >3% anslag och varit betydligt bättre rustade så som Finland idag. Men det är klart, man prioriterade ju att dela ut pengarna i bidrag till det nya Sverige istället. Nu har Europa äntligen insett att man inte kan suga på USAs bröst längre utan behöver bli vuxna och klara sig själva. Hoppas bara uppvaknandet inte är för sent.

• Ge karma 7
Dela på andra sajter

On 2025-01-29 at 18:02, skrev UglyFarang:

Här är frågan jag ställde när du kom med ditt påstående om biovapnet.

Missade av vem . Covid sprutan var nödgodkänd . Finns att läsa hos Pfizer. Skulle tas upp till granskning 2023. Vad jag läst är det inte godkänt som fullvärdigt vaccin

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev John Khonken:

Tack för din fråga. Är CIA en fakta granskare . Dom påstår med största sannolikhet att biovapnet kom från labbet i Wuhan. Ett tillverkat virus som sprids kallas biovapen. När det tillverkas i ett labb. Frågor på det . Eller vad kallar du det.

Börja inte snurra in dig på bortförklaringar du inte klarar av. 

Så här skrev du 8e januari. 

"Sedan får vi se om dom vågar ta tag i biovapnet. Jag har nämligen inte sett att biovapnet blivit mer än nödgodkänt än. Skulle godkännas 2023, Men har inte sett något om detta" 

Menar du att Kina fick viruset nödgodkänt innan det släpptes från Wuhan labbet? 

Snacka om patetisk bortförklaring. Du har ju inte ens koll på vad du själv skriver..... 

• Ge karma 1
  • Bullseye 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

Missade av vem . Covid sprutan var nödgodkänd . Finns att läsa hos Pfizer. Skulle tas upp till granskning 2023. Vad jag läst är det inte godkänt som fullvärdigt vaccin

Så du menar att både SarsCov2(Covid) viruset och SarsCov2(Covid)  vaccinet skulle vara klassade som biovapen av någon? Eller det är ditt eget hittepå?

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Marlon:

Trump är en spark i baken för många inklusive Europa. Personligen tycker jag nedrustningen av civilförsvaret och försvarsmakten var ett av de största misstag som vänster och höger regeringar gjort. Vi skulle behållit >3% anslag och varit betydligt bättre rustade så som Finland idag. Men det är klart, man prioriterade ju att dela ut pengarna i bidrag till det nya Sverige istället. Nu har Europa äntligen insett att man inte kan suga på USAs bröst längre utan behöver bli vuxna och klara sig själva. Hoppas bara uppvaknandet inte är för sent.

Hela detta med Thump som hotar att inte delta i Nato operationer där man hjälper tex EU länder och hans höjda tullar kan slå tillbaka ganska hårt mot USA beroende på hur mycket stake de Europeiska politikerna kan frammana.

Dela på andra sajter

End upphör... Och det håller i sig.

Plus åtta gisslan släppta, varav 5 thailändska medborgare.

Trumpen håller det han lovat.

Kul med en ordentlig ledare.

• Ge karma 8
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev UglyFarang:

Hela detta med Thump som hotar att inte delta i Nato operationer där man hjälper tex EU länder och hans höjda tullar kan slå tillbaka ganska hårt mot USA beroende på hur mycket stake de Europeiska politikerna kan frammana.

Man hoppas ju på stake, att Europa kan bli mindre beroende av USA (och Kina, Ryssland m.fl.). Vi skulle aldrig satt oss i den situation vi sitter i, men nu är det som det är och det gäller att agera snabbt. Tror t.ex. att man så långt det bara går inte ska köpa av eller utveckla vapen med amerikansk teknologi framöver med tanke på de embargo för hur materialet används. Ett exempel är ju Gripen, med amerikansk motor, som USA stoppade från att skänkas till Ukraina med ursäkten att de bara klarar av att lära sig flyga och underhålla ett stridsflygplan. Klart att USA då prioriterar att få mer ”proven in battle” för F16 inför framtida exportaffärer.

Tror också att tullar och isolering kommer slå tillbaka på USA och göra det dyrare att vara amerikan. Själv är jag delad när det gäller Trump, en del saker han gör är bra och andra saker har jag betydligt svårare för.

• Ge karma 5
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Marlon:

Själv är jag delad när det gäller Trump, en del saker han gör är bra och andra saker har jag betydligt svårare för

Det är ju normalt.

Det skulle vara ganska onormalt att vara 100% för eller emot allt Trump eller någon annan gör... Hehe...

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Surin P3:

Det är ju normalt.

Det skulle vara ganska onormalt att vara 100% för eller emot allt Trump eller någon annan gör... Hehe...

Nä, visst är det så. Men att återigen veva om att Kanada ska bli 51:a delstaten eller säga att man inte utesluter våld för att få Grönland har jag väldigt svårt för och tror att det skadar både USA och Trump

• Ge karma 4
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...