Fritz Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 8 minuter sedan, skrev Fritz: Ett nytt försök https://www.facebook.com/SenAdamSchiff/videos/trumps-18-worst-lies-from-his-blundering-18-minute-speech/1361369375787091/ 18 utvalda lögner på 18 minuter är väl ganska mycket tom för att vara Trump, men inget som hans trogna verkar bry sig ens det minsta om. 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 14 minuter sedan, skrev Fritz: Än finns det faktiskt tack och lov många som faktagranskar hans ibland absurda påståenden 😉 Trump's 18 Worst Lies from his Blundering 18 Minute Speech - YouTube Det första man ser är Adam Schiff... LOL Tack för dagens skratt, Fritz. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 1 minut sedan, skrev Surin P3: Det första man ser är Adam Schiff... LOL Tack för dagens skratt, Fritz. Så du menar att det Trump påstår är sanning och att Schiff är den som blåljuger oss rakt i ansiktet? 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 14 minuter sedan, skrev Fritz: Så du menar att det Trump påstår är sanning och att Schiff är den som blåljuger oss rakt i ansiktet? Nä, men att rekommendera en video med Adam Schiff, mannen som hittat på det mesta, talandes om Trump och hans lögner, överdrifter och påhitt är jätteroligt. 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 3 minuter sedan, skrev Surin P3: Nä, men att rekommendera en video med Adam Schiff, mannen som hittat på det mesta, talandes om Trump och hans lögner, överdrifter och påhitt är jätteroligt. Trump=mer än 30,000 lögner på fyra år och Schiff? Trump är ju ändå president och och bör föregå som ett gott exempel men du hakar upp dig på Schiff!! Jätteroligt, haha. 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 8 minuter sedan, skrev Fritz: Trump=mer än 30,000 lögner på fyra år och Schiff? Trump är ju ändå president och och bör föregå som ett gott exempel men du hakar upp dig på Schiff!! Jätteroligt, haha. 30.000 lögner? Intressant... Vem har sagt att det är så till dig? För inte har du väl räknat själv... Du vet tydligen inte så mycket om Adam Schiff. Men du kan ta reda på det om du vill... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 32 minuter sedan, skrev Surin P3: 30.000 lögner? Intressant... Vem har sagt att det är så till dig? För inte har du väl räknat själv... Du vet tydligen inte så mycket om Adam Schiff. Men du kan ta reda på det om du vill... Jag hittade det på Internet, du kan ta reda på det om du vill. Sök på "Trump lies" tex. 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 3 minuter sedan, skrev Fritz: Jag hittade det på Internet, du kan ta reda på det om du vill. Sök på "Trump lies" tex. Jag hittade att han har ljugit mellan 300 och 500 gånger, men upprepat samma lögner otaliga gånger. Till och med matematik säger att Trump knappast hunnit ljuga 30000 gånger. Finns det ens 30000 olika lögner? LOL Nää, vi är ense egentligen. Politiker ljuger. Alla politiker. Skillnaden är väl att jag inte tar alla lögner på största allvar och kan se överdrifter och skämt för vad de är. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan De mest etablerade källorna – The Washington Post, CNN, Toronto Star och andra – har systematiskt följt Donald Trumps falska eller vilseledande uttalanden under hans tid som president. The Washington Post dokumenterade 30 573 falska eller vilseledande påståenden under hans fyra år som president, i genomsnitt drygt 20 per dag. Deras mer detaljerade analys visar samma totalsiffra: 30 573. Andra källor, som The Conversation, bekräftar samma nivå och beskriver hur frekvensen ökade från cirka 6 per dag första året till 39 per dag fjärde året. 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan 36 minuter sedan, skrev Fritz: De mest etablerade källorna – The Washington Post, CNN Nu skojar du igen. De ljuger nog lika mycket eller mer än Trumpeten. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan 19 minuter sedan, skrev Surin P3: Nu skojar du igen. De ljuger nog lika mycket eller mer än Trumpeten. Nej jag menar fullt allvar. Jag litar mer på mina källor än dom du brukar rekommendera typ denne man. Han som på fullt allvar påstod att skolskjutningarna i Connecticut där 28 personer dödades inte ägt rum. Alternativt media eller vad det nu kallas som du brukar propagera för är ju inte direkt kända för att faktagranska. Deras motto är snarare "kolla aldrig en story innan vi publicerar, den kan ju i så fall visa sig osann." 555 1 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan 7 minuter sedan, skrev Fritz: Nej jag menar fullt allvar. Jag litar mer på mina källor än dom du brukar rekommendera typ denne man. Han som på fullt allvar påstod att skolskjutningarna i Connecticut där 28 personer dödades inte ägt rum. Alternativt media eller vad det nu kallas som du brukar propagera för är ju inte direkt kända för att faktagranska. Deras motto är snarare "kolla aldrig en story innan vi publicerar, den kan ju i så fall visa sig osann." 555 Jag vet att du litar på dem. Jag förstår bara inte hur du kan göra det efter alla deras lögner. Hela Covid härvan plus labbläckan, Trump/Ryssland, Covington, 6. Januari, Ukraina etc... De säljer inte nyheter, de säljer sensationer. Vad gäller Alex Jones, så lyssnar jag på honom ibland. Men inte på länge. Man kan inte heller jämföra Jones med CNN. Den ena är en av världens största i sitt område, den andra sitter i en källare och pratar till en pytteliten mängd människor. Men du har rätt, jag lyssnar hellre på honom än CNN. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Men nu tror jag minsann att Ken:s skrattemojs hakat upp sig ordentligt, jag får ett för varje inlägg jag gör! 555 1 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan 10 minuter sedan, skrev Fritz: Men nu tror jag minsann att Ken:s skrattemojs hakat upp sig ordentligt, jag får ett för varje inlägg jag gör! 555 Det är för att du är så underhållande. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan 40 minuter sedan, skrev Surin P3: Det är för att du är så underhållande. Jag gillar att underhålla människor och roar jag nån som inte ens kan skriva ett endaste inlägg själv så mycket som jag har roat hoom under åres lopp så är ingen gladare än jag! 🙂 honom 2 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu