Fritz Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 5 minuter sedan, skrev Nicholas: Nej. Men det benådandet störde inte mig. Det var inte så att han benådande mördarna Men han benådade pöbeln som försökte sig på en statskupp och det störde mig! 5 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 8 minuter sedan, skrev Fritz: Men han benådade pöbeln som försökte sig på en statskupp och det störde mig! Socialdemokraternas systematiska importerande av vänsterröster under decennier. Gavs medborgarskap och rösträtt ASAP. Tolkar placeras ut i vallokalerna så art folk som inte kan svenska ska rösta och rösta rätt. "Demokratifrämjande" informatörer skickas till orten för att få boskapen att rösta. Min egen röst viktas ned kraftigt då afrikaner och araber som just blev luftlandsatta röstar. Så ser en statskupp ut Fritz. Nota bene, nu har biblioteken fått ett demokratiskfrämjande uppdrag. Magiskt. 100% vänsterfolk i ett bibliotek. Vilken slump. 5 1 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 30 minuter sedan, skrev Fritz: Men han benådade pöbeln som försökte sig på en statskupp och det störde mig! Fritte Som vanligt är du inte påläst utan bara läst pravda. Svara gärna vad som hänt vid statskuppen. Hur många agenter fanns på plats. Vad sa Trumpen innan. Har du läst vad som diskuteras i frågan. Varför satt Demokraterna demonstranterna i fängelse utan rättegång. Flera hundra satt över ett år i fängelse utan rättegång. Är det vad du kallar demokrati. Vad tyckte du om Joe Biden som var dement under alla fyra år. En människa som är dement men kan skjuta kärnvapen. 7 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 (ändrad) Eftersom vissa medlemmar är fullkomligt historielösa så kan det vara på sin plats att nämna några ord om Danmarks försvarskapacitet. Under andra världskriget la man sig platt för tysken. Anledningen var att försvar saknades typ helt. Lyckligtvis finns en serie på SVT som beskriver en del av situationen. https://www.svtplay.se/kodnamn-storfurstinnan @Fritz Sedan efter andra världskriget så gick Danmark med i NATO och har glidit fram som på en räkmacka sedan dess med fortsatt försumbara utgifter för försvar. Sedan är saken den att Danmark är ett litet land, och skulle inte kunna uppbåda nåt försvar av värde ens om mycket stor del av budgeten lades till försvar. Danmark är platt som en pannkaka och omgärdas av hav och land saknar helt naturliga skydd. Nu försökte man sig på en trevare till Tyskland och Frankrike att dom skulle sätta trupp på Grönland, dom fick nobben direkt. Så enade står Europa bakom Danmark, munnens bekännelse. Frankrike är dessutom i konkurs, och Tyskland är i ruiner, rövknullade av kineser ekonomskt och merkel som importerade hela MENA till Tyskland, Tyskland har ännu inte nyktrat till AFD behandlas som i Sverige med DÖ och JÖK åtgärder. Ett givet recept för att förinta 2 partier (L+C), Tyska partier kommer möta samma öde såklart. En bild som påminner om Björklund som gjorde upp om värnskatten och sedan la sig platt. Värnskatten för dom mest ultrarika. Ultraliberalism. Så dödar man ett parti. Ändrades Januari 9 av Nicholas 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 Dra in rösträtten för alla som inte aktivt producerar nåt av värde. Dvs låt män mellan 30 och 65 som arbetar på riktigt, rösta, resten får sitta på bänken och titta på. 😂 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 7 minuter sedan, skrev Surin P3: Dra in rösträtten för alla som inte aktivt producerar nåt av värde. Dvs låt män mellan 30 och 65 som arbetar på riktigt, rösta, resten får sitta på bänken och titta på. 😂 Du verkar vilja göra majoriteten av forumets medlemmar stoppade från att rösta inklusive dej själv. 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 3 timmar sedan, skrev UglyFarang: Du verkar vilja göra majoriteten av forumets medlemmar stoppade från att rösta inklusive dej själv. Faktum är att om man har invändningar mot forumägarens åsikter så kan man bli bannad från forumet innan man fattat vad som hänt. Jag träffade alldeles nyss en av dom som drabbats och har träffat ett par tidigare. Så kan det gå till på yttrandefrihetens MPR så tänk dig för innan du postar. Jag står nog på tur att åka ut men skiter i vilket 😉 3 2 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 4 timmar sedan, skrev UglyFarang: Du verkar vilja göra majoriteten av forumets medlemmar stoppade från att rösta inklusive dej själv. Sån är jag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 1 timme sedan, skrev Fritz: Faktum är att om man har invändningar mot forumägarens åsikter så kan man bli bannad från forumet innan man fattat vad som hänt. Jag träffade alldeles nyss en av dom som drabbats och har träffat ett par tidigare. Så kan det gå till på yttrandefrihetens MPR så tänk dig för innan du postar. Jag står nog på tur att åka ut men skiter i vilket 😉 Ja, vi har bannat ca ett dussin personer de senaste 10 åren, så Sveriges begränsade yttrandefrihet är solklart i riskzonen. Gott nytt år, Fritz! 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 4 timmar sedan, skrev Fritz: Faktum är att om man har invändningar mot forumägarens åsikter så kan man bli bannad från forumet innan man fattat vad som hänt. Jag träffade alldeles nyss en av dom som drabbats och har träffat ett par tidigare. Så kan det gå till på yttrandefrihetens MPR så tänk dig för innan du postar. Jag står nog på tur att åka ut men skiter i vilket 😉 Jag tvivlar inte på att han har bannat folk från forumet och det kan kanske diskuteras om det var rätt eller fel men om P3 inte skulle tåla det jag skrev så får han väl kasta ut mej men bakom fasaden så brukar han ha en del humor tycker jag. Jag har skrivit värre saker till honom och ändå inte åkt ut.... 1 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 12 timmar sedan, skrev Nicholas: Han påpekar bara det uppenbara att detta håller inte. Snåla Danmark kan inte hantera kostnaderna för att försvara Grönland. Grönland försvaras defacto av USA sedan decennier. Precis som övriga Nato länder i EU ville åka snålskjuts på NATO. Vidriga snyltare. EU har inget försvarasamarbete. EU är en sammanslutning av diverse korrupta individer som vill skydda sin livsmedelsindustri från global konkurrens. Bestämma hur en gurka ska se ut. Bestämma var sockret ska komma ifrån. Vem som ska vara kommissionär här och där i den politiska adeln som tycker om att leva på andra människors pengar. Usa är en federation. Med ett föesvar. Med en gemensam flagga. Med relativt låg halt av polsk riksdag. Anledningen till att maggan sökte medlemskap i NATO var för att komma under paraplyet av amerikansk handlingskraft. Denna handlingskraft är ett tve-eggat svärd för svaga svenska politiker. Men i europa finns ingen handlingskraft alls, inga strategier. Vi sitter och blir uppätna av kineserna i tysthet. Som en groda som långsamt kokas. Trump, en legend. Klarspråk. Din "Fucking legend" är mer en Fucking dummy!! "Donald Trump uppger för New York Times att hans makt endast begränsas av hans egen moral och avfärdar samtidigt ”begränsningar” av möjligheten att attackera, invadera eller tvinga nationer runt om i världen. På frågan om det finns något som begränsar hans globala makt svarade Trump: – Ja, det finns en sak. Min egen moral. Mitt eget sinne. Det är det enda som kan stoppa mig, säger han under en två timmar lång intervju med den amerikanska tidningen. – Jag behöver inte internationell rätt, tillägger han. Uttalandena från USA:s president kommer mindre än en vecka efter att landet genomfört en attack mot Venezuela där Venezuelas president Nicolás Maduro tillfångatogs och fördes till New York." https://www.nytimes.com/2026/01/08/us/politics/trump-interview-power-morality.html 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 Hehe har roligt åt dom som gillar dement pedofilen Trump. Frågan är varför USA väljer dementa presidenter. Som alla vet styr Judarna USA och vapenindustrin. Med krigshetsaren Trump tjänar dom mer pengar. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 1 minut sedan, skrev Peolito: Hehe har roligt åt dom som gillar dement pedofilen Trump. Frågan är varför USA väljer dementa presidenter. Som alla vet styr Judarna USA och vapenindustrin. Med krigshetsaren Trump tjänar dom mer pengar. Jag läste någonstans att man hade en nedre åldersgräns för att få ställa upp i ett presidentval, de skulle även behövt en övre åldersgräns för att slippa utdaterade åldringar på posten, en kompis säjer att man inte använder POTUS längre utan ROTUS..... 4 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 1 timme sedan, skrev UglyFarang: Din "Fucking legend" är mer en Fucking dummy!! "Donald Trump uppger för New York Times att hans makt endast begränsas av hans egen moral och avfärdar samtidigt ”begränsningar” av möjligheten att attackera, invadera eller tvinga nationer runt om i världen. På frågan om det finns något som begränsar hans globala makt svarade Trump: – Ja, det finns en sak. Min egen moral. Mitt eget sinne. Det är det enda som kan stoppa mig, säger han under en två timmar lång intervju med den amerikanska tidningen. – Jag behöver inte internationell rätt, tillägger han. Uttalandena från USA:s president kommer mindre än en vecka efter att landet genomfört en attack mot Venezuela där Venezuelas president Nicolás Maduro tillfångatogs och fördes till New York." https://www.nytimes.com/2026/01/08/us/politics/trump-interview-power-morality.html Om du inte listat ut att internationella konventioner är helt meningslösa ännu vid din ålder då förstår jag att det är svårt. Vi ska vara glada att Trump sätter ner foten annars sitter vi alla snart med kinesiskt pass. Kina och Ryssland hade tagit kontroll över Venezuela redan. I grevens tid. 5 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 Att den starke kan gör som den vill och att den regelbaserade världsordningen såsom internationella konventioner, folkrätt, landsgränser osv inte längre respekteras skrämmer i alla fall mig. Betyder att USA, Ryssland och Kina kan göra vad dom vill med sina grannländer och de har inget att sätta emot. Återstår bara för mindre länder att snabbt skaffa 1) kärnvapen och 2) långräckviddiga vapensystem för dessa, gärna markbaserade hypersoniska robotar med MIRV (som enkelt kan flyttas och gömmas dvs inte möjliga för en angripare att slå ut i en första attack). Konventionella vapen kommer aldrig att var tillräckligt för att hindra den starke. Tragisk utveckling och grym kapitalförstöring med pengar som kunde använts till välfärd istället. Med tanke på att Sverige har kunskap om både kärnteknik och rymdraketer borde vi kunna ta fram ett fungerade vapen på säg 2 år om det finns politisk vilja att skydda Sverige. Hinner vi innan Ryssland kommer med ett påstående att någon del av Sverige historiskt sett är ryskt och ska återföras till imperiet? 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Nicholas: Om du inte listat ut att internationella konventioner är helt meningslösa ännu vid din ålder då förstår jag att det är svårt. Vi ska vara glada att Trump sätter ner foten annars sitter vi alla snart med kinesiskt pass. Kina och Ryssland hade tagit kontroll över Venezuela redan. I grevens tid. Enkelt uttryckt: Trump och hans team är retards, det som de ställer till med nu kommer troligen att kosta USA många år av missad handel och ett nollställt förtroende hos många nationer över hela världen. Nu när Tyskland gjorde en upphandling av krigsmaterial så hamnade en bråkdel hos USA till skillnad från tidigare upphandlingar, Kanada hållar på att backa från en affär på F35 till troligen förmån för Gripen och detta kommer att upprepas av många länder som har fått nog av Trump & His Retards. Kanada och deras befolkning bojkottar just nu produkter från USA, danskarna har börjat att göra samma sak och Subaru har dragit ner sin produktion av bilar i USA för att det blir billigare att exportera bilarna direkt från Japan till Kanada pga tullkriget som Trump har dragit i gång. Det som du är så imponerad över är en samling av fantasier, Kina kommer inte att invadera Europa så du kan sova gott nu och be en läkare om någon medicin så kanske du sover gott och slipper dina mardrömmar eller konstiga fantasier. Ändrades Januari 9 av UglyFarang 4 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 2 timmar sedan, skrev Marlon: Att den starke kan gör som den vill och att den regelbaserade världsordningen såsom internationella konventioner, folkrätt, landsgränser osv inte längre respekteras skrämmer i alla fall mig. Betyder att USA, Ryssland och Kina kan göra vad dom vill med sina grannländer och de har inget att sätta emot. Återstår bara för mindre länder att snabbt skaffa 1) kärnvapen och 2) långräckviddiga vapensystem för dessa, gärna markbaserade hypersoniska robotar med MIRV (som enkelt kan flyttas och gömmas dvs inte möjliga för en angripare att slå ut i en första attack). Konventionella vapen kommer aldrig att var tillräckligt för att hindra den starke. Tragisk utveckling och grym kapitalförstöring med pengar som kunde använts till välfärd istället. Med tanke på att Sverige har kunskap om både kärnteknik och rymdraketer borde vi kunna ta fram ett fungerade vapen på säg 2 år om det finns politisk vilja att skydda Sverige. Hinner vi innan Ryssland kommer med ett påstående att någon del av Sverige historiskt sett är ryskt och ska återföras till imperiet? Här håller jag med om det mesta, så gott som allt. Förutom att jag tycker du gör en fatal tankevurpa. Kulturellt, socialt och historiskt står vi på USAs sida i dagens kalla krig, som förövrigt alltid pågått. Att starta en fjärde stormakt, från i princip noll, är ytterst fånigt när vi redan stått på USAs sida historiskt. Det absolut enklaste och bästa sättet hade varit att acceptera att hierarkin i världen (verkligheten alltså) ser ut som den gör och underställa sig den stormakt man anser passa oss bäst ideologiskt. Eller så fortsätter man på den här vägen, som i mina ögon allierar sig med fel sida. Det finns bara två riktiga val, USAs sida eller andra sidan. Ideologiskt är valet i stort; kapitalism och personlig frihet att uttrycka sig eller; kommunism och absolut jämlikhet. Eller det fåniga bonusvalet, fortsätta vela i mitten och bli överkörd av ena eller andra sidan. 😆 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 10 timmar sedan, skrev Fritz: Faktum är att om man har invändningar mot forumägarens åsikter så kan man bli bannad från forumet innan man fattat vad som hänt. Jag träffade alldeles nyss en av dom som drabbats och har träffat ett par tidigare. Så kan det gå till på yttrandefrihetens MPR så tänk dig för innan du postar. Jag står nog på tur att åka ut men skiter i vilket 😉 Tänkte lägga till ett litet PS här... Jag kan med total säkerhet säga att du inte hört hela sanningen om de bannlysningar som skett under åren. Och med det menar jag inte att dina kompisar ljuger, utan endast att du bara fått höra deras version av sanningen. Du baserar din åsikt på begränsad information. Jag ser ett mönster i detta beteende. 😂 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 23 timmar sedan, skrev John Khonken: Fritte Som vanligt är du inte påläst utan bara läst pravda. Svara gärna vad som hänt vid statskuppen. Hur många agenter fanns på plats. Vad sa Trumpen innan. Har du läst vad som diskuteras i frågan. Varför satt Demokraterna demonstranterna i fängelse utan rättegång. Flera hundra satt över ett år i fängelse utan rättegång. Är det vad du kallar demokrati. Vad tyckte du om Joe Biden som var dement under alla fyra år. En människa som är dement men kan skjuta kärnvapen. Jag är helt säkert mer påläst än du, den saken är klar! Helt otroligt att det finns människor som du och Nicholaus som inte inser det vansinniga med att pöbelns stormning av Kapotolium var ett försök till statskupp där tillsättningen av den nya demokratiskt valde presidenten skulle stoppas. Vad är det för jävla demokrati Trump står för? Nu läser jag att Vita Huset försöker skriva om det som hände och få det till att det var en fredlig demonstration!!!!! "Det må vaere grenser" som mina norska vänner säger. 5 2 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Surin P3: Här håller jag med om det mesta, så gott som allt. Förutom att jag tycker du gör en fatal tankevurpa. Kulturellt, socialt och historiskt står vi på USAs sida i dagens kalla krig, som förövrigt alltid pågått. Att starta en fjärde stormakt, från i princip noll, är ytterst fånigt när vi redan stått på USAs sida historiskt. Det absolut enklaste och bästa sättet hade varit att acceptera att hierarkin i världen (verkligheten alltså) ser ut som den gör och underställa sig den stormakt man anser passa oss bäst ideologiskt. Eller så fortsätter man på den här vägen, som i mina ögon allierar sig med fel sida. Det finns bara två riktiga val, USAs sida eller andra sidan. Ideologiskt är valet i stort; kapitalism och personlig frihet att uttrycka sig eller; kommunism och absolut jämlikhet. Eller det fåniga bonusvalet, fortsätta vela i mitten och bli överkörd av ena eller andra sidan. 😆 Tyvärr är USA inte mycket att hålla i handen längre, är ju det länderna i Europa gjort sedan 1945 och det visar sig nu vara ett stort misstag. Man har överlämnat sin säkerhet till USA i utbyte mot att vara allierad, dvs stödja de smutsiga krig som USA genomfört genom åren. Nu är detta stöd inte längre värt något i USAs ögon, de drar sig tillbaka från Europa för att istället fokusera på västra hemisfären. Konsekvens av denna ”åka räkmacka” politiken genom åren är att vi står med byxorna nere med helt otillräckliga militära resurser av konventionella vapen som inte avskräcka Ryssland, som ju ser hela Europa som sin intressesfär. Big mistake att tror på den eviga freden och lita på att USA garantera säkerheten utan att själva bidra nämnvärt. Fullt förståeligt, vem gillar snyltare. Du säger att vi måste välja sida och ja, vi har väl alltid varit på USAs sida men jag är ytterst tveksam till att USA kommer till undsättning när Ryssland fortsätter in i Baltikum. Om stormakterna skiter i internationella konventioner, även om man står på samma sida som dem så återstår bara att se till att man har avskräckning för att inte bli attackerad. Vi måste väl ändå vara överens om att den regelbaserade världsordningen har tjänat, inte minst Sverige, väl de senaste 80 åren. Innan dess var det 2 världskrig och ytterligare innan dess ständiga krig mellan olika länder i Europa. Om alla länder skiter i alla konventioner så kommer vi komma tillbaka till detta igen, oändliga krig. Det må vara så kallad realism och att det är så det ska vara och att vi måste acceptera det, fine, men det tillståndet är ändå dåligt för små länder utan kärnvapen. Sen förstår jag inte vad du menar med alliera sig med fel sida? Du menar att stå på egna ben? USA är ju ganska tydliga med att ”Ryssland kan göra vad fan dom vill i Europa”, är det då ens möjligt att alliera sig mer med USA än vad vi redan är idag och samtidigt vara ett självständigt land? Ändrades Januari 10 av Marlon 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 9 timmar sedan, skrev Surin P3: Det finns bara två riktiga val, USAs sida eller andra sidan. Ideologiskt är valet i stort; kapitalism och personlig frihet att uttrycka sig eller; kommunism och absolut jämlikhet. Men Trump slickar ju Putin i röven hur det nu kan komma sig? 1 2 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 1 timme sedan, skrev Fritz: Men Trump slickar ju Putin i röven hur det nu kan komma sig? För att det är Kina som är problemet. Putin är ingen maktfaktor, men onödigt att bråka med folk som inte är i fokus. Di måste komma in lite i matchen, även i Sverige pressas vi hårt av Kina hela Europa, Afrika har dom reda lagt rabarber på, halva asien likaså, Sydamerika där var dom på G. Men du ville inte dra i nödbromsen? Vi kör på som dom svenskar vi är. Göra inget är vår folksjäl. 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 25 minuter sedan, skrev Nicholas: För att det är Kina som är problemet. Putin är ingen maktfaktor, men onödigt att bråka med folk som inte är i fokus. Di måste komma in lite i matchen, även i Sverige pressas vi hårt av Kina hela Europa, Afrika har dom reda lagt rabarber på, halva asien likaså, Sydamerika där var dom på G. Men du ville inte dra i nödbromsen? Vi kör på som dom svenskar vi är. Göra inget är vår folksjäl. Håller med dig om att vi även gjort oss för beroende av Kina, men så vill ju folk kunna köpa billigt skit på nätet som slår ut egen industri. Näst på tur är bilindustrin. Men även om Kina utökar sitt inflytande så är de inte de som krigar i Europa. Det är Ryssland som dödar, våldtar och torterar i Ukraina med diverse ursäkter om skydda rysktalande, hot från NATO osv. Sanningen är väl snarare att de inte ser Ukraina som ett suveränt land utan med våld vill införliva och tvinga Ukraina att bli en del av Ryssland. Sen står Baltikum, Moldavien, Rumänien m.fl. gamla öststater på tur. Vi kommer definitivt bli indragna i en konflikt om Baltikum 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 1 timme sedan, skrev Nicholas: För att det är Kina som är problemet. Putin är ingen maktfaktor, men onödigt att bråka med folk som inte är i fokus. Ja jäklar i det!!! Jag tycker då att Trump bråkar med alla, förutom med Putin förstås!!! 555 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 12 timmar sedan, skrev Fritz: Jag är helt säkert mer påläst än du, den saken är klar! Helt otroligt att det finns människor som du och Nicholaus som inte inser det vansinniga med att pöbelns stormning av Kapotolium var ett försök till statskupp där tillsättningen av den nya demokratiskt valde presidenten skulle stoppas. Vad är det för jävla demokrati Trump står för? Nu läser jag att Vita Huset försöker skriva om det som hände och få det till att det var en fredlig demonstration!!!!! "Det må vaere grenser" som mina norska vänner säger. Varför svarar du inte på mina påståenden. Du vet väl vad Trumpen stämt BBC London på efter gjort samma som du gör. Lär dig fakta . 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu