Dempa Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 6 minuter sedan, skrev UglyFarang: Ok, ändrar lite, skrivningen i förslaget till fredsavtalet ligger Biden administrationen bakom sedan att en representant för Trump var med de sista dagarna för att stödja det är en helt annan sak. "Brett McGurk, the longtime Middle East negotiator for President Joe Biden, had been planted in the Qatari capital for weeks in the hopes of a final agreement. He was joined in recent days by President-elect Donald Trump’s Middle East envoy, Steve Witkoff, for the final push." Det är inte en helt annan sak. Biden administrationen hade inte fått till vapenvilan utan hjälp av Trump och Witkoff. Mcgurk lyckades inte ro det i hamn själv. Varför är det så svårt att erkänna att vapenvilan blev verklighet med hjälp av Trump och hans administration? Långtgående TDS? 4 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Precis nyss, skrev Dempa: Det är inte en helt annan sak. Biden administrationen hade inte fått till vapenvilan utan hjälp av Trump och Witkoff. Mcgurk lyckades inte ro det i hamn själv. Varför är det så svårt att erkänna att vapenvilan blev verklighet med hjälp av Trump och hans administration? Långtgående TDS? Här ser vi tydligt skillnaden mellan snack och verkstad. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 11 minuter sedan, skrev Dempa: Det är inte en helt annan sak. Biden administrationen hade inte fått till vapenvilan utan hjälp av Trump och Witkoff. Mcgurk lyckades inte ro det i hamn själv. Varför är det så svårt att erkänna att vapenvilan blev verklighet med hjälp av Trump och hans administration? Långtgående TDS? Typiskt Trump och hans anhängare att dra växlar av andras arbete... Det ska bli skönt när jag lägger mej i morgonkväll att veta att det äntligen är fred i Ukraina..... 4 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 25 minuter sedan, skrev UglyFarang: Typiskt Trump och hans anhängare att dra växlar av andras arbete... Det ska bli skönt när jag lägger mej i morgonkväll att veta att det äntligen är fred i Ukraina..... Och om fred i Ukraina blir verklighet lyckas du nog få det till att Biden ordnade det….😏 1 1 1 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... FF Inlagd Januari 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 20 Jag måste säga att jag gillar Trump, nu senast när man läste i aftonbladet att en svensk var misstänkt för terrorbrott. Vadå svensk? Jag har bott här i över 57 år är fortfarande en finne. När ska våra politiker göra Sverige stort som hade det förut. När mina förädlar sökte svenskt medborgarskap så att måsta ha jobbat i 5 år ock inte begått något brott. FF (FinnFan) 10 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Fauci benådad av Biden i förväg. Vilken bananrepublik USA varit i fyra år... 😂 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 49 minuter sedan, skrev FF: Jag måste säga att jag gillar Trump, nu senast när man läste i aftonbladet att en svensk var misstänkt för terrorbrott. Vadå svensk? Jag har bott här i över 57 år är fortfarande en finne. När ska våra politiker göra Sverige stort som hade det förut. När mina förädlar sökte svenskt medborgarskap så att måsta ha jobbat i 5 år ock inte begått något brott. FF (FinnFan) En libanes, det landet vi försörjt i decennier. Vi föder muslimerna med ateistiska pengar. Dom smutsiga hundarnas pengar. Dom är smarta, vi är inte så smarta. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd Januari 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 20 3 minuter sedan, skrev Surin P3: Fauci benådad av Biden i förväg. Vilken bananrepublik USA varit i fyra år... 😂 När han benådade sin son, jäklar vad Svensk media fick titta ner i golvet och låtsas att det regnade. Huvva. 3 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 38 minuter sedan, skrev Nicholas: När han benådade sin son, jäklar vad Svensk media fick titta ner i golvet och låtsas att det regnade. Huvva. Kommer väl några kommentarer om Trumps kommande benådning av sjätte januari fångarna inom kort... Men ha i åtanke att många suttit i 3 år redan, vissa helt utan åklagan eller rättegång och andra satt i 18 månader utan att ens varit på plats eller ens i samma stat. Med det sagt, de som begick brott ska självklart ha sina straff. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Och angående Fauci, så är det ett solklart fall där han förtidsbenådas (ett ord som inte borde finnas) pga något skumt han gjort (bla ljugit under ed vad gäller Gain of function). Baserar det på att Trump alltid var på Faucis sida under Covid. Trump var den som lyfte fram Fauci. Det finns alltså inget för Trump att "hämnas" för i hans fall. Men vi får se om detta är ens möjligt rent konstitutionellt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 2 timmar sedan, skrev Nicholas: En libanes, det landet vi försörjt i decennier. Vi föder muslimerna med ateistiska pengar. Dom smutsiga hundarnas pengar. Dom är smarta, vi är inte så smarta. Det är coolt att betala skatt sägs det (förutom när man själv måste göra det på sin lottförsäljning) 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 4 timmar sedan, skrev Dempa: Och om fred i Ukraina blir verklighet lyckas du nog få det till att Biden ordnade det….😏 Absolut inte, jag tillhör definitivt inte hans fanclub, jag försöker att hålla mej till sanning och fakta när det är möjligt och Biden och hans administration har gjort alldeles för lite på den fronten. 3 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 12 timmar sedan, skrev Nicholas: Frihet är ett lustigt ord som betyder ingenting... Frihet är ett annat ord för "inget mer att förlora" Janis Joplin @0:49 1 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 5 timmar sedan, skrev Surin P3: Fauci benådad av Biden i förväg. Vilken bananrepublik USA varit i fyra år... 😂 Han passade på att benåda familjen också innan han lämnade över stafettpinnen till Trump…man kan ju undra vad familjen Biden har att dölja 🤔 2 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Blir jobbig för Trump att hålla sig på god fot med både judar och Musk enis 5 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Drill baby drill! 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 (ändrad) Alla är tydligen likadana... Blir lite barnsligt. Eller tycker du inte det @Enis Ändrades Januari 21 av Surin P3 2 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 1 minut sedan, skrev Surin P3: Alla är tydligen likadana... Blir lite barnsligt. Förvisso, men man undrar vad det är som gör det så frestande att hålla på och vifta med armen. Nåt mystiskt är det. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 Vi hade ju en svensk sosseminister som oxå heilade på ett kort från ungdomen, men hon skyllde ju bort det på nåt typ att hon visade hur högt hunden hoppade eller nåt... 4 5 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 13 minuter sedan, skrev Nicholas: Förvisso, men man undrar vad det är som gör det så frestande att hålla på och vifta med armen. Nåt mystiskt är det. Jag håller med om att gesten är, vad ska man säga... förstörd. Men jag själv gör spontant liknande hälsning när jag hälsar på någon på lite avstånd. Och det gör inte mig till nazist. Om jag skulle elda upp judar och handikappade i källaren, så skulle jag ta mig en ordentlig funderare. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 Tillbaka till den vuxna diskussionen. Några fantastiska ordrar av Trump tycker jag. Utgå från WHO, är en av mina favoriter. Parisavtalet, ett annat. Elbilspolicyn. Vi får se hur det här fortsätter. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 26 minuter sedan, skrev Surin P3: Alla är tydligen likadana... Blir lite barnsligt. Eller tycker du inte det @Enis 23 minuter sedan, skrev Nicholas: Förvisso, men man undrar vad det är som gör det så frestande att hålla på och vifta med armen. Nåt mystiskt är det. 18 minuter sedan, skrev Benriach: Vi hade ju en svensk sosseminister som oxå heilade på ett kort från ungdomen, men hon skyllde ju bort det på nåt typ att hon visade hur högt hunden hoppade eller nåt... 6 minuter sedan, skrev Surin P3: Jag håller med om att gesten är, vad ska man säga... förstörd. Men jag själv gör spontant liknande hälsning när jag hälsar på någon på lite avstånd. Och det gör inte mig till nazist. Om jag skulle elda upp judar och handikappade i källaren, så skulle jag ta mig en ordentlig funderare. Samtliga önskar att de hade stor k*k enis 3 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 57 minuter sedan, skrev Surin P3: Tillbaka till den vuxna diskussionen. Några fantastiska ordrar av Trump tycker jag. Utgå från WHO, är en av mina favoriter. Parisavtalet, ett annat. Elbilspolicyn. Vi får se hur det här fortsätter. Alla inklusive usa borde kliva ur FN. Men bara Trump kan göra det. En organisation som möglat ihop till en rutten gegga. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 35 minuter sedan, skrev Enis: Samtliga önskar att de hade stor k*k enis Bara att fråga valfri barbrud så får du höra att det är något av det största hon någonsin klämt på. 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Januari 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 21 31 minuter sedan, skrev Nicholas: Alla inklusive usa borde kliva ur FN. Men bara Trump kan göra det. En organisation som möglat ihop till en rutten gegga. Alla organisationer som är överstatliga har smygmål eller tydliga mål, som jag föraktar. FN, Nato, WHO, EU osv. Stäng ner dessa världskommunistiska organisationer. De startar med ärofyllda mål, men slutar i katastrof. 6 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu