Jump to content
IGNORERAD

Trump

clion

Recommended Posts

9 minuter sedan, skrev Tallviking:

Pandemin fortgår men den klassas inte som allmänfarlig och samhällsfarlig sjukdom sedan 1:a april 2022

8 minuter sedan, skrev Batting:

Varför skriver min region att dom erbjuder mig ytterligare en spruta?
Vet dom inte att Pandemin är över?
Du borde sprida detta fantastiskt goda och glada budskapet över jorden! 

Det är en Endemi nu.

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Dempa:

Underbart, du sågar en av de mest neutrala i hela debatten. Han om någon ser på detta med öppna ögon….

Han tolkar statistik fel och saknar läsförmåga - den streckade linjen han hänvisar till är inte den förväntade dödligheten. Det är den förväntade dödligheten om Corona inte alls inträffat - jag tror jag upprepat det tre gånger nu.... Han du ens sett klippet och läst statistiken?

/Krille 

Ändrades av Krille
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Krille:

Han tolkar statistik fel och saknar läsförmåga - den streckade linjen han hänvisar till är inte den förväntade dödligheten. Det är den förväntade dödligheten om Corona inte alls inräffat - jag tror jag upprepad det tre gåner nu.... Han du ens sett klippet och läst statistiken?

/Krille 

Ja, har läst statistiken och sett klippet och är inte ensam om att vara oroad över de höga dödstalen som inte kan tillskrivas covid. 

F*ck Palestine!

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Dempa:

Jag försöker men hjärntvätten har gått för långt….

Var skedde denna hjärntvätt // Med hopp om snar bättring 💖

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Krille:

Han tolkar statistik fel och saknar läsförmåga - den streckade linjen han hänvisar till är inte den förväntade dödligheten. Det är den förväntade dödligheten om Corona inte alls inträffat - jag tror jag upprepat det tre gånger nu.... Han du ens sett klippet och läst statistiken?

/Krille 

Anser du att skotska myndigheter också är foliehattar? De kommer nämligen undersöka överdödligheten närmare.

1 minut sedan, skrev Batting:

Var skedde denna hjärntvätt // Med hopp om snar bättring 💖

För dig var det nog långt innan pandemin…..

F*ck Palestine!

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Dempa:

Anser du att skotska myndigheter också är foliehattar? De kommer nämligen undersöka överdödligheten närmare.

För dig var det nog långt innan pandemin…..

Vilken Pandemi?

Dela på andra sajter

/Krille 

Ok Krille jag länkade staistiken. Vill gärna ha fakta från dig av dina påståenden. Vore lite kul. Skriv så mycket du vill så jag förstår hur du resonerar. 

Vad tycker du om dom ca 1000 atleter som dog på fältet 2021. Det var en överdöglighet modell större. Något fel är det. Varför inte göra en ordenlig utredning. Men Big P verkar måttligt intresserad 

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Dempa:

Ja, har läst statistiken och sett klippet och är inte ensam om att vara oroad över de höga dödstalen som inte kan tillskrivas covid. 

Bara att beklaga att du uppenbarligen inte heller förstår statistiken.

/Krille 

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Krille:

Bara att beklaga att du uppenbarligen inte heller förstår statistiken.

/Krille 

Härligt, lite översittarfasoner…det brukar man ta till när man inte har svar på tal…

F*ck Palestine!

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev John Khonken:

Ok Krille jag länkade staistiken. Vill gärna ha fakta från dig av dina påståenden. Vore lite kul. Skriv så mycket du vill så jag förstår hur du resonerar. 

Vad tycker du om dom ca 1000 atleter som dog på fältet 2021. Det var en överdöglighet modell större. Något fel är det. Varför inte göra en ordenlig utredning. Men Big P verkar måttligt intresserad 

Du har ju redan blivit ertappad med lögnen om "de 1000 atleterna", så att svara dig igen på samma frågor känns rätt bortkastat. 

/Krille 

Dela på andra sajter

Du har ju redan blivit ertappad med lögnen om "de 1000 atleterna", så att svara dig igen på samma frågor känns rätt bortkastat. 

/Krille 

Som jag förstod. Gör nu som du brukar. Kryp under stenen. Du är en riktig sk..... snackare bara.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Trump är en jäkla pajas och borde spärras in på livstid.......

Den sämsta presidenten ngnsin i USA och som hade ett ego större än ngn annan levande varelse.......

Trodde ett tag att han skulle göra "America great" igen på ett positivt sätt men det blev bara pajas och clownpolitik av det hela......🤬

Hur ngn levandes varelse kan stödja denna pajas går bortanför mitt förstånd.......🖕

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Dempa:

Härligt, lite översittarfasoner…det brukar man ta till när man inte har svar på tal…

Jag har förklarat samma enkla sak tre gånger utan att du vill eller kan förstå? Jag vet inte vad jag kan göra mer än att beklaga.

/Krille 

Ändrades av Krille
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Som jag förstod. Gör nu som du brukar. Kryp under stenen. Du är en riktig sk..... snackare bara.

Hur många gånger måste man motbevisa samma lögn från dig innan du slutar dra lögnen? 

Det är ju helt meningslöst att diskutera något med dig som inte ens kan bestämma dig för om Corona eller vaccinet är ett biovapen. 

Nu lär vi ju dessutom få en bankkris 23 eller 24 och du kommer att hävda att du hade rätt om att bankkrisen inträffade 2017😉

/Krille 

Ändrades av Krille
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Dempa:

Kan du få förklara varför vi har en överdödlighet nu efter en pandemi? Vanligtvis efter svåra influensa år följer en underdödlighet, varför har vi nu en ordentlig överdödlighet?

Dempa,  jag har inte riktigt hängt med i alla inlägg du postar nu  här och i andra trådar,  det ska erkännas. Men förstår jag dig rätt i att du tror att det finns en överdödlighet just nu som beror på covid-vaccinen? Eller har jag helt missförstått?

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

https://constitutioncenter.org/blog/why-does-a-presidential-candidate-need-to-be-35-years-old-anyway

Jag har precis lärt mig att man måste ha fyllt 35 för att få ställa upp i preidentval i USA,vet inte om det är jag som missat något som är allmän kännedom eller om det är något dom flesta har missat,hur som helst tycker jag det är hysteriskt roligt med åldersgräns åt det hållet när Biden som kommer vara 86 vid nästa val får ställa upp.🤣

Trump med för den delen,nånstans i livet borde det gå över till att vara bättre att sitta och mata ankorna.

And that's all I have to say about that

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev spooncreek:

Dempa,  jag har inte riktigt hängt med i alla inlägg du postar nu  här och i andra trådar,  det ska erkännas. Men förstår jag dig rätt i att du tror att det finns en överdödlighet just nu som beror på covid-vaccinen? Eller har jag helt missförstått?

Jag tror du missförstått eller så har jag också missförstått det du nästan missförstått. Om jag förstått det rätt.

Det handlar inte i huvudsak om vaccinen.

De bör för det första inte kallas vaccin längre, eftersom de inte levererat. Men åsidåse "vaccinen".

För mig är huvudorsakerna (gissar här) för det vi ser i statistiken nu, lockdowns och skrämselpropagandan.

Jag väntar lite till för ett definitivt svar och så får vi se vad våra framtida experter säger...

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev spooncreek:

Vad som orsakar överdödligheten är inte klarlagt ännu. Vi får helt enkelt avvakta och se vad expertisen säger. Personligen tror jag det är en kombination av lockdowns, hur pandemin hanterats och att man vaccinerat de yngre åldersgrupperna trots att risken, speciellt bland yngre män, är större än nyttan…

F*ck Palestine!

Dela på andra sajter

On 2022-09-03 at 14:56, skrev Batting:

Är det inte lite fantasilöst och smått pinsamt av Sverigedemokraterna att ställa upp i valet med något som måste ses som en direktöversättning av Trumps slogan?

Nej. 

Det är kungligt. 

Dela på andra sajter

Trumprådgivaren Bannon åtalas för penningtvätt

Steve Bannon, som var en av USA:s förre president Donald Trumps närmaste rådgivare, åtalas för bland annat penningtvätt. Han har överlämnat sig till myndigheter i New York.

https://www.di.se/nyheter/trumpradgivaren-bannon-atalas-for-penningtvatt/

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

• 2 år senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...