clion Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 Har ju inte vart nåt fan av stollen Men måste erkänna att han inte är nån fegis mot skurkarna Typ Puttin Kim och.nu Teroristerma Och nu gal demokrati hönnsen i usa samma som käringarna i svedala med Rödluvan i spettsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 Det börjar närma sig valet så han gör exakt det han kritiserat andra för (Obama bl.a) enbart för att få röster Han vet att Iran aldrig kommer angripa landet USA utan att det är proxystater i mellanöstern som får utstå smällarna och det är där folk kommer att dö för att han skall kunna vinna nästa presidentval i USA Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 Eller så gör han nått ingen gjort förut! han sätter åt en av dom skyldiga istället för att helt besinningslöst bomba oskyldiga människor i demokratins/guds namn. Tänkvärd tanke eller hur 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 17 minuter sedan, skrev Tallviking: Det börjar närma sig valet så han gör exakt det han kritiserat andra för (Obama bl.a) enbart för att få röster Han vet att Iran aldrig kommer angripa landet USA utan att det är proxystater i mellanöstern som får utstå smällarna och det är där folk kommer att dö för att han skall kunna vinna nästa presidentval i USA Tror du har helt fel angående vinna röster på det sättet. Och inget kommer att eskalera till nåt värre. Trump skulle enligt min åsikt förlora på att starta nåt värre. Detta var bara en liten fingervisning om hur bra deras information/intelligens om Iran är. I motsats till vad Iran trodde. Plus att detta inte är i närheten av det Obama höll på med. Trump kommer ta det lugnt nu och förmodligen vinna valet baserat på de förbättringar han gjort inom landet. Plus självklart vänsterns totala inkompetens och verklighetsavsaknad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 7 minuter sedan, skrev Surin P3: Och inget kommer att eskalera till nåt värre. F-n trot som Rellingen sa. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 Som sagt Obama skickade pengar till Iran för att dom skulle avbryta sitt kärnenergi/vapen program samt inte lägga sig i sina grannländers inre ordning. Nu verkar den biten av Amerikansk politik svängt, om det är för att det är val i år, man lägger om strategin mot Iran eller många olika orsaker kombinerade är svårt att uttala sig om i dagsläget. Förhoppningsvis får vi besked för eller senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 1 timme sedan, skrev clion: Har ju inte vart nåt fan av stollen Men måste erkänna att han inte är nån fegis mot skurkarna Typ Puttin Kim och.nu Teroristerma Och nu gal demokrati hönnsen i usa samma som käringarna i svedala med Rödluvan i spettsen Hur exakt har han satt Putin på plats? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 33 minutes ago, Surin P3 said: Tror du har helt fel angående vinna röster på det sättet. Och inget kommer att eskalera till nåt värre. Trump skulle enligt min åsikt förlora på att starta nåt värre. Detta var bara en liten fingervisning om hur bra deras information/intelligens om Iran är. I motsats till vad Iran trodde. Plus att detta inte är i närheten av det Obama höll på med. Trump kommer ta det lugnt nu och förmodligen vinna valet baserat på de förbättringar han gjort inom landet. Plus självklart vänsterns totala inkompetens och verklighetsavsaknad. Trumpen har en god chans att vinna valet, trots att han likt förra gången kommer att få minst röster totalt sett över landet. Så himla poppis är han inte, i alla fall inte överallt i ett delat land. En av de få "experter" som inför förra valet tippade Trumps som segrare (ända in på valdagen var de flesta, oavsett politisk åsikt övertygade om att Clinton skulle vinna) är en av hans största kritiker, Michael Moore. Såhär tror han om det kommande valet: "I think if the election were held today," Moore said of a Trump victory. "Hillary won by 3 million popular votes. I believe whoever the Democrat is next year is going to win by 4 to 5 million popular votes. There’s no question in my mind that people who stayed home, who sat on the bench, they’re going to pour out, in California, New York and — you know, but also in Texas and whatever, I mean, places that Trump will probably win, but, yeah, there’s going to be a much higher percentage of people voting against him." "The problem is, if the vote were today, I believe, he would win the electoral states that he would need, because, living out there, I will tell you, his level of support has not gone down one inch," he said. "In fact, I’d say it’s even more rabid than it was before, because they’re afraid now. They’re afraid he could lose, because they watched his behavior. So they are voracious in their appetite for Donald Trump. That’s the bad news" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 26 minuter sedan, skrev spooncreek: Trumpen har en god chans att vinna valet, trots att han likt förra gången kommer att få minst röster totalt sett över landet. Så himla poppis är han inte, i alla fall inte överallt i ett delat land. En av de få "experter" som inför förra valet tippade Trumps som segrare (ända in på valdagen var de flesta, oavsett politisk åsikt övertygade om att Clinton skulle vinna) är en av hans största kritiker, Michael Moore. Såhär tror han om det kommande valet: "I think if the election were held today," Moore said of a Trump victory. "Hillary won by 3 million popular votes. I believe whoever the Democrat is next year is going to win by 4 to 5 million popular votes. There’s no question in my mind that people who stayed home, who sat on the bench, they’re going to pour out, in California, New York and — you know, but also in Texas and whatever, I mean, places that Trump will probably win, but, yeah, there’s going to be a much higher percentage of people voting against him." "The problem is, if the vote were today, I believe, he would win the electoral states that he would need, because, living out there, I will tell you, his level of support has not gone down one inch," he said. "In fact, I’d say it’s even more rabid than it was before, because they’re afraid now. They’re afraid he could lose, because they watched his behavior. So they are voracious in their appetite for Donald Trump. That’s the bad news" Michael Moore har alltid varit en av mina favoriter filmmässigt. Men jag tror har fel här. Känns som han tappat stinget på senare tid. Lite förblindad. Och att gnälla på systemet känns lite väntat. Vi får se hur det går... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 2 minutes ago, Surin P3 said: Michael Moore har alltid varit en av mina favoriter filmmässigt. Men jag tror har fel här. Känns som han tappat stinget på senare tid. Lite förblindad. Och att gnälla på systemet känns lite väntat. Vi får se hur det går... Jag uppfattar inte att han gnäller på systemet, om du med det menar valsystemet? Jag fattar det som att de flesta amerikaner, Moore inkluderad, tycker deras valsystem är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 9 minuter sedan, skrev spooncreek: Jag uppfattar inte att han gnäller på systemet, om du med det menar valsystemet? Jag fattar det som att de flesta amerikaner, Moore inkluderad, tycker deras valsystem är bra. Du påpekade på systemet, inte Michael Moore. Indirekt gnäll där. Ungefär som när vi som nämner en viss tjej är gnällgubbar direkt när vi nämner hennes namn. Personligen hoppas jag på liknande resultat som 2016. Tycker ett land ska ha en stark opposition. Och det som gör att jag tror Trumps vinst blir ännu tydligare, är motståndet. Tror de tappar mer, än Trump vinner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 5 minutes ago, Surin P3 said: Du påpekade på systemet, inte Michael Moore. Indirekt gnäll där. Ungefär som när vi som nämner en viss tjej är gnällgubbar direkt när vi nämner hennes namn. Personligen hoppas jag på liknande resultat som 2016. Tycker ett land ska ha en stark opposition. Och det som gör att jag tror Trumps vinst blir ännu tydligare, är motståndet. Tror de tappar mer, än Trump vinner. Jag tycker valsystemet de har är helt ok och helt demokratiskt. Påpekat det fler ggr än jag minns i en annan Trumptråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 Valsystemet bråkas det om vissa vill ha registrering andra vill inte det. Vi får se hur det går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2020 5 timmar sedan, skrev audirs2: Hur exakt har han satt Putin på plats? Putin kan inte honom Putin vill vara en ny Stalin Obahama var en mjukis förutom oskadlig görat av ledaren av al Qaida men de var ju ett smörgårdsbord så jävla rädda de var att det skulle misslyckas Nä Trumpen är inte rädd för något Titta bara på Japan under andra vk de hade den största flottan och fanatiska soldater men när usa bestämde sig så hade de ingen changs tack vare Truman den tidens Trump Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2020 Tror inte han tänker på valet i detta skedet Yankarna vill ha en tuffing som president Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 1 timme sedan, skrev clion: Putin kan inte honom Putin vill vara en ny Stalin Obahama var en mjukis förutom oskadlig görat av ledaren av al Qaida men de var ju ett smörgårdsbord så jävla rädda de var att det skulle misslyckas Nä Trumpen är inte rädd för något Titta bara på Japan under andra vk de hade den största flottan och fanatiska soldater men när usa bestämde sig så hade de ingen changs tack vare Truman den tidens Trump Stora skillnaden är att lille Putin har ett antal atombomber, det hade inte Japan förutom 2 st som dom fick av USA! Lille Putin har tagit tillbaka Krim på noll tid och Georgien fick några smällar på åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 6, 2020 Dela Inlagd Januari 6, 2020 80 milj USD för Trumpen, skapligt pris på hans huvud.... "Iran offers $80million bounty for Donald Trump's head after death of general Iranian authorities have put a bounty on American President Donald Trump's head during the televised funeral of General Qasem Soleimani" https://www.mirror.co.uk/news/world-news/iran-offers-80million-bounty-donald-21219180?fbclid=IwAR0_TOeadRPnz2ihtgYALMKS6-wHE0x4gfg8GBJ-i7TMHoW9YPG6SFASHSw Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Januari 6, 2020 Dela Inlagd Januari 6, 2020 18 minutes ago, Soengsang said: 80 milj USD för Trumpen, skapligt pris på hans huvud.... "Iran offers $80million bounty for Donald Trump's head after death of general Iranian authorities have put a bounty on American President Donald Trump's head during the televised funeral of General Qasem Soleimani" https://www.mirror.co.uk/news/world-news/iran-offers-80million-bounty-donald-21219180?fbclid=IwAR0_TOeadRPnz2ihtgYALMKS6-wHE0x4gfg8GBJ-i7TMHoW9YPG6SFASHSw Tror knappast han bryr sig... I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2020 On 2020-01-06 at 01:08, skrev audirs2: Stora skillnaden är att lille Putin har ett antal atombomber, det hade inte Japan förutom 2 st som dom fick av USA! Lille Putin har tagit tillbaka Krim på noll tid och Georgien fick några smällar på åxå! Ja han är farlig Som Typ Stalin Araberna kan jämföras med japanerna lika galna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 Finns väl egentligen ingen som kan säga att Trump inte gjort nåt bra när det gäller Suleimani. Eller det finns det väl, men det borde inte finnas det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 4 minuter sedan, skrev Surin P3: Finns väl egentligen ingen som kan säga att Trump inte gjort nåt bra när det gäller Suleimani. Finns det säkert, Trumphatarna, tar varje tillfälle. Men måste tillstå att kamelryttarna var smarta, som slängde lite robotar runt målen som inte gjorde någon större skada och inte dödade någon amerikan, Iranska befolkningen blir nöjda då de "hämnats" och Trump blir nog inte tillräckligt sur för att slå tillbaka i Iranskt territorium, han lär väl bara attackera någon Iranstödd shiamuslimbas i Irak. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 1 minut sedan, skrev Soengsang: Finns det säkert, Trumphatarna, tar varje tillfälle. Men måste tillstå att kamelryttarna var smarta, som slängde lite robotar runt målen som inte gjorde någon större skada och inte dödade någon amerikan, Iranska befolkningen blir nöjda då de "hämnats" och Trump blir nog inte tillräckligt sur för att slå tillbaka i Iranskt territorium, han lär väl bara attackera någon Iranstödd shiamuslimbas i Irak. Tydligen en attack nyss mot en militärbas i Irak med amerikansk personal/militär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 3 minuter sedan, skrev Surin P3: Tydligen en attack nyss mot en militärbas i Irak med amerikansk personal/militär. Ännu en till, förutom attacken imorse, då är nog kamelryttarna ute på djupt vatten om de fortsätter? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu