Swift 4X4 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Nu e de högtryck i tryckeriet med valsedlar inför nästa val......... så röstar vi rött eller blått????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 8 minuter sedan, skrev rolba: Tror det stod i nån blaska att hon just skiljt sej från sin senaste make (Bara drygt 2 år efter att han fick PUT), men har en ny fästman på ingående! Fjärde försöket med en man från Gambia kan ju knappast gå fel, hon borde ju kunna alla tricks vid detta laget? https://www.expressen.se/tv/nyheter/maire-pehkonen-en-kvinna-behover-karlek-och-narhet/ Skönt med värmande nyheter i dessa tider! "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Polska racing? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev kungchristian: " Vill i all ödmjukhet skicka en ursäkt till Er alla. Då och då har jag skickat och ibland vidarebefordrat snuskiga bilder och massa andra skämt till mina vänner. Jag har trott att vi delat samma sorts humor, men tydligen inte Det är tråkigt att alla inte uppskattat mina skämt. Vissa har blivit rätt upprörda och jag har blivit kallad sexistisk och "gubbssjuk", bland annat. Om du är en av dessa så vill jag alltså be om ursäkt. Från och med nu kommer jag bara skicka E-post med kulturella inslag och i utbildande syfte. Bron på bilden nedanför är Pont Neuf i Paris. Det är den äldsta bron i Paris och tog 26 år att bygga. Den stod klar 1604. " Texten kom ju inte med till sista bilden.... Ändrades Oktober 9, 2020 av kungchristian Missad text Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Ouuusch, farligt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Extrapris på thaivis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 I en ICA butik nära dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu