Tekkor Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Och en sissy sabba en kul bild flera ville hitta lösningen på... De flesta vill använda sin hjärna, inte ersätta den med google svar. Du sabbar inte nått för mig utan bara för andra mpr`are Jag dedikerar en bild till dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 2 minuter sedan, skrev Tekkor: Och en sissy sabba en kul bild flera ville hitta lösningen på... De flesta vill använda sin hjärna, inte ersätta den med google svar. Du sabbar inte nått för mig utan bara för andra mpr`are Jag dedikerar en bild till dig... Varför delade du inte upp bilden i flera delar så hade jag kunnat puzzla ihop den? 55 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Vore trevlig med ett facit på bilden så man kunde kolla hur många rätt/fel man har hittat. Varsågod. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 17 minuter sedan, skrev Bibben: Varför delade du inte upp bilden i flera delar så hade jag kunnat puzzla ihop den? Varsågod. Jag hör ett mummel... Jag tittar bakåt och ser the nasty mpr gang follow me... Here they are. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Den här restaurangguidemakaren får nog faen för att han bytte tangentbord mitt i arbetet C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Fiskargänget på mpr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 3 timmar sedan, skrev Tekkor: De flesta vill använda sin hjärna, inte ersätta den med google svar. Du sabbar inte nått för mig utan bara för andra mpr`are Blev lite distraherad av F1 och dess förlängda kval men här kommer en kommentar till. Tror du verkligen att folk är så korkade att bara för att det finns ett facit så MÅSTE man titta där först innan man själv prövar sin förmåga? Eller bygger det på egna erfarenheter från skolan, så fort du hade ett facit så använde du det istället för att pröva själv och samtidigt lära dig nåt? Jo, det förklarar nog en del. Det efterfrågades facit, de fick facit. Ingen efterfrågade ett icke-facit, vilket de ej fick heller. Dessutom var det ingen rolig bild, utan borde ligga nån annanstans, som du själv föreslog, en egen tråd. Nå, fortsätt kämpa, nån gång kanske det blir rätt det du försöker med.... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Varför man vill sprida trams i en dagens humor tråd på mpr är en gåta? Jag bjuder på en gif till istället för att lätta upp stämningen i tråden. De är ju ändå helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 2 timmar sedan, skrev Tekkor: Varför man vill sprida trams i en dagens humor tråd på mpr är en gåta? Jag bjuder på en gif till istället för att lätta upp stämningen i tråden. De är ju ändå helg. Detta om något är väl trams? För något vidare roligt är det då inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 4 minuter sedan, skrev samet: Detta om något är väl trams? För något vidare roligt är det då inte. Tänk nu på att hen har tagit på sig uppgiften vad som får skrivas i trådarna, också tydligen vad som är roligt eller trams....... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Tänk nu på att hen har tagit på sig uppgiften vad som får skrivas i trådarna, också tydligen vad som är roligt eller trams....... Hen hit å dit höns trams i mpr enligt mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 2 timmar sedan, skrev samet: Detta om något är väl trams? För något vidare roligt är det då inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu