lars60 Inlagd Mars 31, 2009 Dela Inlagd Mars 31, 2009 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 1, 2009 Dela Inlagd April 1, 2009 Windows första HK... Tränar svingen. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 1, 2009 Dela Inlagd April 1, 2009 Barnlekar? Pengarna under madrassen! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 1, 2009 Dela Inlagd April 1, 2009 Ni känner igen honom? Huvva!! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 1, 2009 Dela Inlagd April 1, 2009 Dagen till ära! [img alt=Skvader]http://images.absolu.../sk/skvader.jpg Vad kallas en sån? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 1, 2009 Dela Inlagd April 1, 2009 Jag tror att dom kallas Skvader Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 1, 2009 Dela Inlagd April 1, 2009 Hoppas att ingen blir rädd!? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 1, 2009 Dela Inlagd April 1, 2009 Diskret.står det? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 2, 2009 Dela Inlagd April 2, 2009 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 2, 2009 Dela Inlagd April 2, 2009 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 2, 2009 Dela Inlagd April 2, 2009 Hur kan detta vara möjligt? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 2, 2009 Dela Inlagd April 2, 2009 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 Titt ut! "Har du eld i baken?" Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 Offentlig toa i Ryssland! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 Snyggt? Inget hugg? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emloy150 Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 Min fru och jag åkte ut till en bondgård, och det första vi fick se var avelstjurarna. Vi gick fram till den första inhängnaden, där det hängde en skylt framför: 'DENNA TJUR BETÄCKTE 50 GÅNGER FÖRRA ÅRET' Min fru gav mig ett slag i sidan, log och sade: '50 GÅNGER FÖRRA ÅRET....' Vi gick fram till den andra inhängnaden, där det hängde en annan skylt: 'DENNA TJUR BETÄCKTE 150 GÅNGER FÖRRA ÅRET' Min fru gav mig ett hårdare slag i sidan, log och sade: 'Det är nästan 3 gånger i veckan... Du kan kanske lära dig något!' När vi kom fram till den tredje inhängnaden, hängde där en ny skylt: 'DENNA TJUR BETÄCKTE 365 GÅNGER FÖRRA ÅRET' Minfru blev så ivrig, att hennes slag nästan knäckte mina revben: 'Detär en gång om dagen! Den kunde du verkligen lära dig något av!' Jag såg på henne och sa :-Fråga tjuren om det är samma gamla kossa han måste betäcka varje gång?? Mitt tillstånd har nu gått från kristiskt till stabiltoch jag räknar med att vara på benen igen om 6-8 veckor! You never get a second chance, to make a first impression! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 Du Lasse, anknäbbet känner man igen, men var inte carolina botox blondin? En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 3, 2009 Dela Inlagd April 3, 2009 Om det bara fanns damer/eller enbart damerna fick bestämma! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 4, 2009 Dela Inlagd April 4, 2009 Bra att veta...så du inte gör fel! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 4, 2009 Dela Inlagd April 4, 2009 Vatikan-kondom! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 4, 2009 Dela Inlagd April 4, 2009 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu