lars60 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 "Det är frågan" Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Quote Okey, fattar inte det roliga.. I jämförelse med bröllop i västland kan det se lite annorlunda ut...som kanske någon tycker ser avvikande ut.som inte behöver vara roligt men komiskt kanske...beroende på hur man ser det eller tolkar det. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Quote I jämförelse med bröllop i västland kan det se lite annorlunda ut...som kanske någon tycker ser avvikande ut.som inte behöver vara roligt men komiskt kanske...beroende på hur man ser det eller tolkar det. Okey, tycker varken kvinnor i burka, eller nått med kvinnoförtryck är festligt.. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Quote Okey, tycker varken kvinnor i burka, eller nått med kvinnoförtryck är festligt.. Nej, det är inte roligt... snarare tragiskt. Eller kanske tragi-komiskt! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Quote Okey, tycker varken kvinnor i burka, eller nått med kvinnoförtryck är festligt.. I det tror jag väldigt många tycker som du.även jag! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Kan vara förklädd! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Quote Jösses, blev ju avis... dags att investera? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Jag köpte en nästan lika stor för några dagar sen, man börjar ju komma till åren så jag ville ha en större skärm så jag skulle se bättre. Så jag ringde mitt dataorakel till son så att han skulle komma och hjälpa mej att installera schabraket. De enda svar jag fick va -idi*t de blir väl för fan ingen större text bara för att du har en större skärm. Men men jag kommer jag ska hjälpa dej -Retard. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Måste bara: http://mittklipp.aft...action?id=27350 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Inte alls blyga! Getter.hehe! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Mars 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2009 Quote Jösses, blev ju avis... dags att investera? På bruden eller skärmen gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Dyra droppar. Säkrast så. Wow... Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Busted. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Borde inte denna ligga i offtopic "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Njae.tar ett annat hotell! IKEA´s senaste innovation...kanske! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 15, 2009 Dela Inlagd Mars 15, 2009 Bord för damer! Uhmmm... "Väntans tider".... Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 16, 2009 Dela Inlagd Mars 16, 2009 Kanske inte det trevligaste namnet. Ooops! Cute! Vad tänker du på? Ajaj.. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 16, 2009 Dela Inlagd Mars 16, 2009 Alla sätt är bra... Kunde inte vänta längre. Bara fantasin begränsar. Kan inte köra fel...eller? Ooops! Prova själv! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 16, 2009 Dela Inlagd Mars 16, 2009 Om inte tjejen kan simma...detta är lösningen! .eller den här! Kor är snälla...men inte i trädgården iaf! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 16, 2009 Dela Inlagd Mars 16, 2009 "Jo, konstapeln..det var så att..." Var vänlig...tag plats bredvid föraren! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 17, 2009 Dela Inlagd Mars 17, 2009 Wroom... Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 17, 2009 Dela Inlagd Mars 17, 2009 Gör vi så.hehe? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 17, 2009 Dela Inlagd Mars 17, 2009 Tänker du bara på det? Tänk er själva.varnande exempel! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 17, 2009 Dela Inlagd Mars 17, 2009 Inte rolig direkt...tål att se på iaf! I den vill jag inte åka... Verkar lite tjurig.på någonting! En till innovation... Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu