Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 Iphonen är en fd moderators, så detta har faktiskt hänt, idag tror jag. Bättre bild här manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 7 timmar sedan, skrev Bibben: Iphonen är en fd moderators, så detta har faktiskt hänt, idag tror jag. Bättre bild här Ja men det var ju inte hans fel utan träningsmaskinens /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 36 minuter sedan, skrev Enis: Ja men det var ju inte hans fel utan träningsmaskinens /Enis Tomato, tomato.... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Humor på hög nivå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 1 timme sedan, skrev Fredman: Humor på hög nivå! Ja AIK är svart humor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 16 timmar sedan, skrev Galten: Vad är roligt med en typiskt AIK are? 16 timmar sedan, skrev kitungmakmak: Funderade på samma sak. Bakgrunden? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Herr Lindström i farten igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Här kommer en till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 Denna bild är äkta, från den lokala fyllepizzan i Ljusne Min far brukar alltid säga, det finns olika människor...... svarta, vita o Ljusnebor. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 12 minuter sedan, skrev Soengsang: Denna bild är äkta, från den lokala fyllepizzan i Ljusne Min far brukar alltid säga, det finns olika människor...... svarta, vita o Ljusnebor. Ja vadå, i vad ligger det roliga??? Man tager vad man haver, och i Ljusne kan det ju vara lite avstånd, vem fan orkar gå 75 m till Biran? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 2 minuter sedan, skrev Odin: Ja vadå, i vad ligger det roliga??? Man tager vad man haver, och i Ljusne kan det ju vara lite avstånd, vem fan orkar gå 75 m till Biran? Orkar du inte gå 75m så förstår jag att det inte roade dig, herrar i din kaliber beställer väl limo Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 googla igen... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 (ändrad) Ändrades Maj 21, 2016 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Denna bild är äkta, från den lokala fyllepizzan i Ljusne Min far brukar alltid säga, det finns olika människor...... svarta, vita o Ljusnebor. Bor man utanför Piteå kopplar man husvagnen bak åkgräsklipparen när man ska till havsbadet för att partaja. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11432187.ab Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 (ändrad) Ändrades Maj 22, 2016 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 På väggen utanför vårt Condo sitter denna förbudsskylt, kan ju inte läsa thai så man kan ju fundera över vad som avses med bilderna. 1. Stek inte pannkakor på en gasolspis samtidigt som din granne kom in för en cigg. 2. Spela inte kort när flera andra står bakom och tittar på. 3. Bråka inte om att potatisen var oskalad till middagen. 4. Gå aldrig i sällskap av två poliser. 5. Bär inte omkring på en stor säck med pengar. 6. Hjälp inte någon att flytta lådor. Någon med andra förslag på vad som menas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu