nitramj77 Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 Ja det gäller att inte slarva... Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Lika rolig varje år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Kanske varit uppe, eller har jag skickat den tidigare.. jag vet inte. Tror den funkar på vännen i alla fall, få en gratis sko är ju inte helt fel. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Det kan nog stämma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 On 2016-05-03 at 09:00, skrev Peolito: Någon som gjort detta Skickat från min iPhone med Tapatalk Inte just sådär, men råkade ut för en elak,strageriskt placerad spricka i sitsen! INTE SKÖNT. F,ö på ett guesthouse ägt av en forumist. Mvh Amja (som kan erkänna en skada) "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 2 timmar sedan, skrev amja: Inte just sådär, men råkade ut för en elak,strageriskt placerad spricka i sitsen! INTE SKÖNT. F,ö på ett guesthouse ägt av en forumist. Mvh Amja (som kan erkänna en skada) 555, påminner mig om en vits med en yngre grabb som slog alla äldre finnar i bastubadande. Han hade fastnat med kulorna då tungviktarna satt runt han på laven. När dom lämnade bastun så kom han inte loss. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Skickat från min iPhone med Tapatalk Hon jobbar väl inte på kirurgen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 On 2016-05-04 at 00:05, skrev kitungmakmak: 555, påminner mig om en vits med en yngre grabb som slog alla äldre finnar i bastubadande. Han hade fastnat med kulorna då tungviktarna satt runt han på laven. När dom lämnade bastun så kom han inte loss. Det var nog oxå en ursäkt! På gamla Chiquita var det en miss och det knep inte i pungen utan strax breddvid. Blev lite småsur på Håkan innan han bytte ring, men det var bara ett par dar och allt är förlåtet Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 Att vara hantverkare är ett jäkla slitgöra “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Att vara hantverkare är ett jäkla slitgöra Hon har juh myntautomaten framme! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 1 timme sedan, skrev audirs2: Hon har juh myntautomaten framme! Jag trodde det var kortläsare för ICA kort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 9, 2016 Dela Inlagd Maj 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 9, 2016 Dela Inlagd Maj 9, 2016 Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Maj 10, 2016 Dela Inlagd Maj 10, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 10, 2016 Dela Inlagd Maj 10, 2016 Mac lovers? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2016 Dela Inlagd Maj 11, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 11, 2016 Dela Inlagd Maj 11, 2016 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 11, 2016 Dela Inlagd Maj 11, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2016 Dela Inlagd Maj 11, 2016 Dags att grilla bara för att sprida dofterna Sådärja nu hamnade den i rätt tråd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2016 Dela Inlagd Maj 12, 2016 VARNING! Vågen av nya droger som sköljer över Sverige verkar intet sinande.. Nu lanseras ännu en fruktansvärd kemikalie, se upp! Denna får dig att knyppla ljusstakar av navelludd, mössor av mossa och gardiner av snö. Effekten av överdos sägs vara ett mumlande av flummiga citat samt en oemotståndlig vilja att gå barfota.. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu