Jump to content
IGNORERAD

Dagens Humorbild


gubben4906

Recommended Posts

  • Svar 54,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • rolba

    10602

  • audirs2

    4506

  • Tallviking

    4222

  • Kenneth4618

    4060

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kenneth4618
28 minuter sedan, skrev Wangthong:

Fick sånt här av doktorn. Hjälper dåligt.

När öppnar Biltema i Thailand?

20240316_151318.thumb.jpg.b73a02110f5f17e5c719a5af12b9af07.jpg

Kolla hos MR.DIY 😉

  • Ge karma 2

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Marlon:

Måste varit språkförbistringar, det där är för näsan och inte öronen. Så inte konstigt att det inte funkar

Visa detaljer försvinner så lätt. Speciellt i det här fallet thailändska och dessutom halvdöv. Doktorn sa jag skulle spruta i näsan. Fast jag hörde säker fel, ska prova spruta i öronen, kanske det fungerar bättre!

  • Minus 1
  • Haha 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

FB_IMG_1710603036129.thumb.jpg.fb9a89eef5963fd7061d43b32738fcc9.jpg

  • Ge karma 3
  • Haha 21

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

431487293_10160446952404272_1530344324890367448_n.jpg.e70e582003b0f2165765f3fac3a5c17f.jpg

  • Ge karma 1
  • Haha 11

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

image.png.3b67a9631efbb26b10a5058a69d33c6f.png

  • Ge karma 1
  • Haha 10

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev Enis:

image.png.df42b7287d24e96ac180a0ce5916a66d.pngWhatsAppBild2024-03-11kl_13_31.55_218de8de.jpg.78e82eccf075d8ad1a8e6bb5c228a703.jpg

 

 

 

Alla töntiga bebis rockers känns ju inte så farliga,  så jag tror mer på tanten 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...