Jump to content
IGNORERAD

Dagens Humorbild


gubben4906

Recommended Posts

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Maggan ska ha allt skit hon NU får. Att behandla andra som du själv vill bli behandlat är inte att tänka på. Hur har Arga Maggan behandlat SD dom sista tio åren.

 

Hur många sakfrågor har hon. Hur var det med den importerade valboskapen. Hur var det med kriminaliteten.  En teaterapa som försöker  spela wokad.

 

Just nu kör blågula blocket över vänsterpacket så det dånar om det. Blågula blocket handlar istället för att prata. Även om det tar tid så händer något. Vad hände när packet satt i åtta. NADA. 

Tack för ditt svar !!  En fråga till bara...om bara ett par dagar har ju den nya regeringen suttit i 1 år och sex månader. Kan man tänka sig att du och alla andra Magganhånare inser att det var länge sedan hon hade nåt att säga till om i politiken och att ni ägnar era tankar, åtminstone liiite av dom, till att kritisera sittande regering med samma skärpa ??

  • Ge karma 2

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 54,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • rolba

    10599

  • audirs2

    4506

  • Tallviking

    4222

  • Kenneth4618

    4060

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

10 minuter sedan, skrev Fritz:

Tack för ditt svar !!  En fråga till bara...om bara ett par dagar har ju den nya regeringen suttit i 1 år och sex månader. Kan man tänka sig att du och alla andra Magganhånare inser att det var länge sedan hon hade nåt att säga till om i politiken och att ni ägnar era tankar, åtminstone liiite av dom, till att kritisera sittande regering med samma skärpa ??

Är det gamla DDR sympatisörer bland Tidöpartierna?

 

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Nicholas:

Är det gamla DDR sympatisörer bland Tidöpartierna?

 

Då måste hon ju sympatisera med USA också eftersom hon har studerat på Harvard?
 

Ändrades av 65Selander
  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Nicholas:

Är det gamla DDR sympatisörer bland Tidöpartierna?

 

Det hoppas jag verkligen att det inte är, hur kan du bara ens bara ställa frågan  ??  Har du information som pekar åt det hållet så upp till bevis !!

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev 65Selander:

Då måste hon ju sympatisera med USA också efterom hon har studerat på Harvard?
 

DDR och MAGA, vilken soppa!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev frogfish:

Har nog missat det oxå, vore kul att höra.

 

Men hon har ju inte legat på latsidan ändå. Ett ypperligt exempel finns ju hur snabbt man kan gå från att vara Magdas BFF till att inte vara värd att ta i med tång ens, trots att ingen egentlig information i ärendet ändrats. Dessutom fick ju den nu "förvisade" ett härligt smeknamn i Jamal Hamas, Magdas egna komposition. Faktiskt en av de mest hysteriskt roliga händelserna i riksdagens historia, i princip rena definitionen på autosatir....😁

Ja, hennes fejk-gråt blev det ingen Oscar för iaf, haha...

"Menar du (konstpaus), Ulf Kristersson, att El-Hama... El-Haj (snyft snyft) är en terrorromantiker (snyft snyft). (i falsett:) Menar du det?"

Nä, det där får tant Maggan över mer på.

  • Ge karma 4
  • Haha 4
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
2 timmar sedan, skrev Fritz:

Tack för ditt svar !!  En fråga till bara...om bara ett par dagar har ju den nya regeringen suttit i 1 år och sex månader. Kan man tänka sig att du och alla andra Magganhånare inser att det var länge sedan hon hade nåt att säga till om i politiken och att ni ägnar era tankar, åtminstone liiite av dom, till att kritisera sittande regering med samma skärpa ??

Fritte. Du tycker ett år och sex månader är mycket eller? Som du borde veta ändra lagar tar tid. Till skillnad mot dig fokuserar jag på vad man gör inte vad Maggan säger.

Du behöver inte vara orolig. Missköter sig det nya gänget kommer kritik från mig självklart. 

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

FB_IMG_1709921217488.thumb.jpg.45769d51cbfe44768f8a2b122424eefb.jpg

  • Ge karma 1
  • Haha 16

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

430266297_7665599803459195_3204229662827025065_n.jpg.94c00b535298e6ca61d9c3291eade255.jpg

  • Ge karma 1
  • Haha 9

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...