Jump to content
IGNORERAD

Dagens Humorbild


gubben4906

Recommended Posts

  • Svar 54,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • rolba

    10599

  • audirs2

    4506

  • Tallviking

    4222

  • Kenneth4618

    4060

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kenneth4618

FB_IMG_1710245687606.jpg.c1357e1fb09bc41bae19b1c9b30f546c.jpg

  • Ge karma 4
  • Haha 7

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev pust:

IMG_20240312_173117.jpg

Hennes Kim IL Jung hybris är extremt tacksam. 

Maggan tvekar inte spela ut hela sitt DDR register av hjärnskador. 

Hon är en enorm tillgång för Tidöpartierna. 

 

  • Ge karma 8
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev pust:

IMG_20240312_173701.jpg

Han verkar tänka:henne sätter jag inte på!🤠

  • Ge karma 2
  • Haha 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

275421011_10160192104578255_6409275553407677789_n.jpg.5defc1e41fbb79233df136d8a9ce570e.jpg

  • Ge karma 3
  • Haha 11

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2024-03-11 at 18:42, skrev ReKa:

Vad många bilder på Maggan. Har hon sagt eller gjort något speciellt på sistone, som har orsakat alla dessa memes?

Har du fått nåt svar på din intressanta fråga ?

  • Haha 1

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Han verkar tänka:henne sätter jag inte på!🤠

Skulle inte förvåna mig det minsta om du har rätt men jag tvivlar starkt att han skulle få komma till även om han ville.

  • Haha 1

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Fritz:

Har du fått nåt svar på din intressanta fråga ?

Nej, jag har ju inte det! :-D

Mer bilder på Maggan där hon skryter över sig själv har laddats upp.

Men jag fattar fortfarande inte vad hon har sagt/gjort :-)

  • Haha 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

image.png.dda71672117f83f27e52344dbe3baba6.png

  • Ge karma 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev ReKa:

Nej, jag har ju inte det! 😄

Mer bilder på Maggan där hon skryter över sig själv har laddats upp.

Men jag fattar fortfarande inte vad hon har sagt/gjort 🙂

Har nog missat det oxå, vore kul att höra.

 

Men hon har ju inte legat på latsidan ändå. Ett ypperligt exempel finns ju hur snabbt man kan gå från att vara Magdas BFF till att inte vara värd att ta i med tång ens, trots att ingen egentlig information i ärendet ändrats. Dessutom fick ju den nu "förvisade" ett härligt smeknamn i Jamal Hamas, Magdas egna komposition. Faktiskt en av de mest hysteriskt roliga händelserna i riksdagens historia, i princip rena definitionen på autosatir....😁

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

The heat is on

429754225_317523821337332_4026557503135514725_n.jpg.efc264e5031f694587067390e2d25fa3.jpg

  • Ge karma 1
  • Haha 6

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...