Jump to content
IGNORERAD

Dagens Humorbild


gubben4906

Recommended Posts

  • Svar 54,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • rolba

    10599

  • audirs2

    4506

  • Tallviking

    4222

  • Kenneth4618

    4060

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kenneth4618

FB_IMG_1709903492927.thumb.jpg.48b158133fb64959c5e9e57ddbc6cebb.jpg

  • Ge karma 1
  • Haha 13

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

😉

FB_IMG_1709914218750.jpg.0be607eeb54e7dd2c61bb0f9e4ac73a7.jpg

  • Ge karma 3
  • Haha 8

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Mickey1969
2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

😉

FB_IMG_1709914218750.jpg.0be607eeb54e7dd2c61bb0f9e4ac73a7.jpg

Finns det verkligen folk som säger ostkrok?

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
44 minuter sedan, skrev Mickey1969:

Finns det verkligen folk som säger ostkrok?

Jodå 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
3 timmar sedan, skrev pust:
3 timmar sedan, skrev pust:

IMG_20240309_021856.jpg

 

 

the most wanted

 

 

  • Ge karma 5

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Mickey1969:

Finns det verkligen folk som säger ostkrok?

Eller en fiskare som säger metbåge 

  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

FB_IMG_1709461972360.thumb.jpg.66f71854b5846a6f77dcc7dab47d6b92.jpg

Någon som känner igen sig?

Ändrades av rolba
  • Ge karma 1
  • Haha 14
Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Mickey1969:

Finns det verkligen folk som säger ostkrok?

Du frågar för en kompis antar jag!

  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

431300914_3116707051796055_5658194474571863084_n.jpg.a82947f427337abdd5f97b5f5cf4dde7.jpg

  • Ge karma 2
  • Haha 7

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Mickey1969:

Finns det verkligen folk som säger ostkrok?

Självklart det heter ju det.

  • Ge karma 2
  • Haha 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev rolba:

Eller en fiskare som säger metbåge 

Har inte detta vart uppe förr ?, kan ha vart någon annanstans. tror det var att gränsen mellan båge och krok gick

vid Dalälven, krok norr om båge söder om.

 

  • Ge karma 2
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev bambam:

Har inte detta vart uppe förr ?, kan ha vart någon annanstans. tror det var att gränsen mellan båge och krok gick

vid Dalälven, krok norr om båge söder om.

 

Gäller nog bara ostvarianten i så fall.

Knappast metkrok/båge. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...