Jump to content
IGNORERAD

Dagens Humorbild

gubben4906

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

Thank God for Thailand - Soon I’ll be back at the narrow soi 8 with its slim girls.

post-5068-032560700 1279115456_thumb.jpg

Dela på andra sajter

• Svar 54,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• rolba

10592

• audirs2

4506

• Tallviking

4222

• Kenneth4618

4060

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Fotografi på bror min>> Bonden Oskar åkte till Oxsäljamarken i Filipstad och gick där omkring> och > strosade. Efter en stund kom han fram till ett loppmarknadsstånd som> var fullt med grejer.> Mitt på bordet låg det en spegel. Bonden Oskar hade aldrig i hela sitt> 60-åriga liv sett en spegel, så han frågade försäljaren vad det var> för något. Försäljaren skojade till det lite och sa:> - Ser du inte det, det är ju ett fotografi av bror din!> Oskar tog upp spegeln, tittade i den och utbrast:> - Ja, titta det är ju brorsan! Den måste jag ha. Sag t och gjort, han> köpte "fotografiet" och körde sen he m med sin lilla häst. När han kom hem> frågade frun om han hade hittat nåt på marknaden.> - Ja, sa Oskar, kan du tänka dig, jag hittade ett fotografi av bror min!> - Nämen, få se, sa frun. Hon vecklade upp paketet, tittade i spegeln, sen> började hon gapflabba.> - Vad fasen skrattar du åt? frågade Oskar.> - Men herregud, sa frun, du har ju blitt lurad. Det här är ju int́ bror din,> det här är ju ett gammalt luder från Lesjöfors!!!

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

GammalDansken

Där var det omedelbar bestraffning och inget tjafs. :kort:

Phuket18.5 :wai:

Om man tittar noga kan man undra vem som börjar hindra vem :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...