pust Inlagd September 16, 2021 Dela Inlagd September 16, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 16, 2021 Dela Inlagd September 16, 2021 Inte humor utan tragikomik 🤥 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 16, 2021 Dela Inlagd September 16, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 Polska vodka Putina Svetski! PS: på söndag kommer en polsk lastbil och hämtar en comprimator till Jula varuhuset, då får jag polski Vodka! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 25 minuter sedan, skrev audirs2: Polska vodka Putina Svetski! PS: på söndag kommer en polsk lastbil och hämtar en comprimator till Jula varuhuset, då får jag polski Vodka! Inte undra på att du är "blind" då ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 12 minuter sedan, skrev Tallviking: Inte undra på att du är "blind" då ! Ja vi polacker tar vad vi har! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 (ändrad) Jag hittar 7 personer och en katt Ändrades September 17, 2021 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 1 timme sedan, skrev Tallviking: Jag hittar 7 personer och en katt Jag ser 6 + kattn! Den va klurig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Jag hittar 7 personer och en katt Hittar 7+katt+en hund Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Hittar 7+katt+en hund Du måste har vart hos optikern alldeles nyligen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: Du måste har vart hos optikern alldeles nyligen! Nix! Har aldrig varit hos en optiker. Jag kollade länge innan jag hittade alla saker på bilden. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 23 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Nix! Har aldrig varit hos en optiker. Jag kollade länge innan jag hittade alla saker på bilden. Hunden är ju bara huvudet som syns på bilden så jag vet inte om den "räknas" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 10 minuter sedan, skrev Tallviking: Hunden är ju bara huvudet som syns på bilden så jag vet inte om den "räknas" Ok. Jag får väl lägga till 2 nallebjörnar istället. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 Data hackers i Rumänien! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 12 timmar sedan, skrev audirs2: Polska vodka Putina Svetski! PS: på söndag kommer en polsk lastbil och hämtar en comprimator till Jula varuhuset, då får jag polski Vodka! Praktisk svetsskärm. Man bara tar sig en jävel innan nästa sträng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 10 timmar sedan, skrev Tallviking: Jag hittar 7 personer och en katt 8 timmar sedan, skrev audirs2: Jag ser 6 + kattn! Den va klurig! 8 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Hittar 7+katt+en hund 3 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Ok. Jag får väl lägga till 2 nallebjörnar istället. Och en anka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 8 timmar sedan, skrev rolba: Skulle vilja se dom springa ett hundrameterslopp, utan BH! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu