Jump to content
IGNORERAD

Dagens Humorbild

gubben4906

Recommended Posts

• Svar 54k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• rolba

10323

• audirs2

4506

• Tallviking

4222

• Kenneth4618

4060

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Personliga skyltar ja .. kul grej (anaslex åxå) ..  frågan är bara om det värt 5000:- ? .. hörde om en som ville ha namnet HITLER som regnr. men se det fick man inte för vägverket ..  NASIST därimot gick tydligen bra .. det ska vara ledigt åxå! :P

Har inte kollat själv men det ska tydligen gå att kolla på Vägverkets hemsida om ens "personliga nummer" är upptaget el. "passande" i trafiken!  :crazy:

00034543.jpg

Dela på andra sajter

crazyswede  :wai:

Tveksam om det är värt priset?!  :no: Nästan som en resa till LOS!  :lol:

Om man har ett företag/firma är det nog en annan sak, tycker jag, om namnet passar in vill säga.

Rörlig reklam är ju bra, säger experterna.  :great:

Dela på andra sajter

Rörlig reklam är ju bra, säger experterna. 

Yepp , man får väl tattuera arslet med någon knäckebrö´slogan el. liknande! hehehe :P

Här är några glada AC montörer från förra vintern när vi bodde på Soi Welcome II i Jomtien .. dom flinade glatt åt mig & vinkade då & då ... på lunchen kom dom ner till oss & kacklade lite med mig & Älskling drog ett par stora Chang & sen upp & hängde där som fladdermöss hela eftermiddan igen! hahaha

Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Personliga skyltar ja .. kul grej (anaslex åxå) ..   frågan är bara om det värt 5000:- ? .. hörde om en som ville ha namnet HITLER som regnr. men se det fick man inte för vägverket ..  NASIST därimot gick tydligen bra .. det ska vara ledigt åxå! :P

Har inte kollat själv men det ska tydligen gå att kolla på Vägverkets hemsida om ens "personliga nummer" är upptaget el. "passande" i trafiken!   :crazy:

00034543.jpg

Hitler får man inte ha nä... men nasist är helt ok om man kollar på verkets hemsida... Hhmm...
Sen är det ju inget som är säkert förrän man skickat in ansökan och fått den beviljad...
...och inte ens då är det ju säkert.
Har för mig att det var en kille i Helsingborg som hade valt GOOGLE på sin skylt men blev tvingad att släppa den ifrån sig.

Har själv CHOKDEE på vår skylt, och tycker det är en ganska kul grej... i alla fall frugan...som fick välja...
När man sen fick ett rejält kolvras på bilen börjar man ju undra hur mycket "good luck" där var i den skylten.  :D

5000:- är ju inte hela sanningen heller, för det är för TIO år... och numera höjt till 6000:- också.

Dock är detta alltså 50:- i månaden i kostnad, vilket jag inte tycker är så farligt faktiskt...

Mvh Greven

Dela på andra sajter

Har själv CHOKDEE på vår skylt, och tycker det är en ganska kul grej... i alla fall frugan...som fick välja...

När man sen fick ett rejält kolvras på bilen börjar man ju undra hur mycket "good luck" där var i den skylten.  :D

5000:- är ju inte hela sanningen heller, för det är för TIO år... och numera höjt till 6000:- också.

Dock är detta alltså 50:- i månaden i kostnad, vilket jag inte tycker är så farligt faktiskt...

Attans .. det sker en ständig utveckling tydligen .. prismässigt iaf. .. har för mig det var 5 lapp för några år sedan!  Vet en polare som hade FORD V8 som personlig skylt .. sen sålde han Fården & köpte en Impala -59:a ... såg fan så dumt ut med den skylten kan ja säga! hahaha

Har funderat på RAMONE en längre tid men vetti fan om det är värt det .. man kanske kan söka "kulturbidrag" till kostnaden för den skylten! :P

Dela på andra sajter

Grevenigrevie

:D:D:D

Ja det är ju inte kul om man låser sig så när man väljer namn...

Själv var jag inne på LOS, men tanten fick sista ordet... haha

Mvh Greven

Dela på andra sajter

beerugly.gif

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Dela på andra sajter

Du Lars!  :D:D :D :

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...