Jump to content
IGNORERAD

Dagens Humorbild


gubben4906

Recommended Posts

  • Svar 54,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • rolba

    10601

  • audirs2

    4506

  • Tallviking

    4222

  • Kenneth4618

    4060

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kenneth4618

image.png.62118b1d595ed118290a458a23a87bf3.png

  • Ge karma 1
  • Haha 9

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

image.png.4bd2c21e939009ffe17fafcd407abc7d.png

  • Haha 13

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_4965.jpeg.133fb202ae40f108a896743a4896e330.jpeg

 

 

 

 

IMG_4966.jpeg.6f5cc8afdbf1fd09fadba3ee8178a525.jpeg


C;D

  • Ge karma 2
  • Haha 8

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Screenshot_20240406_151333_Facebook.jpg.d43eb594179b31d4cf46c2d0030ee9ef.jpg

  • Ge karma 4
  • Haha 3

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Boa har minsann öppnat filial i Södertälje.

DSC_0085.JPG

  • Haha 8

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev audirs2:

Boa har minsann öppnat filial i Södertälje.

DSC_0085.JPG

Han vill väl lära sig att köra under besvärliga omständigheter.

  • Haha 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

När man bor i Södertälje och har en ny bil

FB_IMG_1712421027879.jpg.5bbf39809a05a206bcbaf1651404407b.jpg

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 4
  • Haha 10

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

När man bor i Södertälje och har en ny bil

FB_IMG_1712421027879.jpg.5bbf39809a05a206bcbaf1651404407b.jpg

 

 

Måste ju vara samma bil, fotot tog jag på Södermalms trä för typ cirka 7 år sedan 

20170906_101348.jpg

  • Ge karma 3
  • Haha 5
Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Mickey1969:

 

 

Måste ju vara samma bil, fotot tog jag på Södermalms trä för typ cirka 7 år sedan 

20170906_101348.jpg

likadan folie. 

 

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...