rolba Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 9 timmar sedan, skrev Tallviking: 7 timmar sedan, skrev Fredman: Ja det var inte många timmar som man spenderade där. så korrekt uppfattning av min barndom... tur man hade ca 125 km2 källare att härja i med pingisbord, spelbord, Tv-hörna (Inte för att det fanns många kanaler på dumburken).... oj när vi fick video. Innebandyplan samt en ca 30 meters scalextrix bilbana Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Precis nyss, skrev Enis: så korrekt uppfattning av min barndom... tur man hade ca 125 km2 källare att härja i med pingisbord, spelbord, Tv-hörna (Inte för att det fanns många kanaler på dumburken).... oj när vi fick video. Innebandyplan samt en ca 30 meters scalextrix bilbana Enis Jag ockuperade stora "Hobbyrummet" i källaren med en gigantisk tågbana Ingen i övriga familjen vågade ens gå in där Det bästa var ju att det bara var små fönster som man lät kunde mörklägga och köra tågen i mörker. Blev häftigt med alla ljussignaler, strålkastare i tågen, ljus i huset och ljus i vagnarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 57 minuter sedan, skrev Tallviking: Jag ockuperade stora "Hobbyrummet" i källaren med en gigantisk tågbana Ingen i övriga familjen vågade ens gå in där Det bästa var ju att det bara var små fönster som man lät kunde mörklägga och köra tågen i mörker. Blev häftigt med alla ljussignaler, strålkastare i tågen, ljus i huset och ljus i vagnarna glömde musikhörna med Piano och trumset men då jag är tondöv och totalt omusikalisk så fick syrran och brorsan trängas där Märklin tåg och bana i från flera generationer har jag också ... men den blev isidosatt med så mycket annat att pyssla med Enis Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: så korrekt uppfattning av min barndom... tur man hade ca 125 km2 källare att härja i med pingisbord, spelbord, Tv-hörna (Inte för att det fanns många kanaler på dumburken).... oj när vi fick video. Innebandyplan samt en ca 30 meters scalextrix bilbana Enis Oj, en källare lika stor som hela Gävle 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 2 minuter sedan, skrev rolba: Oj, en källare lika stor som hela Gävle 😎 Tja det gäller att prioritera i Björke... för barnen eller för sig själv med ett jättegarage Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 7 minuter sedan, skrev Enis: Tja det gäller att prioritera i Björke... för barnen eller för sig själv med ett jättegarage Enis Mitt garage är bara på futtiga 150 m² En droppe i havet jämförtmed er källare på 125 km² Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 1 timme sedan, skrev apknug: Du glömde även det obligatoriska couronne spelet.... 2 timmar sedan, skrev Enis: så korrekt uppfattning av min barndom... tur man hade ca 125 km2 källare att härja i med pingisbord, spelbord, Tv-hörna (Inte för att det fanns många kanaler på dumburken).... oj när vi fick video. Innebandyplan samt en ca 30 meters scalextrix bilbana Enis Fanns naturligtvis vid spelbordet.... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Krakow Bygg Polska AB! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Jag hatar när folk lägger fjärrkontrollerna i soffan eller sängen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Åk till soi 6 så är det ännu fler som kan berätta 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 59 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: . Förmodligen vill hon ha betalt i förskott 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu