Tallviking Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Jag vägrar att ha vinterdäck på min bil. Det är min bil, mitt val, min frihet! Vinterdäckens effektivitet är inte bevisad. Min kompis Örjan var med om en bilolycka trots att han hade vinterdäck. Vissa är redan på sin tredje uppsättning vinterdäck detta bevisar bara att det inte funkar. Du vet inte vad dom är gjorda av, vilka biprodukter som finns i dom. Däckjättarna skrämmer oss på vintern BARA för att bli rikare. Skulle inte ens förvåna mig om de va dom som uppfann snön bara för att skapa ett ”behov” av vinterdäck. Mönsterspåren i vinterdäcken är djupare och kan användas för spårning, likt ett chip. VAKNA UPP FOLK! UTBILDA ER! SLUTA BETE ER SOM FÅR! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Jag vägrar att ha vinterdäck på min bil. Det är min bil, mitt val, min frihet! Vinterdäckens effektivitet är inte bevisad. Min kompis Örjan var med om en bilolycka trots att han hade vinterdäck. Vissa är redan på sin tredje uppsättning vinterdäck detta bevisar bara att det inte funkar. Du vet inte vad dom är gjorda av, vilka biprodukter som finns i dom. Däckjättarna skrämmer oss på vintern BARA för att bli rikare. Skulle inte ens förvåna mig om de va dom som uppfann snön bara för att skapa ett ”behov” av vinterdäck. Mönsterspåren i vinterdäcken är djupare och kan användas för spårning, likt ett chip. VAKNA UPP FOLK! UTBILDA ER! SLUTA BETE ER SOM FÅR! Pratade med en av mina kompisar för många år sedan, angående vinterkörning, jag OM jag skulle vara i Sverige på vintern så skulle jag sänka hastigheten med 10% Han höll med mej att han också sänkte hastigheten med 10% från 200 till 180km/timmen på vinterväglag ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
OlleP Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Jo jo, hinner man med 300 bad på en timme här på Jomtien beach !? Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 4 minuter sedan, skrev Herkules: Jo jo, hinner man med 300 bad på en timme här på Jomtien beach !? Vänligen HERKULES Vad blir det, ett bad var 12:te sekund lr ? Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Precis nyss, skrev Herkules: Vad blir det, ett bad var 12:te sekund lr ? Vänligen HERKULES Det låter som jag när jag testade vindsurfing Mvh Tepåsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Ett tips @rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 2 timmar sedan, skrev berlitz: Ett tips @rolba Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Under tiden i Polen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 13 minuter sedan, skrev audirs2: Under tiden i Polen! Flakmoppe "Deluxe" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Ingen bild men en kul nyhet. Det verkar som Thailand blir det första land i Asien att släppa marijuana fritt. Som jag förstod det tar det 120 dagar . Så till sommaren så kan ni puffa för fullt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 11 minuter sedan, skrev John Khonken: Ingen bild men en kul nyhet. Det verkar som Thailand blir det första land i Asien att släppa marijuana fritt. Som jag förstod det tar det 120 dagar . Så till sommaren så kan ni puffa för fullt Härligt. En grannkärring i byn i Thailand odlar mariujana och säljer till hugade spekulanter. Då kan man koppla av med en leo och en braja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Drömjobb 🤔 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Drömjobb 🤔 Ja, där är det motiverat att fråga vad risktilläget är. Var nån gång innan jul som en biljettkontollant fick stryk, undra om det inte var kniv i bilden med? Känns som ett jobb man inte hugger efter direkt. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Gänget som styr Sverige “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 9 timmar sedan, skrev berlitz: Ett tips @rolba 7 timmar sedan, skrev Tallviking: Ja, nåt sånt får man leta på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2022 Dela Inlagd Januari 27, 2022 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu