Jump to content
IGNORERAD

Dagens Humorbild

gubben4906

Recommended Posts

11 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

Det nya Sverige 

EuurB13XAAMBtas.thumb.jpeg.324276601f7c179588ccc44d7236215b.jpeg

Kom att tänka på Jimmie Åkesson i folkdräkt vid Riksdagens öppnande. :-)

Dela på andra sajter

• Svar 54,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• rolba

10564

• audirs2

4506

• Tallviking

4222

• Kenneth4618

4060

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 minuter sedan, skrev JohanR:

Kom att tänka på Jimmie Åkesson i folkdräkt vid Riksdagens öppnande. :-)

Han var inte klädd som en tjej.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Swift 4X4:

Han var inte klädd som en tjej.

Nä, men jag kom att tänka på honom i folkdräkt. Det är väl en böjelse jag har :-)

Dela på andra sajter

47 minutes ago, JohanR said:

Nä, men jag kom att tänka på honom i folkdräkt. Det är väl en böjelse jag har :-)

Medhåll, likheten är slående. :-) 

jiimieflata.jpg

Dela på andra sajter

Humor att man får pannslag av personer som sprider rasistisk smörja, när man jämför Jimmie med en flicka i folkdräkt. Snacka om att vara lättretade. 

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev JohanR:

Humor att man får pannslag av personer som sprider rasistisk smörja, när man jämför Jimmie med en flicka i folkdräkt. Snacka om att vara lättretade. 

Tänjer man på gränserna på vad som kan anses vara humor så bör man nog tåla en del själv och inte ha så ömma tår och lipa över det minsta.

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Fritz:

Tänjer man på gränserna på vad som kan anses vara humor så bör man nog tåla en del själv och inte ha så ömma tår och lipa över det minsta.

Precis min tanke. Om man i stort sett dagligen lägger ut bilder som syftar till att håna Löfven (inte min favorit heller) eller andra politiska motståndare, alternativt humorbilder med rasistisk ton så borde man väl tåla den harmlösa jämförelsen mellan Jimmie och en man i kvinnlig folkdräkt.

Ändrades av JohanR
Dela på andra sajter

🤣

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Enis:

152836732_5013046275403094_7685815463956203328_n.jpg.ab7ce0fd2b5f9bf80516ad982c8e948d.jpg

enis

We dont need no education,,,,,,:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

5 hours ago, JohanR said:

Precis min tanke. Om man i stort sett dagligen lägger ut bilder som syftar till att håna Löfven (inte min favorit heller) eller andra politiska motståndare, alternativt humorbilder med rasistisk ton så borde man väl tåla den harmlösa jämförelsen mellan Jimmie och en man i kvinnlig folkdräkt.

För JJC aka @Swift 4X4 så handlar inte den här tråden om humor, som det gör för oss andra.  För honom är det bara ännu en tråd där han kan få kräkas ur sig sina taffliga åsikter.  

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

EusZwFFXMAQdE1J.jpeg

Vansinnigt likt Mats Hinze. Med betoning på vansinne.

bild_2021-02-21_165510.png.3a4f79fc3b3f3fbc934860529a3e6b78.png

I övrigt får jag nog erkänna att humorbilder som visar politiska ledare, eller i övrigt anspelar på politiska meningsskiljaktigheter inte attraherar mig så värst. Men smaken är, som bekant, delad - precis som baken.

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Vansinnigt likt Mats Hinze. Med betoning på vansinne.

bild_2021-02-21_165510.png.3a4f79fc3b3f3fbc934860529a3e6b78.png

I övrigt får jag nog erkänna att humorbilder som visar politiska ledare, eller i övrigt anspelar på politiska meningsskiljaktigheter inte attraherar mig så värst. Men smaken är, som bekant, delad - precis som baken.

Hinze - Kallad också OS bombaren.

Politiska ledare? Gäller det alla eller bara visa?

Skulle du våga lämna samma kommentar till TV??

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

I övrigt får jag nog erkänna att humorbilder som visar politiska ledare, eller i övrigt anspelar på politiska meningsskiljaktigheter inte attraherar mig så värst.

Inte mig heller, detsamma när det gäller rasistiska skämt. Det måste väl finnas forum som är mera lämpade för sån propaganda än PMR kan jag tycka.

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...