King kong Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Oj oj ;D funnyjunksite-_happy-driving.jpg "10 4 bend over and out " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
King kong Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Håll till godo. naken_tomte1.jpg pic124.jpg sommartid.jpg "10 4 bend over and out " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.LM Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Haha! Oj, vad jag skrattar! Tappade glöden från min cigarett nyss i ett skrattanfall! En riktig rökare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.LM Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Origami... Fun_with_cigarettes.jpg En riktig rökare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Augusti 2, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Örjan i Fagersta skulle kanske behöva gå en kurs i att dygnet har bara 24 timmar oavsett hur vi flyttar klockan. Jättekul insändare. Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Billigt! Häpp! :- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Allt händer i Borlänge! Från Peace&Love's Hemsida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 :rolleyes3: Konstig växlingskurs här: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 ha ha Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Cresent kanske? ;D Matematik på hög nivå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
King kong Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Aldrig mer kallsup pic09931.JPG "10 4 bend over and out " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Hur tänkte dom här? Kitslig under/i armarna? ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.LM Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Haha! Helgalna bilder! En riktig rökare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harden Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Quote Tänkte bara säga att detta är en av mina bästa polare på bilden. En kille med starkare vilja och psyke finns inte, vilka här inne på MPR hade haft psyke nog till att fortsätta springa och skita i vad alla andra tyckte och tänkte? Han var nyss i Polen och sprang VM med, han kom på plats nr 15! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cosmo Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Hahaha. roliga bilder. Och skita var väl precis vad han gjorde, men håller med om att det krävs starkt psyke för att fortsätta. Jag hade nog stannat ett tag. :- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Humor är ju väldigt olika, men den här snubben får i alla fall mej på gott humör. När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Och den här är också med på min lista över god humor. http://www.youtube.c...h?v=rABFCjuryBQ. När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Hur då då? :rolleyes3: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 :rolleyes3: Frukost hela dan i Tallinn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Vaddå särskrivning? Luktfri? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Quote Och skita var väl precis vad han gjorde, men håller med om att det krävs starkt psyke för att fortsätta. Vilket SKIT SNACK .. han flyr ju ser ni väl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Cabbages & Condoms BKK Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Finns det hjärtrum, finns det stjärtrum. ;D Jobbigt läge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Quote Cabbages & Condoms BKK [attachment=1] Thai-size och farang-size vet jag vad det är på kådisarna. Men vad är republikan och demokrat-size? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu