kitungmakmak Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 Nån som testat? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 Äsch jag bjuder på 2st i samma tema. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 4 minuter sedan, skrev Khun Ken: Aha, det är därifrån huvudvärken dagen efter kommer... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 Raindrops keep falling on your head.................. "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 Det är inte alltid så bra att hyra in utländsk arbetskraft Läste det nyss i dagens tidning. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 7 timmar sedan, skrev Broskan: Det är inte alltid så bra att hyra in utländsk arbetskraft Läste det nyss i dagens tidning. //Broskan Pärkele, kan du ge oss ordet finska istället? Vitto joo ei! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 13 minuter sedan, skrev uptoyou: Är väl egentligen en fråga till våra Moderarorer, är allt tillåtet på finska??????? I Finaland pratar man som man skriver eller tvärtom! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 48 minuter sedan, skrev audirs2: I Finaland pratar man som man skriver eller tvärtom! Så jäkla primitivt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 31 minuter sedan, skrev Wangthong: Så jäkla primitivt! Ja du vet säkert vad du pratar om! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 2 timmar sedan, skrev audirs2: Ja du vet säkert vad du pratar om! Utan att krångla till det med ett skriftspråk och ett talspråk så låter det primitivt för mig. När man har alla chanser i världen att krångla till det och inte tar den chansen, kan man inte tycka att det är primitivt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 (ändrad) Golfhumor Nittonde hålet Tycker bilden är fin, men detta blev kanske buskis-humor. Om någon tycker att detta inte är humor ber jag er tänka in bilden i tex tråden -Dagens fru i arbete- Ändrades Mars 14, 2016 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 Jaha då blir det enkel biljett till Uzebekistan om några medlemmar får bestämma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 16, 2016 Dela Inlagd Mars 16, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 KAKEL “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 Lide nattamad :* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu