Oregistrerad Inlagd Februari 15, 2016 Dela Inlagd Februari 15, 2016 Lördagkväll, 2 glada gossar i dimman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 15, 2016 Dela Inlagd Februari 15, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 15, 2016 Dela Inlagd Februari 15, 2016 Nu vet jag varför Odin blev lysmask Du har så jävla rätt min vän, Kabelapa är underbart att vara. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Från tjejernas fisketråd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Nu förstår jag varför hon sa att hon hade mens och bara ville suga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Nu förstår jag varför hon sa att hon hade mens och bara ville suga En snygg HP Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Nu förstår jag varför hon sa att hon hade mens och bara ville suga ตามนั้น, därför!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Nu förstår jag varför hon sa att hon hade mens och bara ville suga Ring ! Klocka Ring ! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Nu förstår jag varför hon sa att hon hade mens och bara ville suga Hmm kan ju vara en riktigt rejäl hängxitta [emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 18, 2016 Dela Inlagd Februari 18, 2016 Tja, den var kanske inte så kul... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 18, 2016 Dela Inlagd Februari 18, 2016 Lite så denna morgon var de.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Nu är Lindström på G “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Stöldskydd för er som bor i utsatta områden “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Bear v/s Turkey “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Bear v/s Turkey Där har de fel. Turkiet är faktisk stor militär makt. Turkiet har en av Natos största försvarsmakter, cirka 750 000 man inkl. värnpliktiga Rysslands arme räknas idag till ca 320 000 man inkl. värnpliktiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 (ändrad) Där har de fel. Turkiet är faktisk stor militär makt.Turkiet har en av Natos största försvarsmakter, cirka 750 000 man inkl. värnpliktiga Rysslands arme räknas idag till ca 320 000 man inkl. värnpliktigaÅ fan ! Det var en överraskning men det stämmer nog inte enligt dettaRyssland mot Ukraina – militär förmågaRysslandSoldater 845 000Stridsvagnar 2 500Stridsflygplan 1 389Stridsfartyg 171UkrainaSoldater 129 950Stridsvagnar 1 100Stridsflygplan 221Stridsfartyg 17Källa: IISS Ändrades Februari 20, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Där har de fel. Turkiet är faktisk stor militär makt.Turkiet har en av Natos största försvarsmakter, cirka 750 000 man inkl. värnpliktiga Rysslands arme räknas idag till ca 320 000 man inkl. värnpliktigaMest otrevligt är att Turkiet leds av en president ännu galnare än Putin och han har NATO i ryggen med USA, Tyskland, Frankrike, Storbritannien etcHamnar Turkiet som NATO-land i konflikt med Ryssland tvingar NATO-fördragets Paragraf 5 de övriga NATO-länderna att hjälpa TurkietJust Paragraf 5 är den viktigaste anledningen till att Sverige INTE skall gå med i NATO Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Mest otrevligt är att Turkiet leds av en president ännu galnare än Putin och han har NATO i ryggen med USA, Tyskland, Frankrike, Storbritannien etcHamnar Turkiet som NATO-land i konflikt med Ryssland tvingar NATO-fördragets Paragraf 5 de övriga NATO-länderna att hjälpa TurkietJust Paragraf 5 är den viktigaste anledningen till att Sverige INTE skall gå med i NATOTappa inte hakan nu, jag håller med dig i det fetade... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Tappa inte hakan nu, jag håller med dig i det fetade...Folk stirrar sig blinda på att vi skall få hjälp a NATO om vi får problem (extremt låg sannolikhet att det inträffar)Dom glömmer bort vad vi tvingas hjälpa andra med om dom får problem (inte alltför osannolikt scenario) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu