Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Det gäller att vara lite positiv ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 3, 2016 Dela Inlagd Februari 3, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 3, 2016 Dela Inlagd Februari 3, 2016 16 skämt som bara göteborgare kan ha kommit påhttp://lajkat.aftonbladet.se/16-skamt-som-bara-goteborgare-kan-ha-kommit-pa/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Februari 3, 2016 Dela Inlagd Februari 3, 2016 På Willys har man anställt personal från ett främmande land... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 4, 2016 Dela Inlagd Februari 4, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Härligt att ensamkommande får plats i förskolan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 5, 2016 Dela Inlagd Februari 5, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Bara i Thailand. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Härligt att ensamkommande får plats i förskolan. Vi har olika humor men den var fördj dålig ändå får du karma från jätte många, det är väl många av er på MPR som ser ut så där. Mycket dåligt. skämmes tamefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Vi har olika humor men den var fördj dålig ändå får du karma från jätte många, det är väl många av er på MPR som ser ut så där. Mycket dåligt. skämmes tamefanIroni får jag väl hoppas Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Är ju Samernas National dag i dag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Vi har olika humor men den var fördj dålig ändå får du karma från jätte många, det är väl många av er på MPR som ser ut så där. Mycket dåligt. skämmes tamefanInte många på MPR om någon alls uppger att de är ensamkommande barn, trots att ibland uppträder de som barn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Humorn är väl att Wwax idi*tförklarade mig när jag lackade ur på pajasen Boa52 och höjde honom till skyarna...Nu ska tydligen Wwax skämmas för att han lägger in en humorbild i humortråden enligt Boa52...Humor på hög nivå... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Tragik eller humor, välj själva... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 7, 2016 Dela Inlagd Februari 7, 2016 Hittade den så omtalade sur-kuken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 7, 2016 Dela Inlagd Februari 7, 2016 (ändrad) Ändrades Februari 7, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Februari 7, 2016 Dela Inlagd Februari 7, 2016 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 9, 2016 Dela Inlagd Februari 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 9, 2016 Dela Inlagd Februari 9, 2016 Stackars Sven Åke! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Februari 9, 2016 Dela Inlagd Februari 9, 2016 Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 Humorn är väl att Wwax idi*tförklarade mig när jag lackade ur på pajasen Boa52 och höjde honom till skyarna...Nu ska tydligen Wwax skämmas för att han lägger in en humorbild i humortråden enligt Boa52...Humor på hög nivå... Mvh. borje222 När du och många flera skriver om skäggiga ensamkommande barn tycker inte jag att det är nån humor bild på en fet hårig gubbe. Okej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu