Jump to content
IGNORERAD

Dagens Humorbild

gubben4906

Recommended Posts

Lindström - Dagens 2016-02-02

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

• Svar 54,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• rolba

10488

• audirs2

4506

• Tallviking

4222

• Kenneth4618

4060

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Härligt att ensamkommande får plats i förskolan. :smile:

12669537_10154170020893132_6959230419107

Vi har olika humor men den var fördj dålig ändå får du karma från jätte många, det är väl många av er på MPR som ser ut så där. Mycket dåligt. skämmes tamefan

Dela på andra sajter

Vi har olika humor men den var fördj dålig ändå får du karma från jätte många, det är väl många av er på MPR som ser ut så där. Mycket dåligt. skämmes tamefan

Ironi får jag väl hoppas

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Är ju Samernas National dag i dag!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Inte många på MPR om någon alls uppger att de är ensamkommande barn, trots att ibland uppträder de som barn. 

Dela på andra sajter

Humorn är väl att Wwax idi*tförklarade mig när jag lackade ur på pajasen Boa52 och höjde honom till skyarna...

Nu ska tydligen Wwax skämmas för att han lägger in en humorbild i humortråden enligt Boa52...

Humor på hög nivå...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Lindström - Dagens 2016-02-07

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

gfhh.thumb.jpg.387aa78b3ee356001d61d5339

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Humorn är väl att Wwax idi*tförklarade mig när jag lackade ur på pajasen Boa52 och höjde honom till skyarna...

Nu ska tydligen Wwax skämmas för att han lägger in en humorbild i humortråden enligt Boa52...

Humor på hög nivå...

Mvh. borje222

När du och många flera skriver om skäggiga ensamkommande barn tycker inte jag att det är nån humor bild på en fet hårig gubbe. Okej

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...