Scandinaviancorner Inlagd September 10, 2015 Dela Inlagd September 10, 2015 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 10, 2015 Dela Inlagd September 10, 2015 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Då så ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Du blandar och ger Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Du blandar och ger Som i livet i mest, högt och lågt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 12, 2015 Dela Inlagd September 12, 2015 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 12, 2015 Dela Inlagd September 12, 2015 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 Såna här toaletter installerades nyligen på nattklubben Kotelna i Prag: Anledningen? Nattklubben hade så stora problem med fulla gäster som spyr på toaletterna att de valde att bygga särskilda ”spytoaletter”. Tanken är att gästerna ska hålla i handtagen på väggen, luta sig över toaletten och helt enkelt kräkas ner i toaletten. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 Såna här toaletter installerades nyligen på nattklubben Kotelna i Prag: Anledningen? Nattklubben hade så stora problem med fulla gäster som spyr på toaletterna att de valde att bygga särskilda ”spytoaletter”. Tanken är att gästerna ska hålla i handtagen på väggen, luta sig över toaletten och helt enkelt kräkas ner i toaletten. Jej förstår ikke vårfår dom inte kan göre pissoaren lite större, inte lätt när man står där me slangen ute å vinglar till å träffe rätt??!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 Såna här toaletter installerades nyligen på nattklubben Kotelna i Prag: Anledningen? Nattklubben hade så stora problem med fulla gäster som spyr på toaletterna att de valde att bygga särskilda ”spytoaletter”. Tanken är att gästerna ska hålla i handtagen på väggen, luta sig över toaletten och helt enkelt kräkas ner i toaletten. såna har dom haft i Tyskland länge....bilden tagen 2009 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 Försäljningstoppen på Systembolaget 1984 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 Homobågen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 Nu har någon råkat ut för singelolycka eller så han blivit singel “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 18, 2015 Dela Inlagd September 18, 2015 Det här ska man väl klara idag eller är det kanske dags för "Linas ölkasse"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 22, 2015 Dela Inlagd September 22, 2015 Man kan ju tro att det är en Norge historia men det är från dagens tidning.Veivesenet: – Vi beklager dette "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 23, 2015 Dela Inlagd September 23, 2015 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 23, 2015 Dela Inlagd September 23, 2015 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2015 Dela Inlagd September 23, 2015 Skickat från min iPhone med Tapatalk Tur att jag lyckades sälja min! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 23, 2015 Dela Inlagd September 23, 2015 Tur att jag lyckades sälja min! Gratulerar Audirs2! Du vet väl om att dom ska granska Audi och Porsche också. Jag tror att Audi tillhör VW-gruppen eftersom dom äger den till 99,5%. Men du har väl ingen Audi längre, eller kommer aldrig att köpa någon heller längre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 23, 2015 Dela Inlagd September 23, 2015 Det gäller bilar med 2.0 TDI från 2010-2015, alltså de 140 och 170 hästar.Skönt,då kan jag ha kvar min vw 1303-73 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2015 Dela Inlagd September 23, 2015 Det gäller bilar med 2.0 TDI från 2010-2015, alltså de 140 och 170 hästar.Nu har de lagt till Adblue på dieselbilarna för att minska utsläppen. Blir spännande att se vad kostar att fylla på den efter 1500 mil... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu