lars60 Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Jag skrattar så jag dör, kritan bröts så det blev ett kryss på översta, och texten på automaten under... obetalbart Är du här nu igen.du sa ju aldrig mer.. Vem var arkitekten? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Tur att nån ser Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Är du här nu igen.du sa ju aldrig mer.. Det här kommer du säkert inte tro på, men jag råkade klicka fel igår och hamnade i tråden. Och när jag ändå var här så skrev jag något. Och nu kollade jag om jag hade fårr svar member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Det här kommer du säkert inte tro på, men jag råkade klicka fel igår och hamnade i tråden. Och när jag ändå var här så skrev jag något. Och nu kollade jag om jag hade fårr svar Hehe...titta in du, det kan ju komma något "guldkorn" som du kan bli road av! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Hehe...titta in du, det kan ju komma något "guldkorn" som du kan bli road av! Nån bild emellanåt roar mig, gillade Crazy Frog och hon som visade lampan´nu senast member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Nån bild emellanåt roar mig, gillade Crazy Frog och hon som visade lampan´nu senast Häärligt Farangen.vem vet, kanske det kommer mera/flera! "Bra att veta"-anteckningar! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Nån bild emellanåt roar mig, gillade Crazy Frog och hon som visade lampan´nu senast Då jag vet att Farang gillar när det fläktar/blåser ute...kommer ett par pics bara för honom. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Hej på er goa vänner...nu blir det paus för min del i den här tråden.i minst en månad...för imorron tisdag lyfter Thai-kärran kl 14.30 till vårt kära Thailand, och jag finns med i den. Hoppas att ni som blir kvar.håller ställningarna under tiden. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Ha nu en trevlig resa Lars Men lite bilder under resans gång blir det väll? Kenneth “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Ha nu en trevlig resa Lars Men lite bilder under resans gång blir det väll? Kenneth Hej Kenneth! Tack för det.någon bild kanske, men inte i den här tråden. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Jaha Lars. Är det så här det går till . Först skämma bort oss med roliga bilder . Sedan bara dra så där . Vad händer med oss som blir kvar i ekorrhjulet . Och föresten, är inte ett dugg avis, Men ha det så sjönt. Hälsningar: WOFFE2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Hej WOFFE2! Hehe...jodå jag vet att du är avis.lite iaf! Ha det bra du också.så gott nu det går i kylan, som kommer snart. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trajja Inlagd September 14, 2009 Dela Inlagd September 14, 2009 Trevlig resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd September 15, 2009 Dela Inlagd September 15, 2009 Lars. Du kan ju inte panik meddela att du ska dra iväg så där. Tycker allt du får hitta en "intern" som tar över, typ Nerike eller liknande Trevlig resa, och många goa minnen! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 15, 2009 Dela Inlagd September 15, 2009 Lars. Du kan ju inte panik meddela att du ska dra iväg så där. Tycker allt du får hitta en "intern" som tar över, typ Nerike eller liknande Trevlig resa, och många goa minnen! .eller varför inte du Honken! Tack och ha det gött själv! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2009 Dela Inlagd September 16, 2009 Eftersom Lars har semester så får jag lägga in någon bild då. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd September 19, 2009 Dela Inlagd September 19, 2009 Dags o fylla på lite. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Får också hjälpa till lite i denna tråd med lite kul bilder i ämnet "Why Women Stay Single" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 Lyfter tråden bara för att ingen skall tro. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 Lyfter tråden bara för att ingen skall tro. Är denna teckning tillåten? สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 Är denna teckning tillåten? Alltid finns det väl nån dansk tidning som kan publicera den. Eller en svensk om det kallas "en omvänd rondellhund" Raksträckakatt? .. nej glöm det mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Försöker mig på att hålla tråden vid liv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu