frogfish Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 5 minuter sedan, skrev GreenValley: Ja, eller hitta en vettig resekompis, stackars sate som drabbas av det öde. Hehe. Jo, det var ju faktiskt en intressant historia illbattingen skrev. Dock verkade den inte vara helt sanningsenlig, då man efteråt förstått att det kanske inte helt och hållet var reskompisens fel att det skar sig. Skriva kunde han dock när han försökte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, den gemensamma nämnaren behöver inte vara att man inte gillar invandringen. Invandrare och invandringen är två skilda ting. Det flesta här verkar ju inte gilla dig, så vi är nog mer än rasister...ja, om du nog inte råkar vara invandrare. Då är vi helt enkelt vanliga rasister, eller vad du nu vill tycka. Ja jag skiter väl i om man gillar mig eller inte, men man ska ju säga vad man tycker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Här är det ju du som kastar ut etiketter och klistrar på folk. Ja kanske men jag tror att jag står för vad jag säger. Prova mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 8 minuter sedan, skrev Soengsang: Fascism dödar idag inte många människor, dagens uppenbara hot mot mänskligheten är religös(islamsk) fanatism samt till viss del kommunsim. Mycket kan man säga om Boa, men han är inte galen och äter inte lustiga svampar, har mest bara lite otur bakom tangentbordet. Fick just denna på PM, veckans kok på gång i Tavelbäck så de vill inte bli störda nu. Och grannen sitter eldvakt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 8 minuter sedan, skrev Soengsang: Fascism dödar idag inte många människor, dagens uppenbara hot mot mänskligheten är religös(islamsk) fanatism samt till viss del kommunsim. Mycket kan man säga om Boa, men han är inte galen och äter inte lustiga svampar, har mest bara lite otur bakom tangentbordet. Fick just denna på PM, veckans kok på gång i Tavelbäck så de vill inte bli störda nu. Det är väl ingen som gillar vare sig det ena eller det andra, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 51 minuter sedan, skrev Tommy: Dags att sluta mata Trollet. MVH Nja, en nr.17 på Partilles stjärnkrog är han väl värd... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 3 minuter sedan, skrev Benriach: Nja, en nr.17 på Partilles stjärnkrog är han väl värd... 17 är bra! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 22 minuter sedan, skrev Batting: Ja jag skiter väl i om man gillar mig eller inte, men man ska ju säga vad man tycker. Precis Vi kanske inte är några rasister. Vi tycker bara inte om idi*ter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 12 minuter sedan, skrev Batting: Är det kriminellt, eller hur menar du? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 30, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2020 https://svenska.yle.fi/artikel/2020/06/30/thailands-hogsta-domstol-frikande-finnwatch-medarbetaren-andy-hall Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 On 2020-06-28 at 14:22, skrev Kenneth4618: Är det kriminellt, eller hur menar du? Vad skulle vara kriminellt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 On 2020-06-28 at 14:09, skrev Batting: HENrik gillar även pizza, fanta och netflix... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 On 2020-06-27 at 20:17, skrev Benriach: Men om man flyr från det, varför i jösse namn tar man då med sig dessa sedvanor och kräver att få leva så även i Sverige? Tror nog mer på att peningtarmen suger... Du tror att peningtarmen suger när man betalar för att åka med en överfull liten flotte över medelhavet? Hur brukar du ta dig dit ner? Hur mycket pengar gjorde du sist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Men så jobbigt det blev...Jag har så många följare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 10 minuter sedan, skrev Batting: Du tror att peningtarmen suger när man betalar för att åka med en överfull liten flotte över medelhavet? Hur brukar du ta dig dit ner? Hur mycket pengar gjorde du sist? Fantastiska små överfulla flottar som lyckas landa på Arlanda... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 12 minuter sedan, skrev Benriach: Fantastiska små överfulla flottar som lyckas landa på Arlanda... Vad...har du delirium? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 22 minuter sedan, skrev Batting: Du tror att peningtarmen suger när man betalar för att åka med en överfull liten flotte över medelhavet? Hur brukar du ta dig dit ner? Hur mycket pengar gjorde du sist? Haha, dom är ju fullt medvetna om att räddningsskeppen ligger en liten bit ut o plockar upp dom. Kolla upp lite fakta om t.ex Libyen varav många av dessa ”livsfarliga” flytetyg utgår ifrån. ”Räddas” väldigt ofta några km ut från kusten. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 1 minut sedan, skrev Batting: Vad...har du delirium? Ja, får en släng varje gång jag läser ett inlägg från dig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 9 minuter sedan, skrev hamnoi: Haha, dom är ju fullt medvetna om att räddningsskeppen ligger en liten bit ut o plockar upp dom. Kolla upp lite fakta om t.ex Libyen varav många av dessa ”livsfarliga” flytetyg utgår ifrån. ”Räddas” väldigt ofta några km ut från kusten. Och det tycker du är fuskigt? Jag ifrågasätter ju sanningshalten i detta, men hoppas ju att det är sant. Eller hur Hamnoi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 10 minuter sedan, skrev Benriach: Ja, får en släng varje gång jag läser ett inlägg från dig... Aj då, sluta med det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 12 minuter sedan, skrev Benriach: Ja, får en släng varje gång jag läser ett inlägg från dig... Min enda reflektion efter att läst detta inlägg är väl ungefär "Hur fan kan man få en skrattande emoji efter det inlägget ?" Det betyder ju två idi*ter här i närtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 26 minuter sedan, skrev Benriach: Ja, får en släng varje gång jag läser ett inlägg från dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev Batting: Min enda reflektion efter att läst detta inlägg är väl ungefär "Hur fan kan man få en skrattande emoji efter det inlägget ?" Det betyder ju två idi*ter här i närtid. Så din enda reflektion slutade med tre citat. Jaja, saliga äro de obegåvade ty de förstår icke bättre... Ändrades Juli 3, 2020 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 1 timme sedan, skrev Batting: Och det tycker du är fuskigt? Jag ifrågasätter ju sanningshalten i detta, men hoppas ju att det är sant. Eller hur Hamnoi? Lägger ett svar i din klass.... Ähhhh??? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu