GreenValley Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Soengsang: Ahhha IS är alltså nationalister 🤣🤣🤣🤣🤣 Inte galna religösa fundamentalister alltså? Se vad man lär sig på mpr, finnar är rasister och IS är några som strider av nationalistiska övertygelser. Fan du är ju galen på riktigt! Speciellt alla deras krigare som ansluter från andra länder. Ändrades Juni 27, 2020 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Hej hej leverpastej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 1 minut sedan, skrev Soengsang: Ja har ingen teori, nöjer mig att se att UN klassar dem som en Islamsk terrororganisation, de har aldrig varit någon stat! Det är terrorister, våldtäktsmän, kvinnohatare och mördare, inga "som går och kring som några härskare" Förstår du inte att de är religösa fanatiker så är det illa. Ungefär som Nazisterna, eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 2 minuter sedan, skrev Batting: Ungefär som Nazisterna, eller hur? Å fan, var nazzarna religiösa fanatiker. Det hade jag ingen aaaaaaning om 😱 Dags att skriva om historieböckerna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Precis nyss, skrev Batting: Ungefär som Nazisterna, eller hur? Varför blandar du äpplen med päron, är du helt jävla pantad då det gäller historia o samhällskunskap? Nazism och kommunism bygger inte på religon, utan på fascism och politiskt förtryck. Islamism bygger på en viss religion och profets bok. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 18 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Så dök Dum Dum upp som inte skrivit ett enda vettigt inlägg detta året hittills 😂 Gissar att det är du som är förebilden till Edvin i Hälge. Som jag skrev prova med frimärksammling eller lär dej lösa korsord, Detta inlägg från dej är väl inte så storslaget utan bara skitsnack, visa på några vettiga inlägg från dej, 5 st kanske Förstår vad som kommer visa dina och så svarar du alltid, inget vettigt från dej, bara skit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 3 minuter sedan, skrev Boa52: Som jag skrev prova med frimärksammling eller lär dej lösa korsord, Detta inlägg från dej är väl inte så storslaget utan bara skitsnack, visa på några vettiga inlägg från dej, 5 st kanske Förstår vad som kommer visa dina och så svarar du alltid, inget vettigt från dej, bara skit Prova och läs dina egna inlägg om du vill läsa skit 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 19 minuter sedan, skrev Batting: Ungefär som Nazisterna, eller hur? Det måste verkligen ta emot att inse att allt ont i världen inte skapades av Hitler. Att kommunismen,islamismen och andra sjuka företeelser historiskt har varit sju resor värre än nazismen vill verkligen inte in i skallen på er godhetsknarkare... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Troll? Har @Batting någonsin skrivit nåt intressant eller positivt? Dags att sluta mata Trollet. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 6 minuter sedan, skrev Tommy: Troll? Har @Batting någonsin skrivit nåt intressant eller positivt? Dags att sluta mata Trollet. MVH Några semester bilder har han visat, men det han skrev omkring bilderna var varken positivt eller intressant. Så jag svarar Nej på andra frågan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 19 minuter sedan, skrev Boa52: Som jag skrev prova med frimärksammling eller lär dej lösa korsord, Detta inlägg från dej är väl inte så storslaget utan bara skitsnack, visa på några vettiga inlägg från dej, 5 st kanske Förstår vad som kommer visa dina och så svarar du alltid, inget vettigt från dej, bara skit Så du tycker som din kompis @Batting, att finnar är främlingsfientliga idi*ter? Konstigt att du försvarar den idi*ten, trodde du gillade finnar. Du kanske är främlingsfientlig du också (precis som illbattingen). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 1 timme sedan, skrev Batting: Jo jag vet att det är främlingsfientligas våta dröm att detta med flyktingmottagande skull bli någon slags privatsak. Då behöver ni ju inte bry er. Nä du detta är ett gemensamt problem. Vafan är det för fel på dig? Kalla mig gärna främlingsfientlig öga mot öga, men det är du för feg för. Hata homosexuella har du inget problem med, eller kalla folk med mixade barn för p-ordet. Men du gömmer dig bakom ett skitnick på ett forum? Lamt..... Den enda som är bevisat rasistisk och främlingsfientlig är ju du, och det för att du själv skriver det. Så sluta hata på andra för dina egna brister. Hatar du den du själv blivit, så gör nåt åt det istället för att skylla på andra istället. Eller försök hitta en frukost.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 34 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Å fan, var nazzarna religiösa fanatiker. Det hade jag ingen aaaaaaning om 😱 Dags att skriva om historieböckerna Behövs nog inte. Fanatiker var de så det räckte och blev över även till tokiga religiösa funderingar. Men det är väl liksom inte så viktigt? Tror du verkligen att alla konflikter här i världen beror på religiösa ting, eller tror du att det bara är något man skyller på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 9 timmar sedan, skrev Rillex: Finns rasister och hatiska människor i varje land %:en är nog lika stor var man än kommer. Finland har berikat världen med bastu, godaste lakritsen i världen (Fazer), vackra möbler, bra författare som Arto Paasilinna, läs ”kollektivt självmord” helt underbar, Var och är stora i Technosvängen. Finns en del grejor de har gjort. Knivslagsmålen inte att förglömma😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 4 minuter sedan, skrev frogfish: Vafan är det för fel på dig? Kalla mig gärna främlingsfientlig öga mot öga, men det är du för feg för. Hata homosexuella har du inget problem med, eller kalla folk med mixade barn för p-ordet. Men du gömmer dig bakom ett skitnick på ett forum? Lamt..... Den enda som är bevisat rasistisk och främlingsfientlig är ju du, och det för att du själv skriver det. Så sluta hata på andra för dina egna brister. Hatar du den du själv blivit, så gör nåt åt det istället för att skylla på andra istället. Eller försök hitta en frukost.... Word👊 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 39 minuter sedan, skrev Soengsang: Varför blandar du äpplen med päron, är du helt jävla pantad då det gäller historia o samhällskunskap? Nazism och kommunism bygger inte på religon, utan på fascism och politiskt förtryck. Islamism bygger på en viss religion och profets bok. Och i slutänden, vad blir resultatet? Det var fasen vad det plötsligt blev viktigt att etikettera saker och ting. Okej du tycker uppenbarligen att det ena är på något sett finare än det andra? Vilket och i så fall varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 4 minuter sedan, skrev Batting: Behövs nog inte. Fanatiker var de så det räckte och blev över även till tokiga religiösa funderingar. Men det är väl liksom inte så viktigt? Tror du verkligen att alla konflikter här i världen beror på religiösa ting, eller tror du att det bara är något man skyller på? Vad äter du för svampar? Är det samma sort som Boa? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev frogfish: Vafan är det för fel på dig? Kalla mig gärna främlingsfientlig öga mot öga, men det är du för feg för. Hata homosexuella har du inget problem med, eller kalla folk med mixade barn för p-ordet. Men du gömmer dig bakom ett skitnick på ett forum? Lamt..... Den enda som är bevisat rasistisk och främlingsfientlig är ju du, och det för att du själv skriver det. Så sluta hata på andra för dina egna brister. Hatar du den du själv blivit, så gör nåt åt det istället för att skylla på andra istället. Eller försök hitta en frukost.... Ja, eller hitta en vettig resekompis, stackars sate som drabbas av det ödet. Ändrades Juni 27, 2020 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 1 timme sedan, skrev Batting: Det är mycket märkligt. Jag har ju märkt att många här klart uttrycker främligshat för att tala klarspråk, men samtidigt så är det tydligen det värsta man kan anklaga er eller någon annan för. Är det inte bara att stå för sina åsikter? Nä då ska det lindas in i något politiskt skitsnack om invandrarpolitik hit och dit. Nja, den gemensamma nämnaren behöver inte vara att man inte gillar invandringen. Invandrare och invandringen är två skilda ting. Det flesta här verkar ju inte gilla dig, så vi är nog mer än rasister...ja, om du nog inte råkar vara invandrare. Då är vi helt enkelt vanliga rasister, eller vad du nu vill tycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 27 minuter sedan, skrev Benriach: Det måste verkligen ta emot att inse att allt ont i världen inte skapades av Hitler. Att kommunismen,islamismen och andra sjuka företeelser historiskt har varit sju resor värre än nazismen vill verkligen inte in i skallen på er godhetsknarkare... Vad har du fått det där ifrån? Jag tycker illa om alla sådana där ismer som skadat folk. Allt annat vore ju förryckt, eller har du någon annan åsikt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 4 minuter sedan, skrev Batting: Och i slutänden, vad blir resultatet? Det var fasen vad det plötsligt blev viktigt att etikettera saker och ting. Okej du tycker uppenbarligen att det ena är på något sett finare än det andra? Vilket och i så fall varför? Här är det ju du som kastar ut etiketter och klistrar på folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Ja, eller hitta en vettig resekompis, stackars sate som drabbas av det öde. Boa skulle nog passa☺ Men då vete fan om inte jag också skulle vilja åka med, fast lite på avstånd. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 3 minuter sedan, skrev Batting: Vad har du fått det där ifrån? Jag tycker illa om alla sådana där ismer som skadat folk. Allt annat vore ju förryckt, eller har du någon annan åsikt? Kommun.... också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 3 minuter sedan, skrev Batting: Och i slutänden, vad blir resultatet? Det var fasen vad det plötsligt blev viktigt att etikettera saker och ting. Okej du tycker uppenbarligen att det ena är på något sett finare än det andra? Vilket och i så fall varför? Fascism dödar idag inte många människor, dagens uppenbara hot mot mänskligheten är religös(islamsk) fanatism samt till viss del kommunsim. 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Vad äter du för svampar? Är det samma sort som Boa? Mycket kan man säga om Boa, men han är inte galen och äter inte lustiga svampar, har mest bara lite otur bakom tangentbordet. Fick just denna på PM, veckans kok på gång i Tavelbäck så de vill inte bli störda nu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Vad äter du för svampar? Är det samma sort som Boa? Du anser alltså att för att tycka att Nazisterna och IS var ungefär lika vidriga så måsta man äta något lustig svamp? Kan du utveckla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu