Jump to content
IGNORERAD

Kriminal tråden!

audirs2

Recommended Posts

Ang saft o bullar till dom kriminella. 

Enligt ett regeringsbeslut så skall vi inte straffa dom som bryter mot lagen, utan vi ska istället belöna dom som är lagliga.

E763D78C-8330-4965-8DFE-2A90FB01E1EA.thumb.jpeg.3304a4ec6b03d2a8867f0c29987ec0ea.jpeg

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev C-dude:

Enligt ett regeringsbeslut så skall vi inte straffa dom som bryter mot lagen, utan vi ska istället belöna dom som är lagliga.

E763D78C-8330-4965-8DFE-2A90FB01E1EA.thumb.jpeg.3304a4ec6b03d2a8867f0c29987ec0ea.jpeg

C;D

April April......

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev audirs2:

Någon som hört om Diktator Ikea?

Jag har nu upplevt det! Frugan köpte nått där förr förra helgen och ville att jag skulle åka dit å byta! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....säger jag, ja ni vet!

Kommer dit, en kilometer kö in som vanligt, men jag skall ju till byte och någon skitavdelning! Kommer dit, där står i dörren en fet n.....r och feta Ulla, frågar vart jag skall, alltså jag blir stoppad av dessa nazi vakter!!!

"Jag skall kolla" sa jag, nej säger nazi kärringen, ingången är där! "Vad händer om jag går in ändå, säger jag (älskar ju ikea :))? "Då kallar vi på väktare, säger nazi bruden Ulla!

"Polis då, frågar jag. "Nej vakter kommer säger nazi bruden! Helt sjukt att det angår anställda på Ikea vad jag skall där å göra! 😝

Har du lugnat dig nu?

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Alarik:

Har du lugnat dig nu?

He he, har alltid ogillat Ikejja och nu ännu mera! Lite som att bli tvingad att gå på ett sosse möte på torget!😝

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Esspe:

Den måste ha satt fart på verksamheten ;)

Kanske skulle bli billigare,,😉

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev audirs2:

He he, har alltid ogillat Ikejja och nu ännu mera! Lite som att bli tvingad att gå på ett sosse möte på torget!😝

Hellre det än ett nasse möte.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Alarik:

Är inte det samma sak med tanke på deras rötter ? 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Är inte det samma sak med tanke på deras rötter ? 😉

Alla partier har väl sitt historiskt smutsiga byk i bagaget.

Ja, kanske inte miljöpartiet förstås.

Brukar du gå på deras torgmöten?   😉

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Alarik:

Där går gränsen.

Fritz borde kanske läsa på lite om sossarnas historia så slipper han bli snurrig 😉

https://www.s-sanningen.com/

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Alarik:

Njet nasse möte för mig!

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev C-dude:

C;D

Njae, nu hann TV före mig. Men annars är det ju ett hyggligt bra aprilskämt, man kan ju vänta sig vilka vansinnigheter som helst av våran idi*tregering.

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Sakhon:

Njae, nu hann TV före mig. Men annars är det ju ett hyggligt bra aprilskämt, man kan ju vänta sig vilka vansinnigheter som helst av våran idi*tregering.

Jo,, tänk om ändå saft o bullar strategin också var ett aprilskämt.

C;D

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
4 timmar sedan, skrev Alarik:

Jag brukar gå på deras torgmöten då det är enda platsen man kan vara säker på att det inte är någon vidare trängsel i dessa Covid-tider

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Jag brukar gå på deras torgmöten då det är enda platsen man kan vara säker på att det inte är någon vidare trängsel i dessa Covid-tider

Det skulle du inte ha nämnt här.

Nu kommer du ju att få trängas med en massa forummedlemmar

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev ArneMorales:

Sverige Europamästare igen.

Varfor väljer de Sverige, och inte Finland, Norge eller Danmark?

https://www.friatider.se/polischefen-40-kriminella-klaner-i-sverige-kommit-hit-bara-att-bega-brott

Läste du inte Mats Löfvings förklaring till varför de väljer Sverige?

Att det beror på "integrationen", som de svenska politikerna har en naiv inställning till. Att invandrare som kommer hit inte vill bli en del av samhället.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Alarik:

Läste du inte Mats Löfvings förklaring till varför de väljer Sverige?

Att det beror på "integrationen", som de svenska politikerna har en naiv inställning till. Att invandrare som kommer hit inte vill bli en del av samhället.

Det kan finnas flera andra  forklaringar till varfor de väljer Sverige hellre än Finland, Norge och Danmark.

Tex sveriges statsministrars uttalanden.

Lofvens ``Sverige bygger inga murar``

och Reinfeldts

Här ett exempel från Norge

1728519078_Screenshot_2020-09-06ProfessorSvenskpolisrchanslsikampenmotgngvldet-Samtiden.png.e5db5ab2ebbe90963002872cd816b1b7.png

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Det kan finnas flera andra  forklaringar till varfor de väljer Sverige hellre än Finland, Norge och Danmark.

och Reinfeldts

1728519078_Screenshot_2020-09-06ProfessorSvenskpolisrchanslsikampenmotgngvldet-Samtiden.png.e5db5ab2ebbe90963002872cd816b1b7.png

Klart det finns.

Du kan ju själv en del av anledningarna till varför de väljer Sverige, och inte Finland, Norge eller Danmark.

Det är ju helt uppenbart varför de gör det.

Så varför frågar du?

Dela på andra sajter

Såg programmet om Jan Guillou "Den överlägsne journalisten" i torsdags.

Tycka vad man vill om Jan Guillou

men de facto är att han avslöjade en hel del, för vissa obekväma, sanningar.

"Denna gällande politiska moral, att förtiga olämpliga fakta, hindrade alltså länge all vettig journalistik i ämnet invandrare och brott. Följaktligen kunde denna brottslighet utvecklas i fred under lång tid, varför inga politiska åtgärder kunde sättas in för att bromsa utvecklingen."

Jan Guillou

Aftonbladet-bilaga januari 1996.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev ArneMorales:

och Reinfeldts

Redan på den tiden verkade han hålla knarkpartyn både hemma och på jobb.

Dela på andra sajter

Bra program på svt1 i kväll

Uppdrag granskning

tog upp  pakten mellan socialdemokraternas partiledning, byggjätten PEAB och den syrisk-ortodoxa församlingen i Sigtuna.

Ja, fy fan.

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Alarik:

Uppdrag granskning

tog upp  pakten mellan socialdemokraternas partiledning, byggjätten PEAB och den syrisk-ortodoxa församlingen i Sigtuna.

Ja, fy fan.

Ja snacka om klaner!🤬

Dela på andra sajter

Den där Reinfeldt grabben kör tydligen med samma taktik som den där Boss i Thailand.

Håller sig undan från förhör mm, och papper forsvunnit inom polisen, hm

Dags att lämna landet i privat jet?

https://www.friatider.se/las-tidigare-okanda-handlingarna-fran-knarkrazzian-mot-reinfeldt

Ändrades av ArneMorales
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Alarik:

Uppdrag granskning

Ja, fy fan.

Ett jättebra program i en serie på flera om det skit som förekommit i Sigtuna.  Bra även med att SVT visar kritiska program mot sossarna och inte bara matar på med barnprogram i bästa vänsterpropagandastil typ Pippi Långstrump som det påståtts tidigare här på MPR. :crazy:

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...