Jump to content
IGNORERAD

Kriminal tråden!

audirs2

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Nerike:

Är detta inte kriminellt, säger bara fy fan kicka henne direkt utan fallskärm.

Anna Kinsberg Batra anställer en vän till länsstyrelsen i Stockholm, med ett hitta på jobb med en lön på 90 000 i månaden.

Han är den bäst betalda på hela länsstyrelsen, han fick jobbet utan att utannonserade, han var den enda som sökte för ingen visste om jobbet.

och inte nog med det, jobbet är bara på deltid dvs. Han jobbar alltså inte ens full arbetsvecka med den feta lönen.

Nu vet jag inte hur mycket han jobbar, för det framkoframkommer inte i artikeln på Aftonbladet.

Men säg att han jobbar 75 procent då blir lönen en bra bit över 100 000 i månaden.

Men han var ju djup och kunnig akademisk person så han jobbar säkert bara 50 procent, dvs. 180 000 i månaden.

Alla dessa korrupta politiker börja sparka dom, så dom inte snår mer av våra skattepengar.

Fyra månader gäller det! Men ändå, borde inte VPK åxå fått en tjing på jobbet?🤣

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev audirs2:

Fyra månader gäller det! Men ändå, borde inte VPK åxå fått en tjing på jobbet?🤣

Jag vet.

Men kolla lönen så jävla sjukt, sedan spar dom in på skolor och vård.

Snacka om att hjälpa varandra att fylla sina fickor, 360 000:- för ett deltidsjobb på 4 månader det har väl inte en sjuksköterska ens på ett år och då heltidsjobb med obekväma arbetstider så som kvällar och helger.

Och läste du artikeln så var han högsta betald inom länsstyrelsen, inte ens högsta chefen var i närheten av hans lön.

Nä sett dit dom jävlarna, skulle jag missa lite med min bokföring på ett par tusen jagar dom än med blåslampa

• Ge karma 7

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Hur få slut på gängkriget? Sätt in ett stort antal bepansrade fordon i förorterna, så kan buset provocera dom och få ett svar i realtid! Det blev ju fred i Nordirland till slut så kan det även bli här!

Dom från vänstern kommer skrika högt, jag vet! 

• Ge karma 6

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Turkar knullar Sveriges myndigheter i arslet igen! Vad fan släppt mot 6 600 SEK i borgen.

https://www.tv4.se/”Jordgubben” gripen

JUST NU: ”Jordgubben” gripen

Uppdaterad:Idag 10:55Publicerad:Idag 10:33

Ismail ”Jordgubben” Abdo har gripits i Turkiet, rapporterar turkiska medier.
Gängledaren ska ha haft en skyddsväst, en pistol och ammunition.
Han släpptes senare mot borgen – på cirka 6 000 kronor.

Ismail Abdo ska ha gripits i samband med att turkisk polis stoppade den bil som han och en annan man färdades i. Med anledning av en efterlysning hos Interpol greps då Abdo.

På sig ska han ha haft någon typ av skyddsväst och han ska burit pistol. Abdo släpptes senare mot borgen på en summa motsvarande cirka 6 600 kronor.

Under förra året splittrades det kriminella nätverket Foxtrot, med ledaren Rawa Majid på ena sidan och Ismail Abdo på den andra.

TV4 Nyheterna har sökt svenska utrikesdepartementet.

Texten uppdateras

Ändrades av Amigo
  • Ge karma 5

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Amigo:

Turkar knullar Sveriges myndigheter i arslet igen! Vad fan släppt mot 6 600 SEK i borgen.

https://www.tv4.se/”Jordgubben” gripen

JUST NU: ”Jordgubben” gripen

Uppdaterad:Idag 10:55Publicerad:Idag 10:33

Ismail ”Jordgubben” Abdo har gripits i Turkiet, rapporterar turkiska medier.
Gängledaren ska ha haft en skyddsväst, en pistol och ammunition.
Han släpptes senare mot borgen – på cirka 6 000 kronor.

Ismail Abdo ska ha gripits i samband med att turkisk polis stoppade den bil som han och en annan man färdades i. Med anledning av en efterlysning hos Interpol greps då Abdo.

På sig ska han ha haft någon typ av skyddsväst och han ska burit pistol. Abdo släpptes senare mot borgen på en summa motsvarande cirka 6 600 kronor.

Under förra året splittrades det kriminella nätverket Foxtrot, med ledaren Rawa Majid på ena sidan och Ismail Abdo på den andra.

TV4 Nyheterna har sökt svenska utrikesdepartementet.

Texten uppdateras

Katasrof att internationellt efterlysta brottslingar släpps mot borgen,Erdogan är en rättshaverist

• Ge karma 9

Måne

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev måne:

Katasrof att internationellt efterlysta brottslingar släpps mot borgen,Erdogan är en rättshaverist

Eller hur, gjorde inte Uffe o Erdogan nån slags överenskommelse nyligen i samband med godkännande av Sverige till Nato? 

• Ge karma 2

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Amigo:

Eller hur, gjorde inte Uffe o Erdogan nån slags överenskommelse nyligen i samband med godkännande av Sverige till Nato? 

Det finns internationella överenskommelser hur dessa ska hanteras men det skiter mutkolven Erdogan högaktningsfullt i

• Ge karma 3

Måne

Dela på andra sajter

Kameljävlar!!!🤣

Dela på andra sajter

Enda trösten är att han är en större måltavla som fri än i häktet.

För vi vill ju inte ha hit honom.

• Ge karma 5
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev apknug:

Erdogan ville ha sina Kurder så han kan gasa dem. 

Men de lämnas inte ut från Sverige, vi fortsätter att vara en fristad för terrorister.

Då skiter Erdogan i jordgubben.

kurder är inte terrorister, dom gillar inte islam och där är kurderna och jag eniga. 

• Ge karma 6
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
  • 6 månader senare...
3 timmar sedan, skrev Wangthong:

Konstigt att inte sos kan tala dom tillrätta!

Finns det inga armband som Mogge kan dela ut? "Du får inte utpressa...."

• Ge karma 2
  • Pannslag 1
  • Haha 3
Dela på andra sajter

Det senaste är: En vacker tjej sitter på ett cafe, fixar med sin telefon osv. I ett hörn sitter en ensam man, lite osäker och så där, men fikar på i alla fall!

Tjejen reser sig och är på väg till toan, går avsiktligt nära den ensamma mannen och tappar sin plånbok nära honom. Han som är en gentleman plockar så klart upp den och ropar på tjejen!

Hon vänder om och går med ett vacker leende tillbaka och tar emot sin plånbok. Där börjar skojeriet!! Jag har en biljett för två på Viking Line men har inte hunnit betala den ännu säger den vackra tjejen. Hon undrar om han vill åka med om han pröjsar biljetten? Killen tar fram luren och frågar vart han skall betala, han får ett swish nummer och pröjsar glatt in 5000.- till henne! Dom bestämmer att dom skall ses vid terminalen en timme före avgång och killen står och väntar där fortfarande! 😆

• Ge karma 1
  • Ojojoj 1
  • Haha 1

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Det senaste är: En vacker tjej sitter på ett cafe, fixar med sin telefon osv. I ett hörn sitter en ensam man, lite osäker och så där, men fikar på i alla fall!

Tjejen reser sig och är på väg till toan, går avsiktligt nära den ensamma mannen och tappar sin plånbok nära honom. Han som är en gentleman plockar så klart upp den och ropar på tjejen!

Hon vänder om och går med ett vacker leende tillbaka och tar emot sin plånbok. Där börjar skojeriet!! Jag har en biljett för två på Viking Line men har inte hunnit betala den ännu säger den vackra tjejen. Hon undrar om han vill åka med om han pröjsar biljetten? Killen tar fram luren och frågar vart han skall betala, han får ett swish nummer och pröjsar glatt in 5000.- till henne! Dom bestämmer att dom skall ses vid terminalen en timme före avgång och killen står och väntar där fortfarande! 😆

Du kan nog gå hem nu. 🤣

• Ge karma 1
  • Haha 11
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...
Aray Na
38 minutes ago, Aray Na said:

Det återstår att se hur utgången blir angående påskrift...

502619554_23975971862028526_1069266005711994605_n.jpg

502634304_10233013756065064_8807352504516144774_n.jpg

41782913_297687544347750_930591968478625792_n.jpg

Järvaveckan_2017.jpg

Jag vet inte om du läste hela artikeln..?

Avtalet ska skrivas under i sommar. Det och nödvändiga lagändringar måste sedan godkännas av riksdagen, där det krävs tre fjärdedelars majoritet.

Dela på andra sajter

UglyFarang
On 2025-06-04 at 16:25, skrev Aray Na:

Jag vet inte om du läste hela artikeln..?

Avtalet ska skrivas under i sommar. Det och nödvändiga lagändringar måste sedan godkännas av riksdagen, där det krävs tre fjärdedelars majoritet.

Clirre?

• Haha 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Jävla svin!

• Ge karma 1
  • Pannslag 1

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...