Jump to content
IGNORERAD

Kriminal tråden!

audirs2

Recommended Posts

Där åkte dom på "fisk" (pisk)!!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Här blev det 0.-$$$$ för idi*tas!:lipa:

Ändrades av audirs2

Dela på andra sajter

En död bandit är en bra bandit!

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Alarik:

Nej tyvärr så finns det inte några skyddade platser.

https://www.aftonbladet.se/a/0nerAJ?refpartner=link_copy_app_share

Hade det varit en moske så hade regeringen samlats och utlyst katastrofläge.

I mitt husorgan var det en liten notis inne i tidningen längst ner på sidan, för det ingår i PK-elitens beteendemönster att det som rör kristendomen skall man förtiga.

Born41

Dela på andra sajter

On 2020-07-24 at 11:30, skrev Bananen:

Att sitta i rullstol vore för lindrigt för detta kräket.

115740808_2738545046466824_5495183996906095304_n.jpg.49656b7e24c6f94ff194695145804472.jpg

På bilden ser ni Ahmed Dahir Mahamoud. En 40-årig man bosatt i Norrköping. I veckan dömdes han för en bestialisk våldtäkt på en 9-årig flicka. Men faktum är att våldtäkten aldrig skulle behövt ske - rättsväsendet valde nämligen att släppa ut pedofilen Ahmed i förtid.

Mannen hade tidigare lurat med sig en 12-årig flicka ner i en källare. När flickan var inne stängde han dörren, la en hand runt hennes mun och drog upp en kniv mot halsen. Han hotade henne till livet och puttade in henne på en toalett. Där lyfte han upp henne mot en vägg och började sedan att förgripa sig sexuellt på henne. När pedofilen Ahmed sedan kände sig ”färdig” sprang den lilla flickan förtvivlat ut från porten. Hon hade panik, grät, och skrek efter hjälp.

Tiden efter övergreppet var svår för flickan. En period ville hon inte åka spårvagn eller gå ut själv. Hon gick inte heller till skolan och tvingades att gå om en årskurs. Hennes gärningsman Ahmed kom däremot lindrigt undan och dömdes bara till 21 månaders fängelse. Men några 21 månader blev det aldrig. Redan efter 14 månader (drygt ett år) blev mannen villkorligt frigiven och försatt på fri fot. Ett beslut som nästan skulle kosta livet på en annan liten flicka.

För i april 2020 så var det dags igen. Denna gång var offret en 9-årig flicka på väg hem från skolan. Mannen drog in henne i en buske, han slog henne våldsamt och drog upp en kniv mot hennes hals. Han släpade hennes ben in i skogen och smörjde in henne i lera. Han band hennes händer och ströp henne så hon inte kunde andas. Sedan började han att våldta det lilla barnet. Flickan fick så allvarliga skador att rättsläkaren ansåg att de varit potentiellt livshotande. Flickan lider nu även utav sömnproblem och får traumabehandling.

Förlåt, men vad är det som HÄNDER i det här landet? Små flickor som blir totalt nedbrutna samtidigt som pedofiler släpps ut i förtid. Faktum är att det sista övergreppet ALDRIG skulle hänt om Ahmed suttit kvar hela straffet. Men nu tackade han för våra naiva lagar genom att våldta och nästa mörda ett 9-årigt barn.

På bilden ser ni Ahmed Dahir Mamoud. En sadistisk pedofil som försökt förstöra två små änglars liv. Han dömdes i måndags till 11 års fängelse. Men då vi lever i ett land som frekvent släpper ut pedofiler i förtid så lär den här mannen vara ute betydligt tidigare än så.

Källa: Norrköpings tingsrätt B 1262-17 och B 1231-20

Man blir så arg så man nästan biter sönder sina tänder!

Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Att kontra med våld funkar inte för svenskarna. En omfattande återvandring av de kriminella analfabeterna är en absolut förutsättning för  att återskapa den svenska välfärden.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Jive:

Att kontra med våld funkar inte för svenskarna. En omfattande återvandring av de kriminella analfabeterna är den enda möjligheten att återskapa det gamla Sverige.

Instämmer 100 procent.

Samt snabba utvisningar av de grovst kriminella for att statuera exempel for ovriga.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev ArneMorales:

Instämmer 100 procent.

Samt snabba utvisningar av de grovst kriminella for att statuera exempel for ovriga.

Det är ju nästan inga utvisningar som verkställs,för stackarna kan ju råka illa ut i hemlandet.

Sverige får agera soptipp fortsättningsvis verkar det som.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Det är fan pinsamt att våra grannläder måste ta tag i taktpinnen och ge våra mördande blågomar skäliga straff. Jag skäms över Sverige, framför allt då över politiker,rättsväsende eller över allt det offentliga. Jävla trams det är vad det är!

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

On 2020-08-28 at 05:57, skrev B747:

Det är ju nästan inga utvisningar som verkställs,för stackarna kan ju råka illa ut i hemlandet.

Bara att skicka tillbaka, och vägrar dom att ta emot sina brottslingar så är det bara att dra av några miljoner per gubbe för att vi tar hand om skräpet, vi betalar årligen drygt 800 miljoner till Somalia och drygt 1200 miljoner till Afghanistan så det finns att ta av, hela biståndet 2020 låg på 52 miljarder.

Pengar som ingen har någon riktigt koll på vart dom tar vägen, bättre att lägga dom pengarna på att bygga upp Sverige igen samt rensa upp bland kriminaliteten.

https://www.sida.se/Svenska/Om-oss/Budget/

https://openaid.se/sv/aid/sweden/all-countries/all-organisations/all/2019/

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Bananen:

Bara att skicka tillbaka, och vägrar dom att ta emot sina brottslingar så är det bara att dra av några miljoner per gubbe för att vi tar hand om skräpet, vi betalar årligen drygt 800 miljoner till Somalia och drygt 1200 miljoner till Afghanistan så det finns att ta av, hela biståndet 2020 låg på 52 miljarder.

Pengar som ingen har någon riktigt koll på vart dom tar vägen, bättre att lägga dom pengarna på att bygga upp Sverige igen samt rensa upp bland kriminaliteten.

https://www.sida.se/Svenska/Om-oss/Budget/

https://openaid.se/sv/aid/sweden/all-countries/all-organisations/all/2019/

Instämmer helt.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev B747:

Instämmer helt.

Ja svetsare blir dom inte, aldrig!

Dela på andra sajter

On 2020-08-28 at 03:25, skrev ArneMorales:

Instämmer 100 procent.

On 2020-08-28 at 05:57, skrev B747:

Utvisningsresor verkar vara väldigt effektiva

Händelsen inträffade under en utvisningsresa till Afghanistan som var arrangerad av EU-myndigheten Frontex. På väg hem fick svenskarna stanna i Tbilisi, Georgien, över natten för vila.

Minst sju av de 55 som deltog från Kriminalvården var då ute och festade med shotsbrickor och sedan på en sexklubb där de tvingades lösa ut sig i dörren. Ett besök som kostade två av dem 25 000 kronor var.

Var det en person de skulle skicka hem?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kJ4PML/kriminalvardarna-pa-porrklubb-avslojades-av-kollega-jag-ville-hamnas

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Enis:

Händelsen inträffade under en utvisningsresa till Afghanistan som var arrangerad av EU-myndigheten Frontex. På väg hem fick svenskarna stanna i Tbilisi, Georgien, över natten för vila.

Minst sju av de 55 som deltog från Kriminalvården var då ute och festade med shotsbrickor och sedan på en sexklubb där de tvingades lösa ut sig i dörren. Ett besök som kostade två av dem 25 000 kronor var.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kJ4PML/kriminalvardarna-pa-porrklubb-avslojades-av-kollega-jag-ville-hamnas

enis

Ehhh moped?

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Enis:

enis

En av de 7 som var med och festade angav dom andra och blev själv befordrad till chef medans dom andra vart avstängda. Skönt att man inte jobbar inom kriminalvården med såna chefer 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Någon som hört om Diktator Ikea?

Jag har nu upplevt det! Frugan köpte nått där förr förra helgen och ville att jag skulle åka dit å byta! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....säger jag, ja ni vet!

Kommer dit, en kilometer kö in som vanligt, men jag skall ju till byte och någon skitavdelning! Kommer dit, där står i dörren en fet n.....r och feta Ulla, frågar vart jag skall, alltså jag blir stoppad av dessa nazi vakter!!!

"Jag skall kolla" sa jag, nej säger nazi kärringen, ingången är där! "Vad händer om jag går in ändå, säger jag (älskar ju ikea :))? "Då kallar vi på väktare, säger nazi bruden Ulla!

"Polis då, frågar jag. "Nej vakter kommer säger nazi bruden! Helt sjukt att det angår anställda på Ikea vad jag skall där å göra! 😝

Ändrades av audirs2

Dela på andra sajter

On 2020-08-29 at 12:01, skrev Nineteen68:

Det är fan pinsamt att våra grannläder måste ta tag i taktpinnen och ge våra mördande blågomar skäliga straff. Jag skäms över Sverige, framför allt då över politiker,rättsväsende eller över allt det offentliga. Jävla trams det är vad det är!

https://samtiden.nu/2020/08/min-gladje-over-danmark-ar-enorm/

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...