Jump to content
IGNORERAD

Hur många thaitjejer känner ni där ni bor?


broder tuk tuk

Hur många thaitjejer, gifta eller singlar känner ni?  

190 röster

  1. 1. Hur många thaitjejer, gifta eller singlar känner ni?

    • 0
      9
    • 1-5
      34
    • 5-10
      42
    • 10-20
      45
    • 20-100
      60


Recommended Posts

Avregistrerad clion

ok men det kan väl inte finnas så många i den lilla byn?? :blink::blink::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    32

  • noBuzz

    28

  • Avregistrerad clion

    22

  • Baa

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Bara varit upptagen med att undersöka thaitjejerna i hembyn lite närmare.

BTT

Nu blev man ju nästan lite nyfiken

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Brodern går i stadgetankar/börjar komma upp i ålder :blink::blink::wub::wub::heat::haha::heat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja vad har du varit vart tyst ett par dar.har regeringen satt dej i arbete eller :rtfm:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Brodern går i stadgetankar/börjar komma upp i ålder :blink::blink::wub::wub::heat::haha::heat:

Mja, Bäste Bror har förmodligen haft problem med att logga in på det nya forumet ..

Link to comment
Dela på andra sajter

clion,då följer du forumet dåligt,har skrivit varje dag den här veckan :clapping: och regeringen jobbar så jag och grabben har lugna gatan här hemma :preved: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vilka trådar glor du på då :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Arne!

Ja måste ju erkänna att forumet blivit lite rörigare. Hittar exempelvis inte nightlifeforumet längre.

Kanske någon moderator kan upplysa mig om vart det tagit vägen?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Arne!

Ja måste ju erkänna att forumet blivit lite rörigare. Hittar exempelvis inte nightlifeforumet längre.

Kanske någon moderator kan upplysa mig om vart det tagit vägen?

BTT

Fan Btt, har du haft semester fån forumet??

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Arne!

Ja måste ju erkänna att forumet blivit lite rörigare. Hittar exempelvis inte nightlifeforumet längre.

Kanske någon moderator kan upplysa mig om vart det tagit vägen?

BTT

Skicka PM till surinP3

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hittar exempelvis inte nightlifeforumet längre.

Kanske någon moderator kan upplysa mig om vart det tagit vägen?

BTT

KATASROF :blink: har herrn inte betalat medlemsavgifen :bag:

pm herr surin så kan ni kanske få lite rabatt :preved:

Ha jag har också undrat om han har träffat en ruggugla.vilket sannolikt skulle innebära mindre skratt på forumet :hi::heat::heat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Clion!

Nej har inte träffat någon rugguggla och har definitivt inga planer på något sådant.

Fan man vill väl kunna dra ner till Pattaya utan en massa gnäll i öronen.

Någon svensk rugguggla vill man inte släpa på bland barerna.

Möjligen nån mullig ryska eller tyska för shortime.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag tror att hern behöver tömma sej.

chasminnet alltså hern verkar se ut som nån som sett spöken (avataren alltså)

Följande bruksanvisning kan tillämpas.remowe pictur.tryck därefter på ctrl+f5 samtidigt.enl suurinp3

Har justerat lite inställningar nu.

För att ställa in rätt "storlek" på avataren. Gå in i era profilinställningar och skriv in rätt mått på er avatar. Då ska det nog se bra ut igen.

Nu finns forumet även på MPR.nu

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT, kan du vara vänlig och förklara hur och varför en snubbe som inte varit i Thailand dom senaste åren kollar upp tjejerna i hembyn?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Falangen!

Nej men nu har jag varit där. Hängde med en polare och hans fruga till hennes familj i en skitby utanför Loei. Jävligt långt från Pattaya. Tur man bunkrade upp med sangsom och chips innan man kom dit.

Fanns en liten goding några kojor bort, men hon va gift med en thaiman och hade tre ungar så där vågade man inte sätta in nån stöt.

Blev tyvärr inget Pattaya eftersom frugan är jävligt svartsjuk och inte ville sätta sin fot i fiskebyn trots att kärringen själv jobbat i bar på soi 7 under flera år och pippat både tyskar, engelsmän och finnar.

Fattar inte hur fan man som gubbe kan bygga hus uppe i byarna i Isan och sitta där och häcka bland en massa gafflande hundar och folk som somnar klockan 8 på kvällen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog att herr Btt har letat land uppe i Isaan..

Det är slut på Pattaya resorna..

Vi ska alla den vägen vandra.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej men nu har jag varit där. Hängde med en polare och hans fruga till hennes familj i en skitby utanför Loei. Jävligt långt från Pattaya. Tur man bunkrade upp med sangsom och chips innan man kom dit.

Fanns en liten goding några kojor bort, men hon va gift med en thaiman och hade tre ungar så där vågade man inte sätta in nån stöt.

Blev tyvärr inget Pattaya eftersom frugan är jävligt svartsjuk och inte ville sätta sin fot i fiskebyn trots att kärringen själv jobbat i bar på soi 7 under flera år och pippat både tyskar, engelsmän och finnar.

Fattar inte hur fan man som gubbe kan bygga hus uppe i byarna i Isan och sitta där och häcka bland en massa gafflande hundar och folk som somnar klockan 8 på kvällen.

BTT

Och om nagon mot formodan undrat var jag varit de senaste 3 dagarna sa kan jag meddela att jag varit pa manen ihop med jordaniens kvinnliga 4x100 meters stafettlag for hoghojdstraning infor London-OS.

Den ultra-ekonomiske BTT koper en 1-veckas resa till Thailand och spenderar den i en hydda utanfor Loei for att vara trevligt sallskap till sin polare. Hmm, manga konstiga saker i den meningen men fragan ar om inte just pastendet att han har en polare var det allra markligaste :).

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:clapping::clapping::crazy:

Bara varit upptagen med att undersöka thaitjejerna i hembyn lite närmare.

BTT HEMBYN????????? nu försa du dej

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, det förstår väl var och en att det kostar en slant att hänga utanför Seven Eleven i Fiskebyn.

Däremot så kan man leva väldigt billigt i en by utanför Loei, där det inte finns någon Seven Eleven som frestar.

Snållänningen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter härligt BTT, gissar på inga foton från denna resa heller?

Frågan är om han lärt sig några nya ord?

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Falangen!

Nej men nu har jag varit där. Hängde med en polare och hans fruga till hennes familj i en skitby utanför Loei. Jävligt långt från Pattaya. Tur man bunkrade upp med sangsom och chips innan man kom dit.

Fattar inte hur fan man som gubbe kan bygga hus uppe i byarna i Isan och sitta där och häcka bland en massa gafflande hundar och folk som somnar klockan 8 på kvällen.

BTT

[/quote

Inte det heller? :whistle:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är om han lärt sig några nya ord?

:rolleyes:

Tjena Buzzen, jag tror att du tror lika lite som jag tror på att våran broder ens varit i Thailand någonsin.

Aldrig ett foto publicerat på grund av att han inte vet hur man gör, trots att han fått det förklarat ett flertal gånger. Många felaktigheter genom åren som senare vänds när han får det minsta lilla medhåll. Senast var det väl nått om att ett litet simpelt condo för 12,000 baht i månaden räcker om man är på semester. Vändes till att man vill bo bättre än på hotell... Kommer ihåg för ett par år sedan när han hade suttit i häktet på soi 8 för overstay som upptäckes av en slump när snuten knackade på dörren. Vet inte om immigration som låg på soi 8 förr ens hade nått häkte, men om det var snuten som knackade på dörren så borde han blivit körd till soi 9 där snutstationen ligger, och hade han suttit i häktet hade han aldrig glömt den adressen. Men mest intressant om vår kära broder är väl ändå att trots flera år i Thailand som lärare och bar-räv så finns där mig veterligen ingen som har träffat han, någonsin... Föreslog han för ett par år sedan att jag skulle ta pågatåget upp till hbg där han sade sig bo, och så kunde vi gå ut och ta ett par öl och snacka lite. Blev tvärnej. Sen har vi ju biten med mulliga ryskor och indiskor, om man gillar dom så är det väl bättre att åka till St Petersburg eller Calcutta istället för LOS?

Broder Tuk Tuk, dessa ord är riktade direkt till dig

Jag "sprang" på dig på Thaitjejer för första gången hösten 2005, och tyckte du var både en skön lirare samt var en som jag trodde på när du skrev. Enda jag är besviken på är mig själv, att det tog drygt ett år innan jag genomskådade dig. Jag tror inte du är ett troll, tror mer på att du är en tomte som faktiskt tror på vad du skriver här när du lever i din fantasivärld. Nu var du borta från forumet i 2 dagar, på frågan om var du har hållit hus så har du varit i Thailand och forskat i hembyarna? ? ? Tycker fortfarande du är en skön lirare, tyvärr tror jag inte på ett ord du skriver här längre bara.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang,

Allt behöver inte vara sant när man spelar en roll som BTT.

Varje skådespel eller film eller teaterpjäs har självklara dramaturgiska utrymmen mellan verklighet och fantasi för att åstadkomma sitt mål. Och vi alla älskar detta…

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...