Jump to content
IGNORERAD

gå på massage i sverige


soi cowboy

Recommended Posts

Quote

Kanske uppsöker du fel ställen med flit :yes:

Skönare behandling ? :diablo:

Eller så tycker tjejerna synd om honom ...  ;)

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    14

  • Thaiger

    13

  • AnOnYm

    5

  • Nypan

    5

Mest aktiva i denna tråd

Herr Chang

Quote

Även om jag vet att det finns bra många fler seriösa massage ställen i Thailand än "Happy ending ställen" så är det inte svårt att föreställa sig att många som har varit på turist stråken i Pattaya och Phuket tror att utbudet är det samma även här. Visst är det trist med fördommar, frugans kompis är hur duktig som helst på massage och vill man addera till några fördommar så säger hon att det är främst män från tredje land som vill ha andra tjänster.

Hej Nobody,

Intressant observation från frugans kompis där!

Fru Chang meddelar att vissa uppenbarligen svenska kunder nöjer sig med ett försök att få happy ending. Dom får ett nej, och sen blir det inte mer med det. Fast dom återkommer för vanlig massage!

Vissa invandrargrupper ger sig tyvärr inte, utan frågar varje gång. Fru Chang har dock endast samma svar att ge.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Nobody,

Intressant observation från frugans kompis där!

Fru Chang meddelar att vissa uppenbarligen svenska kunder nöjer sig med ett försök att få happy ending. Dom får ett nej, och sen blir det inte mer med det. Fast dom återkommer för vanlig massage!

Vissa invandrargrupper ger sig tyvärr inte, utan frågar varje gång. Fru Chang har dock endast samma svar att ge.

Herr Chang har talat.

Eskimåer?

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Eskimåer?

Nej, eskimåerna är endast intresserade av att det är varmt i lokalen. Dom är inte vana vid att ta av sig det mesta av sina kläder. Fru Chang får slå på varmluftsfläkten, vilket är något bisarrt med tanke på hur det är i Thailand.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Är man i Thailand och vill ha happy ending är det väl bättre att få det i en bar än på en massageklubb.

Inte direkt svårt att få sex.

Tom ringaren i Notre Dame skulle väl få till det ifall han bara hade tillräckligt med stålar.

Men det kanske är trevligare med lilla "oskyldiga" massagenoi än med mer rutinerade barnoi.

Med massagenoi kan man ju låtsas att man får en avsugning av frugans syster.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Är man i Thailand och vill ha happy ending är det väl bättre att få det i en bar än på en massageklubb.

Inte direkt svårt att få sex.

Tom ringaren i Notre Dame skulle väl få till det ifall han bara hade tillräckligt med stålar.

Men det kanske är trevligare med lilla "oskyldiga" massagenoi än med mer rutinerade barnoi.

Med massagenoi kan man ju låtsas att man får en avsugning av frugans syster.

BTT

Tja, nu var ju ämnet massage i Sverige.

Får man fråga om BTT provat det någon gång? Vore ju mer intressant än BTT's något vulgära utläggningar om massage i Thailand.

Jag kan förstå att det känns långt till juli 2010.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Changen,

Om BTT provat massage i Sverige?

300 spänn för en timme är väl 600 samlade ölburkar. Det tar minst 3 dagar att samla in och

räcker nästan till en longtime i Pattis om man hittar en något rabatterad tant i Naklua.

Tror svaret är givet på den frågan.

Allas vår fagre och världsvane Don Juan i sina fulla 19.2 sliter så hårt för sina mynt att han aldrig

skulle slösa dem på massage i Sverige. Speciellt inte när han och kompisen från Notre Dame kan dela

kärlek för slantarna i Pattis istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hej NoBuzz,

Nej, massage i Sverige är nog inget för vår käre BTT.

För övrigt har fru Chang just höjt sitt pris från SEK 400 till SEK 500 per timme. Ibland blir jag nästan rädd (men ändå imponerad) inför fru Changs mod, speciellt i denna lågkonjunktur.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Changen,

Om BTT provat massage i Sverige?

300 spänn för en timme är väl 600 samlade ölburkar. Det tar minst 3 dagar att samla in och

räcker nästan till en longtime i Pattis om man hittar en något rabatterad tant i Naklua.

Tror svaret är givet på den frågan.

Allas vår fagre och världsvane Don Juan i sina fulla 19.2 sliter så hårt för sina mynt att han aldrig

skulle slösa dem på massage i Sverige. Speciellt inte när han och kompisen från Notre Dame kan dela

kärlek för slantarna i Pattis istället.

Ganska underhållande skrivet, buzzen.

Timmars om inte dagars läsande av hans inlägg måste ligga till grund för den

imponerande detaljkunskapen om broderns liv och levnad.

Ett verkligt djupgående intresse får man lov att konstatera

för en person i den virtuella värld ett forum är :-)

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

HC,

Är glad för hennes skull. Hoppas på fortsatta framgångar. Hälsa från mig.

GD,

Inte dagar... jag har år av läsande av Broders alster bakom mig.

Men sedan finns det ju naturligtvis andra skäl till mitt intresse.

Men de har du ju redan listat ut. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

För övrigt har fru Chang just höjt sitt pris från SEK 400 till SEK 500 per timme. Ibland blir jag nästan rädd (men ändå imponerad) inför fru Changs mod, speciellt i denna lågkonjunktur.

I Stockholm skulle 500 SEK vara utsiktslöst att p.g.a. överetablering i branschen.Förekommer happy hourpris på 250:- och det man förlorar på gungorna tar man igen på karusellerna :whistle: .

Sen finns det många tjejer som är här på turistvisa och försöker tjäna ihop så mycket som möjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

borninthai

Broskans inlägg ger faktiskt ett ganska bra bild  av vad som har hänt med flickor som kommer till det förlovande landet Swdean eler Sewdwed. Eller Sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, Kanske fru Chang ändå har en hel del Thailogik kvar, "färre kunder högre pris" så det blir samma i slutänden.

:clapping::clapping:

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.. har också hört rykten om happy ending på thaimassage i Stockholm. Dock har jag själv aldrig heller stött på det även om jag varit på massage flera gånger.

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Normalpris här i västergötland svart är nog 200:- timmen  själv slipper jag undan med med 150 som kompispris.

Ingen happyend prat här utan helt seriöst.

Gå till en riktig etablerad massös pallar inte min plånbok för tyvär.

klassen på massagen har varierat men nu har vi nog hittat en som är duktig och har en massa diplomer.

Det blir någon gång om året i Sverige men i Thailand blir det så ofta jag kan :great:

I Bangkok som ex så är det ju nästan gratis :whistle:

Där vaktar min tjej också för att förhindra happy end förmodar jag :kort:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hmm.. har också hört rykten om happy ending på thaimassage i Stockholm. Dock har jag själv aldrig heller stött på det även om jag varit på massage flera gånger.

Det har nog blivit svårare för förstagångsbesökare att få det efter åtalet mot den s.k.60-åringen.

Sen så drar ju en del ställen enbart manligt klientel :whistle: ,medan andra har

både män och kvinnor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det har nog blivit svårare för förstagångsbesökare att få det efter åtalet mot den s.k.60-åringen.

Sen så drar ju en del ställen enbart manligt klientel :whistle: ,medan andra har

både män och kvinnor.

Läser jag rätt, så beror det helt enkelt på vilket ställe man går till :)

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Läser jag rätt, så beror det helt enkelt på vilket ställe man går till :)

Man kan nog även säga att det kan  bero på vilken massös man får.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok det här har inte hänt justnu,var för något år sedan,såg en artikel som rekommenderade ett ställe med bra massage.Plötsligt hoppar hon upp på bänken ska börja "riva av" utan att jag ens antytt något eller hon ens frågat :crazy: .Kanske förväxlade mig med någon annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Hmmm, Kanske fru Chang ändå har en hel del Thailogik kvar, "färre kunder högre pris" så det blir samma i slutänden.

:clapping::clapping:

MVH

Baa

Hehe, ja det blir intressant att se hur denna prishöjning utfaller.

I rättvisans namn ska sägas att fru Chang investerat en hel del i lokalen. Hos vissa konkurrenter (ingen nämnd, ingen glömd) ser det ganska sunkigt ut.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Man kanske ska skilja på thaimassage och oljemassage?

Många här tror att det är detsamma.eller har jag fel? Jag har själv upplevt att vid oljemassage så är det närmare en happy ending än vid vanlig thaimassage?Veteranerna här kan väl kommentera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att det inte blir en happy ending om den masseras med olja ... :mdr:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Haha ,jag håller med dej men om att jag av olika anledningar inte har lust så är det penibelt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...