Jump to content
IGNORERAD

Bye bye Thai !


Captain Morgan

Recommended Posts

3 minuter sedan, skrev Fritz:

Jag tror att hon stöder sig på dom ca: 97% av rapporterna som spretar åt ungefär samma håll. Det håll som dom övriga 3 procenten spretar åt har ju sitt absoluta stöd här på MPR. Om du sedan menar att hon kom efter i skolan pga sitt strejkande så kan jag upplysa dig om att hon klarade skolan galant, här är hennes slutbetyg från nian.

  • Bild: A
  • Biologi: A
  • Engelska: A
  • Fysik: A
  • Geografi: A
  • Hem- och konsumentkunskap: B
  • Historia: A
  • Idrott och hälsa: B
  • Kemi: A
  • Matematik: A
  • Moderna språk, franska: A
  • Musik: A
  • Religionskunskap: A
  • Samhällskunskap: A
  • Slöjd: A
  • Svenska: B
  • Teknik: A

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/928450-greta-thunberg-har-slutat-grundskolan-har-ar-hennes-topp-betyg

Varifrån har du källan på 97 resp 3%.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    26

  • Soengsang

    26

  • broder tuk tuk

    16

  • Tommy

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

13 minuter sedan, skrev Mankan:

Det är sällan jag ser dig reagera över all den skit Åkesson eller sådana som Lamotte och Bali får utstå. Men då är det ju förstås den goda sidan som står för hatet.

Ehhh, ungefär som jag skulle be dig förklara varför du aldrig reagerar över den skit som Greta får utstå. Äsch, glöm det..keep up the good work med dina insiktsfulla inlägg Mankan.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Fritz:

Jag tror att hon stöder sig på dom ca: 97% av rapporterna som spretar åt ungefär samma håll. Det håll som dom övriga 3 procenten spretar åt har ju sitt absoluta stöd här på MPR. Om du sedan menar att hon kom efter i skolan pga sitt strejkande så kan jag upplysa dig om att hon klarade skolan galant, här är hennes slutbetyg från nian.

  • Bild: A
  • Biologi: A
  • Engelska: A
  • Fysik: A
  • Geografi: A
  • Hem- och konsumentkunskap: B
  • Historia: A
  • Idrott och hälsa: B
  • Kemi: A
  • Matematik: A
  • Moderna språk, franska: A
  • Musik: A
  • Religionskunskap: A
  • Samhällskunskap: A
  • Slöjd: A
  • Svenska: B
  • Teknik: A

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/928450-greta-thunberg-har-slutat-grundskolan-har-ar-hennes-topp-betyg

Vad är ungefär åt samma håll? Det finns mycket i det Greta säger som inte stöds av några 97 %.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det gör mig djupt olycklig. Och det förvånar mig att en förövrigt, i mina ögon upplyst person som du går på, och dessutom 
försvarar detta jippo, framhärdar i Greta´s förträfflighet.
Du kan väl inte på fullt allvar tro att detta är något hon gör av egen fri vilja???
Mitt tips är att det efter senaste "PR-jippot" så kommer det att bli väldigt tyst om Greta.
Jag må ha fel, men det får man se senare
mvh
biker
 
Tallens lön är villkorad av rätt åsikter.

Partiets lönelista är lång men betalas med skattemedel.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Nicholas:

Tallens lön är villkorad av rätt åsikter.

Partiets lönelista är lång men betalas med skattemedel.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Först tänkte jag "men vad i h-vete är det mannen skriver ?" men sen kom jag ju på att det är ju lördag för tusan och då kan man vänta sig vad som helst från det hållet. :spiteful:

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Jag tror att hon stöder sig på dom ca: 97% av rapporterna som spretar åt ungefär samma håll. Det håll som dom övriga 3 procenten spretar åt har ju sitt absoluta stöd här på MPR. Om du sedan menar att hon kom efter i skolan pga sitt strejkande så kan jag upplysa dig om att hon klarade skolan galant, här är hennes slutbetyg från nian.

  • Bild: A
  • Biologi: A
  • Engelska: A
  • Fysik: A
  • Geografi: A
  • Hem- och konsumentkunskap: B
  • Historia: A
  • Idrott och hälsa: B
  • Kemi: A
  • Matematik: A
  • Moderna språk, franska: A
  • Musik: A
  • Religionskunskap: A
  • Samhällskunskap: A
  • Slöjd: A
  • Svenska: B
  • Teknik: A

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/928450-greta-thunberg-har-slutat-grundskolan-har-ar-hennes-topp-betyg

Och du tror på det där?

Du måste vara lika vänsterbliven som lärarna och skolledningen var på hennes skola, då de gav henne de där betygen...

Skandal! Visa hennes resultat på de nationella proven, annars är det bara skit, betyg för att vara en omtyckt kändis.

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit

Tro fxxn att man inte kommer tillbaka om det ända gubbarna kan tjöta om är detta. Res på er o se er om 🍻

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit:

Tro fxxn att man inte kommer tillbaka om det ända gubbarna kan tjöta om är detta. Res på er o se er om 🍻

Tjötar i flera andra trådar ock!

Vad fan är ditt problem, tunnelseende?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Till Greta Thunbergs försvar, så tror hon antagligen att hon gått ut nionde klass med höga betyg...

Och vad jag vet så upphör skolplikten efter grundskolan, eller?

 

Googlade, och om betygen är riktiga så har Greta inte skolplikt längre, så slutdiskuterat!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
8 minuter sedan, skrev Tommy:

Tjötar i flera andra trådar ock!

Vad fan är ditt problem, tunnelseende?

 

MVH

Öhh?? Har Partille tat det bästa av dig??

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit:

Öhh?? Har Partille tat det bästa av dig??

Ursäkta, vad menar du Barkbit?

Kan du inte göra dej förstådd på svenska eller ens stava enkla ord, så får du väl gå i skolan?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Jive:

Varifrån har du källan på 97 resp 3%.

 

Har aldrig funnits några 97%, bara ett sätt att leda in fårskocken i fållan :-)

https://www.forbes.com/sites/alexepstein/2015/01/06/97-of-climate-scientists-agree-is-100-wrong/#55670b533f9f

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Har aldrig  funnits några 97%, bara ett sätt att leda in fårskocken i fållan :-)

https://www.forbes.com/sites/alexepstein/2015/01/06/97-of-climate-scientists-agree-is-100-wrong/#55670b533f9f

 

/ SatanG

Sista stycket - en bra sammanfattning för de som inte orkar läsa hela artikeln.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Fritz:

Inte ens på kanaler typ Fox news eller SwebbTv ? :crazy:

Fritte dom kanalerna borde du se hela tiden. Så kanske du lär dig att det finns andra tankar i livet.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev John Khonken:

Fritte dom kanalerna borde du se hela tiden. Så kanske du lär dig att det finns andra tankar i livet.

Självinsikten är på topp hos forumets största foliehatt ..............

 

mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Tommy:

Och du tror på det där?

Du måste vara lika vänsterbliven som lärarna och skolledningen var på hennes skola, då de gav henne de där betygen...

Skandal! Visa hennes resultat på de nationella proven, annars är det bara skit, betyg för att vara en omtyckt kändis.

 

 

MVH

Det är ju så uppenbart att hon fick A i de ämnen där hon var närvarande på lektionerna och B i ämnen där hon var frånvarande och där hon skulle haft underkänt.

Gapet mellan A i så många ämnen och B  i ett fåtal är för stort för att detta betyg skall vara trovärdigt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Tommy:

Till Greta Thunbergs försvar, så tror hon antagligen att hon gått ut nionde klass med höga betyg...

Och vad jag vet så upphör skolplikten efter grundskolan, eller?

 

Googlade, och om betygen är riktiga så har Greta inte skolplikt längre, så slutdiskuterat!

 

 

MVH

När man går 9:an råder väl skolplikt och det var då på höstterminen hon uppmärksammades för sin skolstrejk. Först fram till valet och sedan varje fredag om jag fattat rätt. Så nog har hon tydligt brutit mot skolplikten.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite märkligt att hon bara fick B i idrott, segling är väl en sport...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-12-27 at 18:56, skrev Rospigg:

Det här kanske är svaret på de överkomliga hotellpriserna om man får tro arbetarblaskan Aftonbladet i Sverige. Vi håller ögonen på vad som händer där nere.

https://www.aftonbladet.se/resa/a/jd10Ow/har-ar-thailandska-on-som-har-for-fa-turister

 

Var inte direkt hotell jag tänkte på utan mer generellt, inte särskilt dyrare än hemma i Korat.

Restaurangpriser tom lägre. 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt fantastiskt rolig läsning! 😞 

 

Hux flux blev det en Greta-tråd där de som redan skrivit eoner av inlägg i en annan tråd om allt elände Greta orsakar, hittat en ny tråd där de kan fortsätta på samma tema. Dock lyckas man ilskt addera ett par ytterligare saker avseende Gretas syndaregister. Förutom argumenten kring"stackars Greta" , teorier om hur hon endast är en nickedocka för "storfinansen",eller ibland för vad som för i alla fall för mig framstår som en motsats, extremvänstern, samt är styrd av högt avlönade PR-byråer, kan vi nu addera att hennes skolbetyg är manipulerade, samt att hon begått det avskyvärda brottet att bryta mot skolplikten. Eländes elände. 

 

Vidare att väldigt elak satir om hennes ungdom, kön och sjukdom verkar var ok, för att Donald Trump minsann utsätts för detsamma. Ett intressant försvar.

 

Gubbar, ni är för underbara ändå på nått vis. . Gott nytt till er alla.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev spooncreek:

Helt fantastiskt rolig läsning! 😞 

 

Hux flux blev det en Greta-tråd där de som redan skrivit eoner av inlägg i en annan tråd om allt elände Greta orsakar, hittat en ny tråd där de kan fortsätta på samma tema. Dock lyckas man ilskt addera ett par ytterligare saker avseende Gretas syndaregister. Förutom argumenten kring"stackars Greta" , teorier om hur hon endast är en nickedocka för "storfinansen",eller ibland för vad som för i alla fall för mig framstår som en motsats, extremvänstern, samt är styrd av högt avlönade PR-byråer, kan vi nu addera att hennes skolbetyg är manipulerade, samt att hon begått det avskyvärda brottet att bryta mot skolplikten. Eländes elände. 

 

Vidare att väldigt elak satir om hennes ungdom, kön och sjukdom verkar var ok, för att Donald Trump minsann utsätts för detsamma. Ett intressant försvar.

 

Gubbar, ni är för underbara ändå på nått vis. . Gott nytt till er alla.

Ja det bästa vore väl att be om ursäkt för de tankar man för ner på pränt i detta viktiga forum.

Gott Nytt År!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som är det fina med forum likt detta är, att man kan backa och tänka om,  om ny input motiverar detta och om man inte är alltför envis och prestigefylld.

Förväntar man samma kvalitet här som i redovisningen av ett examensarbete på högskolan, så har man nog hamnat fel.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Jive:

Det som är det fina med forum likt detta är, att man kan backa och tänka om,  om ny input motiverar detta och om man inte är alltför envis och prestigefylld.

Förväntar man samma kvalitet här som i redovisningen av ett examensarbete på högskolan, så har man nog hamnat fel.

Lite så tänker jag också, skriver man nått korkat gör inte det så mycket då man är omgiven av idiòter 🤣🤣🤣🤣

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Soengsang:

Lite så tänker jag också, skriver man nått korkat gör inte det så mycket då man är omgiven av idiòter 🤣🤣🤣🤣

Ja, här härjar alltifrån dumskallar som jag, till kloka som Spooncreek i en salig röra och det är lite av charmen med MPR.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Jive:

Ja, här härjar alltifrån dumskallar som jag, till kloka som Spooncreek i en salig röra och det är lite av charmen med MPR.

Klockrent!

 

Gott slut!

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...