Mankan Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 4 minuter sedan, skrev M33: Jo förstår att en tung arbetsvecka tar fokus från Mpr, samma för mig. Kul att se att du ändå orkade med att ge @kenneth073 minuskarma för sin bild. Hoppas det inte tog för mycket av din tid. Tror för övrigt att du missar poängen, det handlar inte om hur trevlig wuttan är. Hur i helvete hade du koll på att jag gav Kennet073 minuskarma. Han verkar ju ha i sin agenda att ge minus för var enda inlägg jag gör så nu gav jag igen med ett minus när han själv för n skull la in ett inlägg. Men det kändes faktiskt lite fel att ge det på fel ställe så där har jag fel när jag sjunker till samma nivå. För övrig tror jag tvärt om dig det har betydelse hur Wuttan uttrycker sig och hur trevligt det är. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 10 minuter sedan, skrev M33: Vet inte var du spenderar din dyrbara tid, jag ser att Mpr går utför. De har jag hört sedan MPR startade lite so (klimatrörelsen). Om /Att MPR sjunker beror nog mer på andra forum. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 3 minuter sedan, skrev Mankan: Hur i helvete hade du koll på att jag gav Kennet073 minuskarma. Han verkar ju ha i sin agenda att ge minus för var enda inlägg jag gör så nu gav jag igen med ett minus när han själv för n skull la in ett inlägg. Men det kändes faktiskt lite fel att ge det på fel ställe så där har jag fel när jag sjunker till samma nivå. För övrig tror jag tvärt om dig det har betydelse hur Wuttan uttrycker sig och hur trevligt det är. Hur? Så dum kan du väl ändå inte vara? Jag tryckte på minuskarman på hans inlägg och då såg jag det. Igen, du missar sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev Mankan: Hur i helvete hade du koll på att jag gav Kennet073 minuskarma. Han verkar ju ha i sin agenda att ge minus för var enda inlägg jag gör så nu gav jag igen med ett minus när han själv för n skull la in ett inlägg. Men det kändes faktiskt lite fel att ge det på fel ställe så där har jag fel när jag sjunker till samma nivå. För övrig tror jag tvärt om dig det har betydelse hur Wuttan uttrycker sig och hur trevligt det är. Du menar att du gör samma som du ger wuttan skit för, dvs ger igen med samma mynt? Givetvis så står jag på "goa gubbars sida" mao såna som jag träffar irl, men att wuttan blev för mycket förra helgen håller jag med om, och påpekade Skål! & trevlig helg! Ändrades Oktober 12, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 19 minuter sedan, skrev M33: Vet inte var du spenderar din dyrbara tid, jag ser att Mpr går utför. Min fritid är nog inte dyrbarare än din men min åsikt är klar. Jag tror inte moderatorernas vara eller inte har med det att göra. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 10 minuter sedan, skrev M33: Hur? Så dum kan du väl ändå inte vara? Jag tryckte på minuskarman på hans inlägg och då såg jag det. Igen, du missar sak. Nu är du inte supertydlig men jag tryckte på minus de är helt rätt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 6 minuter sedan, skrev Mankan: Nu är du inte supertydlig men jag tryckte på minus de är helt rätt. Om det var otydligt, så såg jag att du gav minuskarma genom att trycka på just minuskarma. Han hade bara fått ett, ett för mycket för den bilden tyckte jag så därför blev jag nyfiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 7 minuter sedan, skrev hamnoi: Du menar att du gör samma som du ger wuttan skit för, mao ger igen med samma mynt? Givetvis så står jag på "goa gubbars sida" mao såna som jag träffar irl, men att wuttan blev för mycket förra helgen håller jag med om, och påpekade Skål! & trevlig helg! Jag vet inte om jag sagt att jag är bättre än någon annan med vissa undantag. Men vad det gäller "minuskarmakriget" så har jag helt klart sjunkit till samma nivå men jag kan tycka att det är rätt kul ändå. Att ge ett minus borde väl ändå inte vara så farligt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 1 minut sedan, skrev M33: Om det var otydligt, så såg jag att du gav minuskarma genom att trycka på just minuskarma. Han hade bara fått ett, ett för mycket för den bilden tyckte jag så därför blev jag nyfiken. Jo jag inser att det var helt avigt av mig att ge minus men med tanke på att han jagat mig med minus så tyckte jag det var lite roligt att ge igen. Jag har till och med frågat honom per PM vad jag hade gjort honom men fick inget svar. I stället tror jag han blockade mig från att skicka något mer. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 20 hours ago, M33 said: Som jag sagt tidigare, för ett aktivt forum krävs aktiva moderatorer. När forumet flyter på så kan nog ägare och moderatorer ”verka utan att synas” men när det så uppenbart går åt fel håll så behöver de synas; precis som vilken annan förening eller företag som helst. Att P3 tröttnat på MPR har varit uppenbart ganska länge, och det får man acceptera. Tar man på sig rollen som moderator, och gudarna ska veta att det oftast är ett otacksamt kall, så borde man också använda den möjligheten till att göra sin röst hörd när forumet går fel. Är man inte beredd att göra det så förstår jag inte vitsen med att vara moderator. I slutändan är det vi medlemmar som gör forumet men senaste månaderna är inte MPR ens nära att vara det bästa svenska Thaiforumet, en position det prenumererat på sedan det grundades, och om inte P3 och moderatorer agerar då så känns det meningslöst att som medlem ens försöka. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 timme sedan, skrev Atom: När forumet flyter på så kan nog ägare och moderatorer ”verka utan att synas” men när det så uppenbart går åt fel håll så behöver de synas; precis som vilken annan förening eller företag som helst. Att P3 tröttnat på MPR har varit uppenbart ganska länge, och det får man acceptera. Tar man på sig rollen som moderator, och gudarna ska veta att det oftast är ett otacksamt kall, så borde man också använda den möjligheten till att göra sin röst hörd när forumet går fel. Är man inte beredd att göra det så förstår jag inte vitsen med att vara moderator. I slutändan är det vi medlemmar som gör forumet men senaste månaderna är inte MPR ens nära att vara det bästa svenska Thaiforumet, en position det prenumererat på sedan det grundades, och om inte P3 och moderatorer agerar då så känns det meningslöst att som medlem ens försöka. Den enda tråd, som är värd att följa är spontanträffar och den är stendöd för tillfället...😉 Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 timme sedan, skrev Atom: När forumet flyter på så kan nog ägare och moderatorer ”verka utan att synas” men när det så uppenbart går åt fel håll så behöver de synas; precis som vilken annan förening eller företag som helst. Att P3 tröttnat på MPR har varit uppenbart ganska länge, och det får man acceptera. Tar man på sig rollen som moderator, och gudarna ska veta att det oftast är ett otacksamt kall, så borde man också använda den möjligheten till att göra sin röst hörd när forumet går fel. Är man inte beredd att göra det så förstår jag inte vitsen med att vara moderator. I slutändan är det vi medlemmar som gör forumet men senaste månaderna är inte MPR ens nära att vara det bästa svenska Thaiforumet, en position det prenumererat på sedan det grundades, och om inte P3 och moderatorer agerar då så känns det meningslöst att som medlem ens försöka. Enig. Kan inte säga att jag gör något för att förbättra mer än att gnälla på andra. Att vara moderator är säkert tufft, och då skall det vara personer som klarar det. I mitt tycke är Mpr löjligt svagt på den punkten jämfört med andra forum jag följer. En moderator skall vara respekterad, aktiv och ha pondus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 minut sedan, skrev M33: En moderator skall vara respekterad, aktiv och ha pondus. Låter som @audirs2 Men så var det ju med pondus och respekterad. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Precis nyss, skrev hamnoi: Låter som @audirs2 Men så var det ju med pondus och respekterad. Hehe, aktiv men ignorerad 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 @Broskan vore ett ämne. Varit med länge, aldrig otrevlig, hyfsat aktiv och verkar han en bra känsla för hur man beter sig. Dvs tvärtom mot mig...😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 2 minuter sedan, skrev M33: @Broskan vore ett ämne. @Broskan och @Matilda Broskan alltid trevlig, och Matilda ny men smart.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 16 minuter sedan, skrev M33: @Broskan vore ett ämne. Varit med länge, aldrig otrevlig, hyfsat aktiv och verkar han en bra känsla för hur man beter sig. Dvs tvärtom mot mig...😂 Förundrad att du aldrig blivit bannad..... Du har gjort dig förtjänt av det.... Med råge... Inte i närheten av någon ödmjukhet, som en annan ligger inne med.. Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Precis nyss, skrev Sangwal: Förundrad att du aldrig blivit bannad..... Du har gjort dig förtjänt av det.... Med råge... Inte i närheten av någon ödmjukhet, som en annan ligger inne med.. Rock on Inte bara är du korkad, du har även dåligt minne. Jag blev ju bannad när jag gav Hamnoi fritt att skriva i mitt namn. Tog säkert 5 minuter så var man ute ur matchen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 minut sedan, skrev M33: Inte bara är du korkad, du har även dåligt minne. Jag blev ju bannad när jag gav Hamnoi fritt att skriva i mitt namn. Tog säkert 5 minuter så var man ute ur matchen Jaaaaa, så var det.. Men halva den banningen äger hamnoi Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Bara att denna tråd existerar, då syftet bara var att håna en medlem tycker jag är dåligt modererat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 minut sedan, skrev Sangwal: Jaaaaa, så var det.. Men halva den banningen äger hamnoi Rock on Hela skulle jag säga, jag är ju sjukt trevlig när han inte är närvarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 37 minuter sedan, skrev Sangwal: Jaaaaa, så var det.. Men halva den banningen äger hamnoi Rock on Mja, nog 100%. Om nu @M33 inte gillar att sniffa i syrrans trosor Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 13, 2019 Dela Inlagd Oktober 13, 2019 @Atom Att jag tröttnat på forumet är inte alls sant. Jag är inne varje dag och läser det mesta nuförtiden. Vi har faktiskt precis "uppdaterat" lite interna regler och har de senaste 2 veckorna haft ögonen öppna mot alla personliga påhopp och onödigt otrevliga inlägg. Det blir avstängning. Det är ingen forumrättighet att vara otrevlig. Endast en medlem har blivit avstängd. Att den här tråden inte är låst (finns väl ett tiotal låsta trådar sedan starten 2008) är för att den nästan självdött, men *någon* ska in och härja i den och gnälla över hur dåligt MPR är. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts