Sangwal Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Undrar lite vad Bibbens mamma kallar honom, när hon städar undan alla våtservetter från pojkrummet.. ( pojken verkar vara förkyld året om) Är det Bubben eller lilla Bubben?? 😝😁 Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 28 minuter sedan, skrev Sangwal: Undrar lite vad Bibbens mamma kallar honom, när hon städar undan alla våtservetter från pojkrummet.. ( pojken verkar vara förkyld året om) Är det Bubben eller lilla Bubben?? 😝😁 Rock on! 1 timme sedan, skrev Tommy: Ooops, wuttan fick sveda i äggstockarna. OK, jag stannar i tråden, ignorera mitt tidigare påstående om annat, det är ju Fredag! MVH Vi har en gemensam nämnare Sangwal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 3 timmar sedan, skrev Wuttan: Som sagt, patetisk halvfigur. Tanke på att Babsan och Stein har samma mamma. På tal om att byta nick. Jag står alltid för vem jag är och gör ingen hemlighet om vem jag är oavsett vilket nick. Till skillnad från dig som är så hård och cool efter en flaska Rosé. Be mamsen nu läsa en godnattsaga för det ser ut som du fått lite väl mycket självförtroende i dig idag. Sov sött Stein. Bibben är ej Stein, men Stein är en en reko kille. Säger allt om dig, noll koll och en idi*t. Stein startades av ett enda syfte, att rädda @clion från ghanadamen. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev Bibben: Bibben är ej Stein, men Stein är en en reko kille. Säger allt om dig, noll koll och en idi*t. Stein startades av ett enda syfte, att rädda @clion från ghanadamen. Har mina aningar om vem som är Stein, det sorgliga i historien är att det måste skapas en fiktiv person för att en verkligen sådan är för korkad för att se sanningen trots hundratals varningar. Men det var ju bra att det gick vägen, fast fan vet om det blivit så mycket bättre för Mr Kung. Ändrades September 27, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 12 minuter sedan, skrev Bibben: Bibben är ej Stein, men Stein är en en reko kille. Säger allt om dig, noll koll och en idi*t. Stein startades av ett enda syfte, att rädda @clion från ghanadamen. Stein, somna om nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 1 minut sedan, skrev Wuttan: Stein, somna om nu. Så du gav upp nu, som alltid... grattis. Natti din fjant. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Stein är väl en figur som troligtvis flera användare styr. Swedenfarang mm, Och det va väl för att öppna upp ögonen på Clion så han inte blev för blåst? Det är ju iof en bra grej. Men det som håller på att hända på detta forum med alla intriger kan ju inte direkt vara något som lockar folk att vara kvar och skriva inlägg. Vad som har hänt och varför det verkar delas upp i 2 grupperingar som smutskastar varandra kommer nog göra att forumet dör ut. Ganska tråkigt om så sker,detta va ett bra forum och dom som jag träffade på en träff i Göteborg va alla mycket trevliga människor. Sen att det har spårat ur med en massa tjafs är ju bara tråkigt. Iof kan det ju ha hänt något dom jag inte har en aning om,men hoppas att ni löser det och att det blir lite fart här igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 10 minuter sedan, skrev jlh66: Stein är väl en figur som troligtvis flera användare styr. Swedenfarang mm, Och det va väl för att öppna upp ögonen på Clion så han inte blev för blåst? Det är ju iof en bra grej. Men det som håller på att hända på detta forum med alla intriger kan ju inte direkt vara något som lockar folk att vara kvar och skriva inlägg. Vad som har hänt och varför det verkar delas upp i 2 grupperingar som smutskastar varandra kommer nog göra att forumet dör ut. Ganska tråkigt om så sker,detta va ett bra forum och dom som jag träffade på en träff i Göteborg va alla mycket trevliga människor. Sen att det har spårat ur med en massa tjafs är ju bara tråkigt. Iof kan det ju ha hänt något dom jag inte har en aning om,men hoppas att ni löser det och att det blir lite fart här igen. Felet är väl att moderatorermas gullgossar, har tillåtits att häckla, håna andra medlemmar, utan reprimander, men när dessa har bitit tillbaks, så har dom blivit avstängda.... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 14 hours ago, Wuttan said: Är det en bild på en ung SC (Gotland)?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 Morrn, ny dag, nya möjligheter manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 13 minuter sedan, skrev Bibben: Morrn, ny dag, nya möjligheter Gott o se! Trodde nästan du fått skärmförbud från mamsen men det ser ut som du skött det bra utan att skrika eller lipa framför skärmen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 10 timmar sedan, skrev Sangwal: Felet är väl att moderatorermas gullgossar, har tillåtits att häckla, håna andra medlemmar, utan reprimander, men när dessa har bitit tillbaks, så har dom blivit avstängda.... Rock on! Så är det. Vissa får bete sig hur svinigt som helst men om man ger tillbaks så är det ban som gäller. Förvånad att Naam kaeng inte bannat mig än?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 1 timme sedan, skrev Wuttan: Så är det. Vissa får bete sig hur svinigt som helst men om man ger tillbaks så är det ban som gäller. Förvånad att Naam kaeng inte bannat mig än?! Nej då man får väl försöka hålla sig inom gränserna även när man ger igen. För min del har jag bara blivit avstängd en gång men då var det inte dina påhopp jag gav tillbaka på Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 Nu ska jag se F1 på TV. Detta lär vara en storsäljare i skåne... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Bibben: Nu ska jag se F1 på TV. Detta lär vara en storsäljare i skåne... Tror nog mer på detta, som visas på din gamla vhs-spelare...1😝 Ändrades September 28, 2019 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 29 minuter sedan, skrev Sangwal: Tror nog mer på detta, som visas på din gamla vhs-spelare...1😝 En riktig klassiker! Undrar bara hur man spelar DVD i en VHS-spelare? Upplys mig! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 52 minuter sedan, skrev Tommy: En riktig klassiker! Undrar bara hur man spelar DVD i en VHS-spelare? Upplys mig! MVH /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 32 minuter sedan, skrev Enis: /Enis Den där ser inte "gammal" ut... 😚 MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 Sangwal.... Du la ut en bild på ett DVD-fodral, tack för ev karma om du fattar nu. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 Kollar Nascar nu manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 Spännande värre, nästan lika manlig sport som F1 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 Lämplig tråd för bibben att göra pudel nummer två då. Bibben har påstått att jag försökte smita från taxinotan vid mitt besök hos Herr Chang och taxin tillbaka från Siam Nilssons lägenhet i Mölndal. Dags att erkänna att du faktiskt erbjöd dig att betala för taxin så länge eftersom jag och herr Chang saknade medel vid tillfället. Pengarna betalades sedan tillbaka till bibben utan problem. Bibben har hävdat att jag även försökte smita från betalningen till honom vilket inte är sant. Så nu har du chansen att skriva sanningen och göra en pudel även i detta fall bibben. Var nu en fullvuxen och mogen man och berätta hur det verkligen var. Du har smutskastat mig massor av gånger på forumet helt utan grund så nu har du chansen att åtminstone rätta till denna lögn om mig. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 On 2019-09-28 at 08:28, skrev Muimatt: Är det en bild på en ung SC (Gotland)?? Tänkte detsamma jag me! Och Gottland/Slite e inte gammal, bara lite sliten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2019 Nu ska vi säga skål och vara snälla. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: försökte smita från betalningen Ja, det stämmer att du gjorde, tog mig många påminnelser och flera månader innan du betalade. Det är den riktiga sanningen i den verkliga världen. Jag undanber mig dina bisarra drömmar i din fantasivärld. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts