Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Svar till mantra.

Lörd 6juni 2009 kl14.00 slottskogen Göteborg ! tar du flygplanet så kan vi ordna landningsbana.

ps kan du ta med kim o fam också.ds sen kan du få gå i changens fotokurs två flugor i ha ha 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 162
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    53

  • Herr Chang

    24

  • Farang

    14

  • Bibben

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Herr Chang

Vänta lite nu...

Är det flyttat till lördag 6 juni?

inte för att jag har några invändningar, men det måste vara kristallklart när och var.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä jag skoja me mantra han kommer ju från Härnösand

nä vi bestämmer väl på torsd som sagt

men det e ju lite jobbigt me sönd om man ska jobba nästa dag skål

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

trevligt med träff,en tanke bara,det är nationalfirande i Slottskogen på lördag så där blir mycket folk i parken,men den är ju stor

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

trevligt med träff,en tanke bara,det är nationalfirande i Slottskogen på lördag så där blir mycket folk i parken,men den är ju stor

Det är norrmän som firar nationaldag, inte svenskar.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta då!Svenska flaggans dag då.Det bli mycket folk i allafall,Göteborg stad har aktiviteter där tillsammans med flera olika föreningar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ursäkta då!Svenska flaggans dag då.Det bli mycket folk i allafall,Göteborg stad har aktiviteter där tillsammans med flera olika föreningar. 

Kan ju bli riktigt kul då ifall dom som har thai-flaggor tar med dom  :mdr:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Anledningen till att jag föreslog söndag är att det är enda dagen då fru Chang inte jobbar. Och då färre skäl till undanflykter om varför hon inte kan delta ;-)

Det behöver ju inte bli så sent på söndagskvällen, det ska nog gå att jobba på måndagen.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ok vi ser hur vädret blir på torsd 20.00 men det får ju bli söndag då som är favorit för tillfället

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Stockisar partajsabotörer.vi får se på torsd

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Bryr mig inte om ifall det blir lördag eller söndag, men jag funderar skarpt på att ta bussen eller tåget till götet. Kan bli trevligt samt att HC är en av dom jag viljat träffa under många år nu :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å jag vill träffa min favorit broder host host.med ruggugla

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Å jag vill träffa dig Farang.

Trevligt trevligt :)

Jo du är med på min oskrivna lista över dom jag vill träffa du med. Finns några till men eftersom den är oskriven så struntar jag i att ens försöka rabbla upp samtliga, för jag glömmer alltid några ändå.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Trefligt att se att det uppstått tycke hos några forumister.

Vore kul om det kunde bli ett MPR-bröllop te midsommar.

Arne Amor

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

broder tuk tuk Helsingborg Barnarne99 Halmstad samåkning kanske? :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det blir väl inte lika kul som en RDD-träff men man kanske skulle hälsa på ändå  :drinks::crazy::y15:

Å andra sidan så verkar det som om RDD kommer att bidraga med en del medlemmar, så lite kul kanske det kan bli ändå  :drinks::mdr:   :great:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

broder tuk tuk Helsingborg Barnarne99 Halmstad samåkning kanske? :drinks:

Va?? Bor banarne i Halmstad..jag som trodde bananen bodde i Flen :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ban99arne+halmstad  broder tuk tuk+ helsingborg ??? ??eller kanske inte :na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Å andra sidan så verkar det som om RDD kommer att bidraga med en del medlemmar, så lite kul kanske det kan bli ändå  :drinks::mdr:   :great:

Nu är biljett beställd från Malmö till Götet, så hoppas verkligen att det blir av. Lördag samt söndag funkar...

Lill-lördag idag så SKÅL i förskott  :drinks:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

En stor skål på lördag  :drinks:

IMG_5673.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Nu är biljett beställd från Malmö till Götet, så hoppas verkligen att det blir av. Lördag samt söndag funkar...

Lill-lördag idag så SKÅL i förskott  :drinks:

Härligt Farang! Jag kommer definitivt oavsett dag! En annan sak om jag lyckas tjata med mig fru Chang...

Visst är det lill-lördag, skål själv!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej Changen ska vi ha en reservplan om vädret skiter sej? vet du nåt ställe?

Svåger har ju en liten Thairesturang på Hagforsgatan innan östra sjukhuset det är vad jag kan erbjuda

eller har du nåt annat förslag :dance1::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Hej Changen ska vi ha en reservplan om vädret skiter sej? vet du nåt ställe?

Svåger har ju en liten Thairesturang på Hagforsgatan innan östra sjukhuset det är vad jag kan erbjuda

eller har du nåt annat förslag :dance1::dance1:

Ta reservplanet och flyg upp till Kungliga huvudstan vet ja. :whistle:

Thailändska tigern på hornsgatan är ett trevligt ställe :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...