Jump to content
IGNORERAD

Svaren på frågorna alla ställer, jag har dem nu!


korp

Recommended Posts

Nedlåtande - nej, negativ - ja.

Anledningen till detta är att jag undrar vad du egentligen ville med din tråd nu när Du fortfarande efter 2.5 månader inte har presenterat de svar som utlovats och alla väntar på.

"ta tråden med en nypa salt" ? Detta förstår jag inte heller. Om du presenterade vad du kommit fram till i din forskning och därefter bad mig ta detta med en nypa salt så hade din uppmaning framstått som någorlunda logisk. Nu är Du bara förvirrande. Känns mest som Du är ute efter lite uppmärksamhet om jag ska vara ärlig.

Men i.o.f.s. - typiskt sociologer - mycket snack och ingen verkstad ;) (ta detta med en nypa salt).

haha, ja vi får väl se vad som händer med tråden, det kommer mer info. Dock anser jag mig inte vara en Sociolog, det var bara nått som jag "lallade med i min ungdom", även om jag nu kanske kan kalla mig det om jag vill. Inte alls min grej dock.

Ändrades av korp

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    12

  • Magnus-Chumphae

    10

  • Tujtuj

    9

  • korp

    9

Mest aktiva i denna tråd

Men i.o.f.s. - typiskt sociologer - mycket snack och ingen verkstad ;) (ta detta med en nypa salt).

Va!! Det var det värsta! Förklara dig!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va!! Det var det värsta! Förklara dig!!

Vilket då? Att ta det med en nypa salt eller? ;)

Nädå, men "vi psykologer" brukar skämta (även om det halvt om halvt är sant) om att vi, enligt sparsamhetsprincipen, måste få sagt samma sak på 10-20 sidor som sociologerna får på 40-50.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha medlidande, det är inte lätt att vara sociolog.

Jag vet.

It's a dirty job but someone's gotta do it! :mdr:

Ändrades av Tujtuj

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle vara glad om det var dirty. Har aldrig haft ett jobb som sociolog. Verkar inte finnas för många av den varan. För det kan väl inte vara mig det är fel på? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är faktiskt lite besviken.

Fick en uppfattning att det skulle dyka upp en analys gjord från Korpens åsiker.

Men istället fick jag en länk som gav mig 0, kanske jag som missförstått detta, såg fram emot lite läsning, men nu verkar det stå fast att det var till nått helt annat och mina förhoppningar är därmed döda.

Tråkigt, men sånt är livet ibland.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är faktiskt lite besviken.

Fick en uppfattning att det skulle dyka upp en analys gjord från Korpens åsiker.

Men istället fick jag en länk som gav mig 0, kanske jag som missförstått detta, såg fram emot lite läsning, men nu verkar det stå fast att det var till nått helt annat och mina förhoppningar är därmed döda.

Tråkigt, men sånt är livet ibland.

Jag håller hellt ut med dig honken.

Det börjar likna korpordbajseri. Och sånt skiter man i :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

icke då, den där länken var tänkt som ett lite bevis på att jag är akademiskt intresserad av ämnet. Det är ju inget direkt med trådstarten att göra.

Min egen lilla akademiska analys som är i direkt relation till tråden kommer den med hehe

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Och innan du kommer med den så kommer vi som :kort: läst tråden att ha gått i graven för länge sen mig inräknat och jag borde ha 50 år tills dess :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

<p class='citation'>Quote</p><div class="blockquote"><div class='quote'>Men borde det inte finnas en mängd Svensk-Spanska förhållanden i Sverige då ??

Spanien, Kanarieöarna samt Mallorca var väl favoritresemålet på 70-80 talet...</div></div>

Visst är det så. För att inte tala om alla fruar från Grekland, Tyskland, Norge, Danmark eller Finland som vi borde ha ifall den teorin stämmer.

Bara før information så finns det vældigt många halvfinnar i Sverige. Far från Sverige och mor från Finland. Det samma gæller norsk/svenska førhållande.

Det som ær mærkligt ær att det oftast ær damen som byter land

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...